Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten halu naisia kohtaan kasvanut suuresti Suomessa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, mutta olenkin syntynyt 70-luvulla. Ehkä nuorempien naisten uusi kokeilujuttu?

Vierailija
2/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kaikkien naisten. n25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä heräsi kiinnostus naisiin vähän päälle kolmekymppisenä, vaikken ikinä aiemmin olisi voinut kuvitella. Nyt olen 36.

Vierailija
4/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks

Vierailija
5/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu on varmaan ollut ennenkin, nyt se vain sanotaan ääneen.

Vierailija
6/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihania mutta en heidän pimppaan koskis

Vierailija
7/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olisin vastannut tutkimuksessa harrastaneeni seksiä toisen naisen kanssa. Pitihän sitäkin kokeilla vaikkei ollut mielenkiintoa tai halua, mutta ainakin kokeiltu on, ei mun juttu, erittäin outo kokemus. Eihän sitä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan tietenkään. - 2

Vierailija
8/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, kun samaan aikaan tutkimuksen mukaan lähes puolet naisista pitää omaakin alapäätään epämiellyttävänä.

Vierailija
9/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorissa ikäluokissa 30 % on kiinnostunut samansukupuolisista ja 20 % harjoittanut käytännössä. Valtavia lukuja.

Vierailija
10/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin ihania, vaikea käsittää että joku (oli sitten mies, nainen tai muu) ei niitä haluaisi.

t: mies

Vierailija
11/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallinen kehityssuunta. Olisikohan persuilla ratkaisua tähän?

Vierailija
12/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LesboAlba taas vauhdissa

Vierailija
13/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi vielä väittää että homoseksuaalisuus on synnynnäistä? Jos se olisi, niin silloin tällainen muutos ei olisi mahdollinen.

Vierailija
14/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi vielä väittää että homoseksuaalisuus on synnynnäistä? Jos se olisi, niin silloin tällainen muutos ei olisi mahdollinen.

Höpö höpö. Ne jotka ei ennen uskaltaneet, ja olivat ikisinkkuja, nykyään uskaltavat.

Vierailija
15/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Suomen ykköskarju on Jussi Halla-aho, niin en yhtään ihmettele! Häntä äänestän itsekkin, mutta onha se helvetin ruma.

Vierailija
16/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt sekä naisista että miehistä, jo pienenä "ihastuin" poikien lisäksi tyttöihin. Nykyään minulla on fwb-suhde naispuolisen ystäväni kanssa, salaa kyllä toivoisin että tämä johtaisi ihan kunnon suhteeseen, mutta tiedän että vastapuoli ei ole kiinnostunut muusta kuin seksistä ja läheisyydestä.

Suomessa on varmasti paljon bi-ihmisiä. Moni ei vaan kehtaa myöntää itselleen tätä, sillä kyllähän samasta sukupuolesta tykkääminen on vielä jokseenkin kummeksuttua nykyään, vaikka asenteet ovatkin muuttuneet roimasti siitä mitä ne ovat olleet ennen. Todella monella tuntuu olevan asenteena että läheinen homopari hyväksytään, mutta omalla kohdallaan mitään muuta kuin heteroutta ei voi myöntää.

n25

Vierailija
17/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

good for her

Vierailija
18/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat niin rumia, ettei naisille jää muuta vaihtoehtoa kuin alkaa lesboiksi.

Vierailija
19/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah. Olen syntynyt vuonna 1971. Lähipiirini samanikäisistä naisista useimmat ovat kertoneet minulle suudelleensa joskus toista naista, ihastuneensa toiseen naiseen, haluavansa seksiä toisen naisen kanssa, haluavansa edes kokeilla suhdetta toisen naisen kanssa tai ainakin joskus harjoittaneensa seksiä toisen naisen kanssa. Nuoremmista en tiedä. On heitäkin lähipiirissäni vuosien mittaan ollut lähipiirissä. Ehkä olen sen verran setämies, etteivät he ole katsoneet aiheelliseksi puhua näistä asioista minulle.

Seksuaalinen vapautuminen loppui viimeistään 80-luvulla. Sen jälkeen aiheesta käyty kohu on lisääntynyt ja kuvia ja videoita tullut saataville triljoonakertainen määrä. Se on sitten toinen juttu, mitä kukakin tekee ja kokee. Minä en usko mihinkään kovin järisyttävään muutokseen. Muutan kantani, kun luen varteenotettavan tutkimuksen, ja lupaan olla tekemättä varteenotettavuuden kriteereistä täysin kohtuuttomia.

Vierailija
20/21 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiinnostun vain harvoista naisista ja miehistä, mutta kun kiinnostun, niin sukupuolielimet ei ällötä ja olen todella sitoutunut emotionaalisesti. Melkein kaikki normaalin näköiset miehet ja naiset ovat minusta viehättäviä, joten kevytihastun melkein millaiseen vaan, mutta en halua seksiä tai suhdetta melkein kenenkään kanssa. Olenko se demiseksuaali vai mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi