Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punaiset hiukset?

Vierailija
07.03.2013 |

Olen juuri saanut tummista hiuksista vaaleammaksi(pitkät hiukset), aika luonnollinen väri.Mies kinuaa punaista tukkaa, tykkään kyllä punaisesta väristä, mutta tekeehän se naisesta hieman "villin" ja seksikkään näköisen? Kannattaako värjää ja mitä teille tulee mieleen punasista hiuksista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:43"]

Olen juuri saanut tummista hiuksista vaaleammaksi(pitkät hiukset), aika luonnollinen väri.Mies kinuaa punaista tukkaa, tykkään kyllä punaisesta väristä, mutta tekeehän se naisesta hieman "villin" ja seksikkään näköisen? Kannattaako värjää ja mitä teille tulee mieleen punasista hiuksista?

[/quote]

Punaisia on niin erilaisia, että minusta ei voi antaa yleensä mitään stereotyyppikuvaa punaisista hiuksista. On maanläheisiä kuparinvaaleita tai terrakotan-ruskeanpunaisia, toisaalta on kirkkaanoransseja ja tulipunaisia, ja on ruskeaa lähestyviä mahonki- ja kuparinruskeavärejä. Osa punaisista on hillittyjä ja luonnollisia, osa rajuja, osa seksikkäitä. Riippuu ihan sävystä. 

Tärkeintä kun punaväriä valitsee on, että valitsee omaan ihon- ja silmienväriin sopivan punaisen. Esimerkiksi jos hyvin kylmäsävyinen laittaa oranssiin taittavat hiukset, efekti on aika ruma. Tai jos toisaalta hyvin lämminsävyinen laittaa violettiin taittuvaa. Monen suomalaisen ihonväri on kyllä varsin neutraali ja kestää sekä lämpimiä että kylmempiä sävyjä, ainakin jos meikkaa, mutta vain harvalle (ilman kovaa meikkaamista) sopii kovin kirkkaat sävyt. Kannataa mennä hyvälle kampaajalle ja kysyä hänen mielipidettään siitä mikä sopisi.

Vierailija
2/6 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnollisen punainen ja tykkään itse tosi paljon. Nyt haluan kuitenkin vaalentaa, koska nimenomaan tuntuu, että miehet pitää mua tavallista seksuaalisempana naisena. Tuntuu, että nykyään vain ne miehet, jotka haluavat seksiä, lähestyvät, ja sitten taas ne kiltimmät parisuhdetta haluavat jollain tapaa pelkäävät ja ujostelevat seurassani. Eihän tuota kaikkea voi hiusten piikkiin laittaa, mutta joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:41"]

Mulla on luonnollisen punainen ja tykkään itse tosi paljon. Nyt haluan kuitenkin vaalentaa, koska nimenomaan tuntuu, että miehet pitää mua tavallista seksuaalisempana naisena. Tuntuu, että nykyään vain ne miehet, jotka haluavat seksiä, lähestyvät, ja sitten taas ne kiltimmät parisuhdetta haluavat jollain tapaa pelkäävät ja ujostelevat seurassani. Eihän tuota kaikkea voi hiusten piikkiin laittaa, mutta joka tapauksessa.

[/quote]

Jos haluat tuollaisen huomion pois niin eiköhän sitten maantienvärinen tai perus-brunetti ole varmimmat keinot vaikuttaa asialliselta ja ei-kovin-seksuaaliobjektilta. Vaalea on yhtä "paha" tai sittten hyvä kuin punainen tuossa mielessä.

Vierailija
4/6 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:41"]

[/quote]

Jos haluat tuollaisen huomion pois niin eiköhän sitten maantienvärinen tai perus-brunetti ole varmimmat keinot vaikuttaa asialliselta ja ei-kovin-seksuaaliobjektilta. Vaalea on yhtä "paha" tai sittten hyvä kuin punainen tuossa mielessä.

[/quote]

Mulla oli aiemmin vaaleat, enkä tuollaista ongelmaa huomannut.

Vierailija
5/6 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut punertavat hiukset - lapsena luonnostaan ja nyt kun vanhemmiten väri on haalistunut olen sitä vähän freesannut. Ei mitään räikeää, ei kylmää sävyä vaan talvella lämmintä kuparia ja kesällä "karamellia" mikä tulee punertavana mun hiuksista ulos.

Mies toivoi joskus että olisin vaalentanut hiuksiani hieman mutta ei vain onnistu.... pidän siis värini ja tykkään kovasti koska lämmin sävy antaa hehkua kasvoillekin. Upea väri pitkissä ja paksuissa hiuksissa.  

Mua on aina kohdeltu esim työelämässä asiallisesti pätevyyden eikä hiusten värin mukaan.

Vierailija
6/6 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miellän punaiset hiukset lähinnä teinien tukkaan sopiviksi. Ehkä juuri ja juuri jokin maanläheinen kuparin punainen tai punaiseen taittava ruskea saattaisivat tehdä poikkeuksen. Mutta oletan miehesi kinunneen juurikin sellaista (teineille sopivaa) suht veren väristä punaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän