Polttari-ideoita Pohjanmaan suunnalle ?
Hei,
Olen järjestämässä polttareita ensi kesänä ja näyttämönä toimii Pohjanmaa. Tarkkaa paikkaa ei olla vielä päätetty, ollaan pidetty se avoimena ja mennään sinne missä tapahtuu. Itse olen muualta kotoisin, joten pyytäisin neuvoja ja vinkkejä, mihin kannattaa mennä ja mitä tehdä :)
Tarkoituksena ei ole pukea morsianta noloon asuun ja kuljettaa häntä kylillä myymässä jotain, vaan tehdä kaikille hauska päivä. Morsian ja koko porukka on urheilullista, joten jotain reipashenkistä toimintaa ainakin aamupäivään. Voisi olla jokin elämyskin. Meitä on tosin pieni porukka; morsian +4. Ruokailu+sauna ja illalla baariin on loppupäivän suunnitelma. Mutta nyt tosiaan en keksi mitään äksöniä tuohon alkuun.
Auttakaa pliis!!
Kommentit (2)
Härmän kuntokeskus on varmaan yksi hyvä paikka ja siellähän on muitakin paikkoja kuten Power Park ja se joku urheilupaikka. Seinäjoella tai Vaasassa, Lappajärvellä tms. voisi käydä kesäteatterissa.
Olen itse osallistunut kolmiin polttareihin Pohjanmaalla vähän vaihtelevalla ohjelmalla. Ihan kivoja ovat kaikki olleet vaikka sieltä onkin vähän vaikea löytää kovin upeita paikkoja ja juttuja... Seinäjoen Ylistarossa Kitinojalla on tosi kiva talli, jonka omistaja on upea nainen. Hän järjesti ainakin joitakin vuosia sitten polttariporukoille sellaisia tilaisuuksia, joissa kertoo hevosista tosi mielenkiintoisesti (itseäni ei hevoset kiinnosta yhtään ja silti se oli musta mielenkiintoista), pientä kisailua ja polttarisankari pääsi ratsastamaan. Vastaava ainakin Seinäjoella mutta ei yhtä hyvä paketti. Myös Kriikun mylly Ylistarossa on mielenkiintoinen paikka. Siellä voi tehdä taontaa ja tilata ruokailun. Myös paljumahdollisuus löytyy sieltä. Tässä nyt satunnaisia kivoja juttuja noista polttareista, joihin olen itse osallistunut.
Mökkejä sielläpäin on kanssa kivoja vuokrattavaksi mutta teidän päivään se ei varmaan mahdu kun teillä on tuo baarisuunnitelma.
Kantsii varmaan katsoa alueen matkailutarjontaa.
Puukkohippaset