Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma heikkolahjaisuus masentaa

Vierailija
08.03.2019 |

En osaa käydä mitään järkevää keskustelua mistään. Ja tässä ei auta edes lukeminen koska mikään luettu ei herätä mitään ajatuksia tai mielipiteitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käythän sä Ammattivalittaja täällä päivittäin keskusteluja ja kirjoitat av:n normikirjoittajia paremmin. Kirjoitustesi aiheet tosin pyörivät pelkästään oman napasi ympärillä.

Vierailija
2/4 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä? No, eihän tämä teema yhtä usein ole esillä, kuin Saara Aallon aiheuttama elämäntuska tai Ikiksen ahdistus kolmekymppisistä miehistä, jotka sittenkään eivät kiinnostu kaksikymppisistä päiväkotitytöistä.

Eipä ne herätä luetut jutut minussakaan mielipiteitä. Siksi minua ei ole saatu mukaan poliittiseen populismiin, uskonnollisiin ääriliikkeisiin tai sen sellaiseen. Minä olen tyhmä ja hidas: minulla ei koskaan ole mitään sanottavaa siihen, mistä muut niin kovasti vaahtoavat. Jos jotakin sanottavaa onkin, se tulee mieleeni kuuden tunnin päästä.

Joskus jotakin pätkähtää päähäni kuitenkin. Oikein tuntuu, kun ajatussignaali rätisten ja pätkien kulkee vinttikamarini prosessorin läpi. Usein se on sisällöltään jotakin sellaista, että miksi nuo tuossa vaahtoavat. Tuokin tuossa pauhaa tieteestä. Minä kun olen sosiaalisesti kömpelö, esitän sitten kysymyksen, että kun noin tieteestä pauhaat, niin milloin olet viimeksi käynyt yliopistolla? Kun olet noin jyrkkä poliittisesti ja vastusta sitä tai tätä aatetta, niin tiedätkö, mihin se aate perustuu, missä oloissa se on vakiinnuttanut asemansa tai mitä kyseinen aatesuunta tavoittelee? Miksi tällaiset kysymykset ovat saaneet ihmiset suuttumaan? Sitten olen taas hiljaa. Anteeksi, etten ymmärrä, miksi Mercedes-Benz on parempi kuin Toyota, kun vastauksena on, että onhan Merrrrrsu sentääään AUTO! Okei. Daa. Ei muuta kysyttävää.

Jotenkin haluaisin sanoa, että yksi vilpittömän kummastelun ja tarkastelun aihe on arvokkaampi kuin kymmenen jyrkkää mielipidettä, joiden perusteita ja ehtoja ei ole koskaan tullut mieleen kyseenalaistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tyhmä ja hidas: minulla ei koskaan ole mitään sanottavaa siihen, mistä muut niin kovasti vaahtoavat. Jos jotakin sanottavaa onkin, se tulee mieleeni kuuden tunnin päästä.

Kun olet noin jyrkkä poliittisesti ja vastusta sitä tai tätä aatetta, niin tiedätkö, mihin se aate perustuu, missä oloissa se on vakiinnuttanut asemansa tai mitä kyseinen aatesuunta tavoittelee? Miksi tällaiset kysymykset ovat saaneet ihmiset suuttumaan?

En ole ammattivalittaja. Haluaisin pystyä käymään älykkäitä keskusteluja erilaisista aiheista mutta olen liian yksinkertainen sellaiseen.

Vierailija
4/4 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tyhmä ja hidas: minulla ei koskaan ole mitään sanottavaa siihen, mistä muut niin kovasti vaahtoavat. Jos jotakin sanottavaa onkin, se tulee mieleeni kuuden tunnin päästä.

Kun olet noin jyrkkä poliittisesti ja vastusta sitä tai tätä aatetta, niin tiedätkö, mihin se aate perustuu, missä oloissa se on vakiinnuttanut asemansa tai mitä kyseinen aatesuunta tavoittelee? Miksi tällaiset kysymykset ovat saaneet ihmiset suuttumaan?

En ole ammattivalittaja. Haluaisin pystyä käymään älykkäitä keskusteluja erilaisista aiheista mutta olen liian yksinkertainen sellaiseen.

No lue ja kuuntele aiheista enemmän! Sitten tiedät ennemmän ja mielipiteilläsi on jo pohjaa. Jos et jaksa nähdä vaivaa, niin tuskin oikeasti olet kiinnostunut käymään niitä keskusteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi