Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua koskaan kiidätetty sairaalaan?

Vierailija
07.03.2013 |

Julkkiksia _kiidätetään_ vähän väliä...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  jos tolla tarkoitetaan sitä että ambulanssilla pillit päällä.. niin on :) kerran vauvana kun sain kuumekouristuksen..

tämähän on nyt näitä vakiintuneita sanontoja vaikka ei mitään oikeen tarkotakkaan..

Vierailija
2/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kolme kertaa, mutta ei kertaakaan ambulanssilla. Tätä ne ensiavussa viimeksi kauhistelivat, kun ei lähetteen kirjoittanut lääkäri ollut ambulanssia kutsunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole

Vierailija
4/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran, taksilla tosin.

Ambulanssillakin olen mennyt mutta en sentään pillit päällä.

Vierailija
5/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ellei sellaiseksi lasketa kertaa, jolloin minua, joka olin paraikaa saamassa keskenmenoa, kyydittiin yksityisautolla rajan yli Tsekinmaan puolelta Itävaltaan saamaan hoitoa.

Vierailija
6/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita Tainola aina kiidättää, painottaa, tähdentää ja valaisee.

Vierailija
7/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viety ambulanssilla, mutta ei ollut pillit päällä.

Lööpeissä nyt jatkuvasti kiidätetään, kauhistutaan, taistellaan ja vastaavaa. Tehokeino joka on kylläkin menettänyt tehoaan jo melko lailla.

Vierailija
8/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Tai no, ensin ambulanssilla rauhallisesti terveyskeskukseen, sieltä sitten pillit soiden ja muita autoja ohittaen Tyksiin....

Vierailija
9/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sain epilepsiakohtauksen (tosin silloin ei vielä ollut diagnosoitu eli sairaus puhkesi) 12-vuotiaana kun olin ylittämässä Helsingissä vilkasta katua. Kaaduin kuulemma siihen keskelle suojatietä -onneksi oli valoristeys ja autot pysähtyneenä. Tulin tajuihini ambulanssissa.

Vierailija
10/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran. Lapsivesi meni ja jouduttiin kutsumaan ambulanssi. Sairaalassa synnytin yli 5 kg terveen ja toprakan vauvan normaalisti alateitse ja hyvin meni! Ei ollut eka lapsi. Vähän sain nuhteita, kun olin kävellyt portaita, enkä odottanut, että ensihoitajat hakevat baareilla.

Vierailija
11/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olin kolarissa ja menetin tajuntani. Todennäkösesti ambulanssilla menty, mut oliko pillit päällä ni en tiä. Jossain vaiheessa tulin sairaalassa tajuihini.

Vierailija
12/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Töissä alkoi rytmihäiriöt, onneksi töissä terveyskeskuksessa, ja siellä menin ensiapuun, josta tilattiin ambulanssi. Pillit välillä päällä (ei koko aikaa), suoraan sairaalan päivystyksen shokkihuoneeseen, jossa suoraan suoneen rytmihäiriölääkettä.

Vierailija
13/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiidätetty jos se tarkoittaa pillit päällä. Kolmesti on menty. Exän hakkaamisen jälkeen joskus kauan aikaa sitten. Tulin tajuihin ambulanssissa ja muistan ne äänet ja ne siniset vilkkuvat valot.

Kahdesti lähimmän vuoden aikana saadessani sairauskohtauksen.

Vierailija
14/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 15:30"]

Ei, ellei sellaiseksi lasketa kertaa, jolloin minua, joka olin paraikaa saamassa keskenmenoa, kyydittiin yksityisautolla rajan yli Tsekinmaan puolelta Itävaltaan saamaan hoitoa.

[/quote]

Miksi et mennyt Tshekissä sairaalaan?

Vierailija
15/15 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viety kerran ambulanssilla pillit soiden ensiapuun ja sieltä suoraan leikkaukseen. Kaipa se sitten oli sitä kiidättämistä, vaikka olen kyllä ihan tavallinen tallaja vaan, en mikään julkkis.