Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värisävyjä jotka sopivat yhteen terrakotan/tiilenpunaisen kanssa? (Sisustus)

Vierailija
08.03.2019 |

Lattiassa on tiilenpunaista laattaa, mikäköhän väri sopisi seinälle kaveriksi. Osassa huoneesta on myös maalattua lankkua, lämmin vaaleanharmaa sävy. Huoneen koko n. 2,5mx4m. Karkeasti 1/3 laattaa, loput maalattua lankkua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa vaikka kuvahaussa terracotta interior design

Vierailija
2/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihertävä harmaa tai vaalea terrakotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa ja valkoinen.

Vierailija
4/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen.

Vierailija
5/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaguarin vihreä. Sellainen hyvin tumma.

Vaniljankeltainen, joka on sen verran keltainen ettei näytä valkoiselta.

Tumma, hiukan vihertävä sininen.

Tumma pähkinäpuu.

Sinertävä harmaa, hyvin tummasta hyvin vaaleaan.

Vierailija
6/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Jaguarin vihreä kuulostaa ihanalta (oikeasti :D), mutta koska huone on yhteydessä huoneeseen jossa on tumma ja isokuvioinen tapetti, joten ajateltiin tehdä tuosta tilasta vähän rauhallisemman ja vaaleamman värinen. Ap

Vierailija
7/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso tiili inf on sivut, on valmiita sisustuskuvia 

Vierailija
8/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivinvihreä

Vierailija
9/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilenpunaiselle esim. savenharmaa, hento pinkki tai pellavansininen, terracotalle vahva pinkki tai indigonsininen.

Vierailija
10/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petroolinsininen

Myrskynharmaa (tumma harmaa)

Sinapinkeltainen

Oliivinvihreä

Vierailija
11/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Jaguarin vihreä kuulostaa ihanalta (oikeasti :D), mutta koska huone on yhteydessä huoneeseen jossa on tumma ja isokuvioinen tapetti, joten ajateltiin tehdä tuosta tilasta vähän rauhallisemman ja vaaleamman värinen. Ap

Vaaleampaan sisustukseen lämpimät, luonnonmukaiset syksysävyt toimii loistavasti terrakotan kanssa. Oliivin- ja keväänvihreä, lämminsävyinen puu jne. 

Itse kun olen vahvojen värien ja kontrastien ystävä niin mulla on makuuhuoneessa yksi seinä terrakotanpunaista ja kaikki muut vahvaa petrolinsävyä (https://www.teknos.com/fi-FI/kuluttajat-ja-ammattilaiset/varit/kaikki-s… ) , sitten vielä värikkäitä ja mustia metallisia seinäkoristeita. 

Vierailija
12/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaleampaan sisustukseen lämpimät, luonnonmukaiset syksysävyt toimii loistavasti terrakotan kanssa. Oliivin- ja keväänvihreä, lämminsävyinen puu jne. 

Itse kun olen vahvojen värien ja kontrastien ystävä niin mulla on makuuhuoneessa yksi seinä terrakotanpunaista ja kaikki muut vahvaa petrolinsävyä (https://www.teknos.com/fi-FI/kuluttajat-ja-ammattilaiset/varit/kaikki-s… ) , sitten vielä värikkäitä ja mustia metallisia seinäkoristeita. 

Värien ystävä olen minäkin. Tykkään kyllä tapeteista enemmän kuin maalatuista pinnoista. En oikein tiedä vielä tarkalleen miten tuo huone toteutetaan. Peräseinälle kuitenkin tulee laatoitetun alueen ja pesutornin taakse sekä sivuille maalattu paneeli. Loput seinät ehkä yksivärinen tapetti tai maalattu makulatuuri. Ap

Vierailija
13/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kermanvalkoinen

Vierailija
14/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh mitä ehdotuksia - "sinapinkeltainen".

Vierailija
15/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh mitä ehdotuksia - "sinapinkeltainen".

Se on ihan kiva ainakin tehostevärinä, ei ehkä niin että koko seinät sillä laittaa - tulisi aika 70-lukufiilis. Mulla on eteisessä niin että on terrakotan värinen lattia, keskiharmaat maalatut seinät ja sitten joitain sinapinkeltainen/oranssi sävyisiä koriste-esineitä ja sisustustauluja. On kivan näköinen yhdistelmä, keltaiset ja oranssit oikein nousee esiin harmaata pohjaa vasten ja sopivat myös maansävyisen terrakotan kanssa yhteen myös.

Vierailija
16/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri reagoi aina viereisen värin kanssa. Voimakas terrakotta tekee puhtaan valkoisesta persikanvärisen.

Vierailija
17/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaan sävyt.

Vierailija
18/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta

Vierailija
19/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
20/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiilenpunaiselle esim. savenharmaa, hento pinkki tai pellavansininen, terracotalle vahva pinkki tai indigonsininen.

Suoraan alan oppikirjasta, alapeukuttajalle tiedoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän