Sähköpostin otsikkona työtä sihteerille tms.
Työskentelen sihteerinä ja yksi työkaveri korostaa aina viesteissään, että työni on sihteerin työtä. Miksi ihmeessä se täytyy mainita? Kaikki muut otsikoi viestin asian mukaan ja viestikin käsittelee asiaa, eikä ammattinimikettä mainita. Minulle ei tulisi mieleenikään soittaa talkkarille ja sanoa, että olisi talkkarinhommia sulle vaan esitän asian eli esim. kahvihuoneen lamppu on palanut.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Se tykkää susta, koska oot varmaan simpsakka sihteeri lyhyessä hameessasi.
Kyseessä on keski-ikäinen nainen, joka näin kirjottaa ja minä olen kolmekymppinen.
Ehkä se ajattelee, et vois tavallaan tehdä ne hommat itsekin ja tuntee siksi tarvetta perustella, miksi nakittaa hommat sulle silti? Itsestä ainakin välillä tuntuu tyhmältä pyytää sihteeriltä semiyksinkertaisia asioita, jotka voisin hoitaa itsekin, jos mulla vaan ois käyttikset palveluun tms. mahdollisuus hoitaa homma itse.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ajattelee, et vois tavallaan tehdä ne hommat itsekin ja tuntee siksi tarvetta perustella, miksi nakittaa hommat sulle silti? Itsestä ainakin välillä tuntuu tyhmältä pyytää sihteeriltä semiyksinkertaisia asioita, jotka voisin hoitaa itsekin, jos mulla vaan ois käyttikset palveluun tms. mahdollisuus hoitaa homma itse.
Hän pystyisi hoitamaan itse 90 % asioista, joita hän minulta pyytää. Hän on yrittänyt saada minua aiemmin tekemään muitakin hänen töitään, koska ne on sihteerin töitä.
Se tykkää susta, koska oot varmaan simpsakka sihteeri lyhyessä hameessasi.