Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei toivota hyvää naistenpäivää

Vierailija
08.03.2019 |

Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, eikä mies kertakaan ole huomioinut minua millään tavalla naistenpäivänä. Nyt osti itselleen suklaata ja katselin, että saisinko minäkin ja heitti sen minulle kuin koiralle. Loukkaannuin tästä melko pahoin ja huonautin asiasta. Hän sanoi, että jos kerjään kuin koira saan sellaista kohtelua. Nyt emme ilmeisesti ole edes puheväleissä.

Että hyvää naistenpäivää vain teillekin!

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuo on todella loukkaavaa. Ei se että unohti mutta tuo kohtelu. Tottakai suhteessa täytyy saada sanoa jos joku painaa mieltä, ilman pelkoa moittimisesta.

Miehet on aika daijuja näissä asioissa eikä tosiaan tajua että kumppania voisi huomioida kauniisti edes pari kertaa vuodessa, arkea on suurin osa elämästä muutenkin.

Suosittelen kuitenkin että tästä lähtien et odota miehen hoitavan hommaa vaan lähdet itse ulos. Teet jotain mistä tulee hyvä mieli ja hemmottelet itseäsi. Käyt vaikka kylpylässä tai miniristeilyllä tai menet tyttöjen kanssa bilettää, ei tosta miehestä ole sulle iloa.

Sit kun on miesten päivä, isänpäivä, synttärit jne niin ohitat ihan normaalina arkipäivänä.

Hyvää naistenpäivää! Nyt lähdet heti shoppaamaan ja käyt syömässä mitä haluat. Koetat päästä tänään tuulettumaan ja unohda ukon moukkamaisuus :)

Lompakkoloisen unelma. Tuhlaa, tuhlaa, tuhlaa.

Vierailija
22/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapset taas vinkumassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuo on todella loukkaavaa. Ei se että unohti mutta tuo kohtelu. Tottakai suhteessa täytyy saada sanoa jos joku painaa mieltä, ilman pelkoa moittimisesta.

Miehet on aika daijuja näissä asioissa eikä tosiaan tajua että kumppania voisi huomioida kauniisti edes pari kertaa vuodessa, arkea on suurin osa elämästä muutenkin.

Suosittelen kuitenkin että tästä lähtien et odota miehen hoitavan hommaa vaan lähdet itse ulos. Teet jotain mistä tulee hyvä mieli ja hemmottelet itseäsi. Käyt vaikka kylpylässä tai miniristeilyllä tai menet tyttöjen kanssa bilettää, ei tosta miehestä ole sulle iloa.

Sit kun on miesten päivä, isänpäivä, synttärit jne niin ohitat ihan normaalina arkipäivänä.

Hyvää naistenpäivää! Nyt lähdet heti shoppaamaan ja käyt syömässä mitä haluat. Koetat päästä tänään tuulettumaan ja unohda ukon moukkamaisuus :)

Jaha. Naistenpäivä on siis shoppailun tekosyy. Huomenna shoppailun tekosyy on se, että on lauantai. Laskiainen juuri meni... Naistenpäivä on siis naisten itsekkyyden juhla. Ei muuta kuin muotikahvilaan cappuccinolle ja kakunpalalle, juhlikaamme puolta maailman väestöstä! Feminististä paskaa: naiseus on erityistä. Naisiahan ei ole kuin puolet maailman väestöstä. No joo, säilyisihän ihmiskunta, jos miesten määrä rajoitettaisiin miljoonaan. Tai sataan.

Olen käsittänyt, että naistenpäivän aiheena on tuoda esiin sitä työtä, joka naisten aseman parantamiseksi on tehty. Tällaisena sikamiehenä osaan arvostaa sitä. Osaan arvostaa myös sitä, että jotkut jaksavat kiinnittää huomiota alistettuihin naisiin ja auttaa heitä. Jokainen orjabordelleista pois saatu tyttö tai nainen on itsessään voitto ihmisyydelle. Miten hädänalaisia naisia autetaan siellä menkka & haukalla tai teräksenkiiltävässä kahvitaivaassa? Saahan niissäkin käydä, mutta muista: jokaisen muotirätin on ommellut todennäköisimmin nainen, joka ehkä joutuu ompelutyönsä lisäksi myymään itseään, koska tehtaan maksama palkka ei riitä. Jokaisen kahvipavun takana on nälkäpalkkaista työtä, josta merkittävän osan tekevät väsyneet naiset, joiden pitää viljelmiltä palaamisen jälkeen hoitaa kotityöt ja perheensä. Mutta ostakaa, tytöt, ostakaa, kun projektikoordinaattorin liksasta kerran piisaa rahaa huvitteluun.

(Saas nähdä, mikä skeidamyrsky tästä alkaa, jos tekstiä edes julkaistaan :D )

Vierailija
24/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoli on muutenkin yhteiskunnallinen konstruktio. Järkyttävää miten muita sukupuolia sorretaan!!

Jahas palstan erkki-marjukatkin heräsivät päiväuniltaan, hooh...

Vierailija
25/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipilä on tänään muistanut meitä kaikkia naisia lahjalla

Jesh, oli kyllä paras naistenpäivälahja. Toivottavasti poistuu takavasemmalle, tai noh keskelle, emmekä näe häntä enää koskaan.

Vierailija
26/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pipilä on tänään muistanut meitä kaikkia naisia lahjalla

Jesh, oli kyllä paras naistenpäivälahja. Toivottavasti poistuu takavasemmalle, tai noh keskelle, emmekä näe häntä enää koskaan.

On niin rikas, ettei olisi tarvinnut ikinä ollakaan töissä, jääköön eläkkeelle rahoineen ja vaimoineen.

Vierailija
27/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
28/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Pääasia että antaa munaa joka päivä.

Joka päivä? No on sulla kultamuna, itse tuskin muistan... :/

Vierailija
29/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi pahoittaa mielensä täysin keinotekoisen ja turhan päivän huomioimatta jättämisen? Kauppiaille hyvä päivä, mut muille turha.

Kyllä Naistenpäivällä on ideansa. Vaikka onkin lähtenyt lapasesta tämmöinen vietto, että kaikkia naisia pitää jotenkin muistaa silloin.. jospa kuitenkin palattais alkujuurille ja muisteltaisiin niitä sorrettuja naisia.

Tuon hyväksyn, mutta kun päivä on tosiaan karannut käsistä.

Aloittajakaan ei ollut ollenkaan huolissaan miljoonista naisista jotka ovat vailla oikeuksia kotimaassaan. Ei, aloittaja suuttui kun ei saanut suklaata.

Vierailija
30/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää natsienpäivää, öö siis naistenpäivää kaikille!

Vierailija
31/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää naisoletettujen päivää!

Vierailija
32/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain töissä kukkia eri miehiltä. Otin kuvan ja lähetin omalle miehelle. En tiedä vielä onko hankkinut mulle mitään. Mitenköhän reagoi? ;))

Vierailija
33/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Naistenpäivä on siis shoppailun tekosyy. Huomenna shoppailun tekosyy on se, että on lauantai. Laskiainen juuri meni... Naistenpäivä on siis naisten itsekkyyden juhla. Ei muuta kuin muotikahvilaan cappuccinolle ja kakunpalalle, juhlikaamme puolta maailman väestöstä! Feminististä paskaa: naiseus on erityistä. Naisiahan ei ole kuin puolet maailman väestöstä. No joo, säilyisihän ihmiskunta, jos miesten määrä rajoitettaisiin miljoonaan. Tai sataan.

Olen käsittänyt, että naistenpäivän aiheena on tuoda esiin sitä työtä, joka naisten aseman parantamiseksi on tehty. Tällaisena sikamiehenä osaan arvostaa sitä. Osaan arvostaa myös sitä, että jotkut jaksavat kiinnittää huomiota alistettuihin naisiin ja auttaa heitä. Jokainen orjabordelleista pois saatu tyttö tai nainen on itsessään voitto ihmisyydelle. Miten hädänalaisia naisia autetaan siellä menkka & haukalla tai teräksenkiiltävässä kahvitaivaassa? Saahan niissäkin käydä, mutta muista: jokaisen muotirätin on ommellut todennäköisimmin nainen, joka ehkä joutuu ompelutyönsä lisäksi myymään itseään, koska tehtaan maksama palkka ei riitä. Jokaisen kahvipavun takana on nälkäpalkkaista työtä, josta merkittävän osan tekevät väsyneet naiset, joiden pitää viljelmiltä palaamisen jälkeen hoitaa kotityöt ja perheensä. Mutta ostakaa, tytöt, ostakaa, kun projektikoordinaattorin liksasta kerran piisaa rahaa huvitteluun.

(Saas nähdä, mikä skeidamyrsky tästä alkaa, jos tekstiä edes julkaistaan :D )

Ottaapa nyt päähän ankarasti :D Onko miesmenkat alkamassa? Mikä sulla muuten on hätänä, eikö äiti huomioinut sua? Eikö se luokan kaunein tyttö huolinutkaan sua? Onko neitsyys tallella?

Vierailija
34/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Naistenpäivä on ihan kaupallinen keksintö, siitä hyötyy vain kauppiaat, kun ostatetaan kaikkea lahjaa naistenpäivän nimissä. Eihän erikseen ole olemassa miestenpäivääkään. Mieheni luki selkäni takana uutisia koneelta ja totesi, että onko tänään naistenpäivä?. Vastasin, että kyllä, johon hän, että voi kun ei hän tiennyt tuosta ja olisi ostanut ruusuja. Kerroin, etten kaipaa ruusuja ja että eihän hänkään saa minulta mitään, koska ei ole olemassa miestenpäivää. Ei minua itketä ollenkaan, päivä muiden joukossa tämäkin.

Vierailija
35/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Naistenpäivä on ihan kaupallinen keksintö, siitä hyötyy vain kauppiaat, kun ostatetaan kaikkea lahjaa naistenpäivän nimissä. Eihän erikseen ole olemassa miestenpäivääkään. Mieheni luki selkäni takana uutisia koneelta ja totesi, että onko tänään naistenpäivä?. Vastasin, että kyllä, johon hän, että voi kun ei hän tiennyt tuosta ja olisi ostanut ruusuja. Kerroin, etten kaipaa ruusuja ja että eihän hänkään saa minulta mitään, koska ei ole olemassa miestenpäivää. Ei minua itketä ollenkaan, päivä muiden joukossa tämäkin.

Näin tietämättömiä jotkut palstalaiset ovat. Kyllä miestenpäivää vietetään marraskuussa. 19.11. tarkemmin sanottuna. Miestenpäivää on vietetty vuodesta 1999 alkaen, mutta eipä näytä kukaan siitä mitään tietävän ja huomioivan. Aina vaan naiset naiset ja naiset. En yhtään ihmettele, että miehet välillä ovat vähän katkeria. Ja olen nainen ja tätä mieltä olen .

Tuskin ap on koskaan huomioinut miestään miestenpäivänä, niin turha narista tänään ettei saanut mitään. 

Vierailija
36/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle joka päivä on yhtä naistenpäivää. Ap:n tilanne kuulostaa kurjalta. Luulisi sitä nyt yhden päivän edes osata ukko käyttäytyä.

Vierailija
37/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivota sä miehelles hyvää naistenpäivää. Ja: paa mekko päälles!

Vierailija
38/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää koko naistenpäivä, siinä on vivahde pikkunaisista, jotka inisemällä haluavat saada huomiota, vaikka sitten tällaisella tekaistuilla merkkipäivällä. Monilla naisilla on vielä tosi pitkä matka terveeseen itsetuntoon.

Vierailija
39/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä, ystävänpäivä, halloween... Niin naurettavia ja pelkästään kauppiaita hyödyttäviä uusia juhlapäiviä. Mielestäni on kiva, kun puoliso huomioi minua hääpäivänä, syntymäpäivänä ja jouluna, toki on huomioinut aina myös äitienpäivänä, vaikken hänen äitinsä olekaan. En ole loukkaantunut koskaan, vaikka ei muistaisi ystävänpäivää, tai naistenpäivää, tiedän hänen tunteensa ja arvostukseni minua kohtaan ihan ilman näitä turhiakin juhlapäiviä.

Vierailija
40/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tietämättömiä jotkut palstalaiset ovat. Kyllä miestenpäivää vietetään marraskuussa. 19.11. tarkemmin sanottuna. Miestenpäivää on vietetty vuodesta 1999 alkaen, mutta eipä näytä kukaan siitä mitään tietävän ja huomioivan. Aina vaan naiset naiset ja naiset. En yhtään ihmettele, että miehet välillä ovat vähän katkeria. Ja olen nainen ja tätä mieltä olen .

Tuskin ap on koskaan huomioinut miestään miestenpäivänä, niin turha narista tänään ettei saanut mitään. 

Onko tää se pihvi ja suikkari päivä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan