Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä syyt johti teillä avo/avioeroon?

Vierailija
08.03.2013 |

nyt uusimmassa kodin kuvalehdessä on juttu, Suorat sanat - ero voi odottaa, ajattele lasta. Siinä psykologi kehoittaa olla eroamatta. Ainoastaan hyvin painavat syyt hän hyväksyy eron syyksi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen peliriippuvuus. 4 viimeistä vuotta raastoin hänen tukemiseen ja hoitamiseen kaiken ajan ja energiani, sitten väsyin. Mies pelasi kymmenien tuhansien eurojen velkoja, minä laskin ja laskin ja laskin ja hoidin raha-asioita ja kehotin menemään a-klinikalle ja soittelin sinne itsekin ja hain vertaistukea ja joka kuukausi riideltiin siitä onko meillä rahaa ostaa broilersuikaleita vai syödäänkö pelkkää makaronia, kun pelikoneeseen on syötetty 500-1500 euroa.

Lähtöni jälkeen exäni on pelannut asuntonsa, autonsa ja luottotietonsa, asustelee isänsä luona. Yritin, huoh, minä niin yritin, mutta kun toinen ei osoittanut pienintäkään halua alkaa hoitaa itseään. Pakko oli ajatella lapsiakin, nyt meillä menee hyvin ja tasaisesti, on rahaa hyvään ruokaan ja vaatteisiin, ennen ei ollut.

Vierailija
22/24 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 11:21"]

Numeroilla 2, 7, 9, 10, 11 ja 12 oli turha ero.

[/quote]

Ei todellakaan, ei esim. nro 12 ole turha ero! Helvetti, meillä jokaisella on vain 1 elämä, miksi se pitäisi tuhlata jonkun saamattoman nyhverön kanssa joka imee itseensä muusta perheestä kaiken energian ja elämänilon?!?!? Miksi?

Minä eroaisin satavarmasti ja äkkiä jos puolisoni olisi tuollainen tai muuttuisi tuollaiseksi. Onneksi ei sellainen ole eikä varmaan sellaiseksi muutukaan.

Useimmissa näissä tapauksissa virhe ei ole se ero, vaan se, että mentiin yhteen / naimisiin. Tämä koskee varsinkin monia naisia. Ottavat siipakseen "puoliksi kivan" miehen, jolla on jo alussa tunnistettavia vikoja, mutta ajatellaan, että "kyllä se muuttuu ja ottaa vastuuta". Samoin, valitettavan monella naisella on jo valmiiksi ihan väärä kuva, millainen miehen tulisi olla. Rima liian korkealla tai liian matalalla. Ne jotka ovat saaneet kotoa huonon miehen mallin, pitävät sitä "ihan ok että se ei tee kotitöitä, tai haukkuu mun ruuat tai ei anna mulle käyttörahaa huippupalkastaan"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/24 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aivoruhjevamma.

Nykyisestä miehestäni harkitsen eroa parhaillaan, koska hän on alkoholisti. Aggressiivinen sellainen. Ja jarruttelen edelleen.

Olen samaa mieltä asiantuntijoiden kanssa. Minusta parivuotiaiden lasten vanhempien ei pitäisi erota (ellei ole väkivaltaa ja pahoja riippuvuuksia kuiten netti,alkoholi, seksi tms.).