Emännällä on jo moppausvaihe menossa. Pian antaudun hänelle naistenpäivän kunniaksi.
Netissäni on jotain häikkää, kun aiempi keskustelu katosi jonnekin.
Kommentit (5)
Tuoko emäntä kylmän oluen kiitokseksi antautumisestasi?
Elämä on laiffii kirjoitti:
No kyllä se on ihan perinne ollut meillä. On hän nytkin siivoamisen lomassa tuonut aina uuden oluen minulle tänne sohvan pohjille, kun olen kelloa soittanut. Kuudennen kaljan kohdalla piti kilkutella jo aika pitkään, ennen kuin sain janonsammuketta. Ei muka kuullut imurin vuoksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on ihan perinne ollut meillä. On hän nytkin siivoamisen lomassa tuonut aina uuden oluen minulle tänne sohvan pohjille, kun olen kelloa soittanut. Kuudennen kaljan kohdalla piti kilkutella jo aika pitkään, ennen kuin sain janonsammuketta. Ei muka kuullut imurin vuoksi. Ap
Kodinhengetär siellä moppailee imurilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodinhengetär siellä moppailee imurilla.
Hän imuroi aiemmin ja nyt moppaa. Ap
Siis toimit hänen moppinaan, no, nykyään nuo naiset voi olla myös väkivaltaisia, otan osaa :(