Mikä näistä on oma tyylisi? Entä miehesi?
Sama pariskunta, 9 eri tyyliä: http://www.boredpanda.org/same-couple-different-style-nacho-rojo/
Mitä näistä tyyleistä itse edustat? Miltä haluaisit näyttää?
Kommentit (21)
Kolmonen varmaan lähimpänä, mukana myös ykköstä ja nelosta.
Kolmonen ollaan. Ihan selkeästi noista vaihtoehdoista.
Ei mikään, kun ei mikään noista ole ihan tavis, kuten me.
ei mikään, klassinen pari puuttui kokonaan. olen just sen tyylinen, kuin haluankin olla. totta kai.
:-D Ollaan toi viiminen pariskunta, ei nyt ihan noin räjähtäneinä mutta kuiteskin. Olis kiva olla neljäs pariskunta, noi rokkarit. Ulkonäöllisesti kivoja mutta mä en ihan yhdy aatteisiin...
5 kai? Mies pukeutuu pillifarkkuihin ja muutenkin värikkäisiin, tiukkoihin vaatteisiin. Samaa tyyppiä omakin tyylini edustaa. Miehen tyylistä tykkään sellaisenaan, omaani olisi joskus suunnitelmissa alkaa muuttamaan enemmän ykkösen naisen tyyliseksi.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 14:51"]
:-D Ollaan toi viiminen pariskunta, ei nyt ihan noin räjähtäneinä mutta kuiteskin. Olis kiva olla neljäs pariskunta, noi rokkarit. Ulkonäöllisesti kivoja mutta mä en ihan yhdy aatteisiin...
[/qu
Et voi olla tosissas! Ihan toinen jaka haudassa siis ootte jo menossa.
Teininä olin tuollainen Hello Kitty -tyttö, varmaan sitä tarkoitettiin tuolla kysymyksellä Johanna Tukiaisesta :-)
Nykyään olen ykkösen ja kolmosen väliltä. Mies on puhtoinen ykkönen ilman rillejä.
Tavis ja klassinen ainakin puuttuivat. Ei löytynyt noista meidän tyyliä.
Toi viimeinen on ihan hirveä. Ei kai kukaan terve ihminen voi tunnistaa siitä itseään..
Kolmonen varmaan lähimpänä mutta miehen hiukset on kyl niin 70-lukulaiset että hyi.
"F-Secure on löytänyt todisteita haitallisesta sisällöstä tältä sivustolta. Meidän tietääksemme sivustoa ei voi käyttää turvallisesti."
Ei mikään. Tuulipukutyyli puuttuu kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 15:49"]
Toi viimeinen on ihan hirveä. Ei kai kukaan terve ihminen voi tunnistaa siitä itseään..
[/quote]
No etkö sä osaa nähdä siiitä tyyliä? Mä lähinnä tarkoitin vaatetusta, kun meidät tuohon tyyliin nimesin, ehkä vähän hiuksiakin, mutta en sairautta.
Molemmat ollaan ykkösen ja nelosen sekoituksia, ilman tatskoja.
Mun mies on varmaan eka, mä oon ekan ja vikan välimuoto :P
Olemme miehen kanssa kyllä tuo siisti ykköspariskunta. Onneksi. P.S. Kuka muu tunnistaa tuolta Johanna Tukiaisen tyylin?