Mitä sait mieheltäsi naistenpäivälahjaksi vai et mitään?
Minulle mieheni toi ruokatunnilta ylijääneen pizzapalan. No onhan sekin jotain. :)
Kommentit (59)
Oli töissä väsänny ja tulostanu koneella "kortin", eli romanttinen valokuva jossa oli nätti runo siitä mitä merkitsen hänelle. Illemmalla lupasi vielä hieroa mua. : )
Ei lahjaa, ei onnittelua. Normipäivä ja ok mulle.
En mitään. Ei haittaa, koska en itsekään noteeraa naistenpäivää millään lailla.
Hän sanoi illalla töistä tultuaan "Hyvää naistenpäivää!" Ihan ok, kukkia olisi saattanut vielä tuoda, mutten erityisesti odottanut niitä. Hän tietää, että tykkään kukista ja tuo niitä sen takia aina muutaman viikon välein, joten en erityisesti naistenpäivän takia kaivannut ekstrakukkasia.
Ei ainakaan vielä mitenkään, en ole varma tietääkö edes, että on naistenpäivä. No, luulis nyt että olis töissä kuullut niinkun mullekin kävi.
Naistenpäivästäkin on tullut nykyään hömppäpäivä. Sellainen kaupallinen, missä miehen pitäisi muista ja ostaa tavaroita vaimolleen. Vasta miesrukat pääsivät ystävänpäiväkukista ja nyt on naistenpäivä. Kohta on äitienpäivä.
Minua oikeasti hiukan ärsyttää tämä, että naistenpäivän oikea sanoma hukkuu mimmien ulvontaan, että saiko he mieheltään jotain krääsää.
En mitään. Lähti ryyppäämään... Minun luvallani tosin
Mä sain vileda robotti mopin:) Vitsi tietty, mutta ajatteli että auttaa lattialle ajatuneessa kissanhiekassa. Katsotaan.
No mä ainakin pitäisin miestä melko dorkana jos se antaisi jotain naistenpäivälahjoja. Tai ystävänpäivälahjoja. Ärsyttäviä teko"merkki"päiviä.
11jatkaa luettuaan tuon yhden negatiivista kitinää, että luultavasti olisi ostanut kenties turhakkeen muutenkin, vasta eilen sai tietää naisten päivästä.
Samaa mieltä. Mies ostaa joulu-synttäri-ja äitienpäivälahjat. Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi. Muutenkin tuo tuliaisia reissuiltaan, joten olisi aika hölmöä jos kantaisi vielä jotain ystävänpäivä-ja naistenpäiväkukkia.
Repsahtaisin varmaan nauramaan, jos ilmestyisi kukkapuskan kanssa kotiin naistenpäivänä.
Mieluummin panisi nimensä raiskatun tytön ruoskimista vastaan, kuin tyhjänpäiväisten kukkien ostoon.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 20:08"]
No mä ainakin pitäisin miestä melko dorkana jos se antaisi jotain naistenpäivälahjoja. Tai ystävänpäivälahjoja. Ärsyttäviä teko"merkki"päiviä.
[/quote]
Miesraukkoja. Ensin on muistettava kosia yllätyksenä kalliilla sormuksella. Sitten muistettava tuoda kukkia kun ilmoitetaan raskaudesta, syntymäpäiviä, timantteja jouluna, äitienpäivänä kukkia ja timantteja, ystävänpäivänä koruja, naistenpäivänä lahjoja.
Muuten palstamamma syvästi loukkaantuu ja itkee huonoa miestään ja pillua ei tipu taas pariin viikkoon.
Voi marttyyrien martyyrimusta kun palstamammalla on taas vaikeaa.
Nothing mutta vieraat miehet kyllä toivottivat oikein runojen kera
En mitään.