Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköpostissa haukut vielä pe -iltana, ahdistaa ja itkettää

Vierailija
08.03.2019 |

En tiedä miksi olen näin herkkä... tuli vaan oikeasti tosi paha mieli. Sain ihan syyttä suotta haukut asiasta johon en voinut vaikuttaa.. miksi toiset haluavat olla tarkoituksella ilkeitä ?! Oli tosi kiva perjantaifiilis ja sitten tyhmä luin vielä kotiin tultuani puhelimella sähköpostit. Vitsin tyhmä minä ja vitsi miten tyhmä olen kun otan tän niin henkilökohtaisesti. Tsempatkaa ettei menisi koko viikonloppu piloille... just nyt on tosi pa***a fiilis 😕

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannehan on hyvä, ajattelepa jos olisitkin itse sellainen haukkuja! huh

Vierailija
2/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa siihen vaan, että ”en voinut vaikuttaa tähän asiaan. Oikein mukavaa viikonloppua <3” ja sitten annat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, jollain toisella on nyt tilannetaju ollut hukassa. Vietä hyvä viikonloppu, äläkä murehdi asiaa johon et voinut vaikuttaa.

Vierailija
4/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat viestiin: Haista v##tu. Sitten unohdat koko jutun ja jatkat perjantai-iltaasi.

Vierailija
5/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska olo täälläkin. Kaikki yrittää vaan hyötyä. Kyynisyys kai parasta ja alan itsekin käyttää muita hyväksi. Koko ajan vaan paskaa niskaan.

Vierailija
6/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä ❤️ Ehkä mä vastaan vasta maanataina, keskityn nyt viikonlopun viettoon. Tunnen itseni tyhmäksi että otan tästä näin itseeni mutta jotenkin vaan en ymmärrä tahallisesti ilkeitä ihmisiä ja tänään kolahti 😞 suoraan sanoen tekisi mieli tehdä juuri noin kuin 4 ehdotti mutta en alennu tuolle tasolle 😬

Vierailija
7/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on jatkuvaa vaihda työpaikkaa. Lupaan ettei se siitä helpota. Itse olin vastaavanlaisessa paikassa 3 vuotta. Niistä 3 vuotta oli liikaa.

Vierailija
8/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on syy, miksi en lue työsähköpostia lainkaan vapaa-ajalla. Joskus olen törmännyt vaikeaan asiakkaaseen kaupassa, jolloin totesin vain, että palataan asiaan virka-aikana. Nuorena tein myös sen virheen, että olin koko ajan "käytettävissä" ja sunnuntai-illalla tullut ilkeä viesti saattoi pilata seuraavan yön unet. Nykyään pidän työn ja vapaa-ajan visusti erillään toisistaan.

Vierailija
9/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on jatkuvaa vaihda työpaikkaa. Lupaan ettei se siitä helpota. Itse olin vastaavanlaisessa paikassa 3 vuotta. Niistä 3 vuotta oli liikaa.

Onneksi ei jatkuvaa mutta kyseessä on muutama henkilö yhdestä tiimistä joilla on kumma tapa toimia noin. En tiedä, jotenkin tosi rankka työviikko takana, hyvä pe-fiilis loppuviimein ja sitten tämä yksi sähköposti romutti fiiliksen nolliin. Ei pitäisi ottaa itseensä mutta tänään otan/otin.

Voi kumpa ihmiset osaisivat asennoitua toisen ihmisen tilalle kun laittavat sähköpostia, soittavat/haukkuvat jne.

Vierailija
10/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan viiiiinaaaa ja tullaan viisaammiksi näin... sekä nollataan pää pomon ja asiakkaiden v-maisuuksista.

Vierailija
11/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juodaan viiiiinaaaa ja tullaan viisaammiksi näin... sekä nollataan pää pomon ja asiakkaiden v-maisuuksista.

Ei mikään ihme, että meillä on niin paljon alkoholiongelmaisia. Tekeekö tää pimeys meistä niin ilkeitä toisiamme kohtaan?

Vierailija
12/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide on se, että jos työnantajalla ei ole muuta asiaa perjantaina, kun lähettää haukkumakirje, niin sellaista työpaikasta pitää lähteä pois!!!

Itelle kävi sillee. Entinen työ oli perjantai-haukkuja. Nyt uus työ (ollu 2 vuotta), ikinä ei tarvi lähteä pahalla mielellä viikonlopun viettoon. On olemassa positiivisia töitä ja työnanajajia 😊

Vierailija
13/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielipide on se, että jos työnantajalla ei ole muuta asiaa perjantaina, kun lähettää haukkumakirje, niin sellaista työpaikasta pitää lähteä pois!!!

Itelle kävi sillee. Entinen työ oli perjantai-haukkuja. Nyt uus työ (ollu 2 vuotta), ikinä ei tarvi lähteä pahalla mielellä viikonlopun viettoon. On olemassa positiivisia töitä ja työnanajajia 😊

No kyseessä siis kollega, ei esimies tai mikään. Oma vika kun luin viestin, enpä lue enää iltaisin posteja, ainakaan pe-iltaisin. No, suurin ketutus on laantunut. Laitan ma aamuna asiallisen vastineen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä