Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Swarovskin kristallit - mitä ihmeellistä niissä muka on?

Vierailija
07.03.2013 |

Joka paikassa korostetaan, että tässä korussa, vaatteessa, tms. on Swarovskin kristalleja. Niillä on koristeltu soodastreamerkin!

Kertoisiko joku mulle, mikä niissä Swarovskin kristalleissa on niin ihmeellistä? Mullakin on joku mieheltä lahjaksi saatu koristelintu. Mutta nuo korut - eikö olisi järkevämpää ostaa "aitoja" koruja?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:10"]

Swarovskin kristalli on huippulaatua, niissä käytetään hopeaa lyijyn siasta ja ovat muutenkin erittäin puhdasta hienoa lasia

[/quote]

Miten lyijylasia voi tehdä hopeasta?

[/quote]

lyijy on korvattu hopealla, se on hopeakristallia

Vierailija
22/51 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 10:59"]

Joka paikassa korostetaan, että tässä korussa, vaatteessa, tms. on Swarovskin kristalleja. Niillä on koristeltu soodastreamerkin!

Kertoisiko joku mulle, mikä niissä Swarovskin kristalleissa on niin ihmeellistä? Mullakin on joku mieheltä lahjaksi saatu koristelintu. Mutta nuo korut - eikö olisi järkevämpää ostaa "aitoja" koruja?

[/quote]Tuksulla aina muutama matkalaukullinen Swarovskin kristalleja,jotka yleensä matkanaikana varastetaan:))

Vakuutukset tietty on:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 15:31"]Jes, erikoismenetelmällä hiottua LASIA.

[/quote]

Siis lyijyllä höystettyä lasia, that's all. Ihmiset sekoittavat helposti vuorikristallin ja swarovskin tuotteet, jotka ovat todellisuudessa lähes sama asia kuin ikkunalasi. Leikattu vain esim. briljantin muotoon. En kyllä nyt muista ovatko edes briljanttihiottuja. Mutta joka tapauksessa swarovskin kristallit tai cubic zirconiat sormessa voi sitten leikkiä, että ne ovat timantteja.

Vierailija
24/51 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman sivu ihmisiä on kusetettu mm. korubisneksessä, koska me ollaan kaiken kiiltävän perään. Swarovskin kristallit ovat Itävallassa heidän lasitehtaassaan duunaamaa lasia. En minäkään ymmärrä, että mitä ihmettä niistä vouhotetaan. Mutta ehkä se perustuu juuri ihmisten tietämättömyydelle: kuvitellaan, että niitä louhitaan jostain Alpeilta...

Säästäkää ihmiset jonkin aikaa, vaikka kolmen vuoden ajan laitatte kaikki röökiin ja kaljaan menevät rahat sivuun. Sitten otatte ukkonne ja lähdette Ruotsiin ostoksille:

www.bukowskis.com

Vierailija
25/51 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.bukowskis.com/fi/auctions/580/lots/smycken

Tässä on suora linkki kuluvan vuoden kevään klassiseen huutokauppaan. Käyttäkää rahanne aitoon tavaraan, älkää ostako huu-haata! Parempi, että omistaa yhden kalliin ja aidon korun kuin 1000 swarovskin leikkikorua.

Vierailija
26/51 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Joutavanpäiväisiä lasinpalona. En pidä niitä missään arvossa.

Vierailija
27/51 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa.

Timantit on ikuisiaa.

t: keekki

Vierailija
28/51 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meinaan hankkia timantin, karaatteja noin 1,5. Väri ehkä vähintään J ja puhtaus vähintään si2. Maksaa noin 15ke, mut ehkä onnistun hankkimaan jostain halvemmalla... :) ja kyllä, on sen arvoista. Suomiladyt eivät vaan osaa arvostaa timujen päälle.... Monelle suomimammalle 0.01 timukin on jo jotain...

Vierailija
29/51 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keekin ko. Videolla oleva koru on säälittävä n. 200 e:n koru. Olisi nyt lainannut kuvauksiin _kunnon_ korun. 

Vierailija
30/51 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kertoisiko joku mulle, mikä niissä Swarovskin kristalleissa on niin ihmeellistä? Mullakin on joku mieheltä lahjaksi saatu koristelintu. Mutta nuo korut - eikö olisi järkevämpää ostaa "aitoja" koruja?"

En tiedä koristelinnuista mitään, pidetäänkö niitä esim pöydällä, mutta mikähän on ns "aito koru" ? Niissä on paljon rumia, tai sitten on tarjolla kyllästymiseen saakka "aitoja" kalevalakoruja. Minulta varastettiin Swarovskin kaulakoru, sekä korvakorut, rakkaalta mieheltä saadut. Hän varmaan jäi siihen luuloon että olin nekin lahjoittanut eteenpäin( kauan sitten annoin yo-lahjaksi paksun hopeisen rannerenkaani ystäväni tyttärelle, kun en muuta keksinyt kiireessä. sen olin myös mieheltä alunperin saanut- ja saanut luvan antaa eteenpäin).

Vierailija
31/51 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi näköjään laittaa autoon.....naiset.. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288741861912.html?pos=ok-nln

Vierailija
32/51 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on mustat kristallikorvakorut, on hyvännähköiset, ei näytä lampun kristallilta vaan tyylikkäät ja modernit, voi käyttää päivällä tai iltajuhlassa.

Vierailija
33/51 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kauniita. Juuri kaksi korua tilauksessa Grouponin kautta =)

Vierailija
34/51 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli dokkari swarovskista. Tämä halpistimankien tarina sai alkunsa silleesti, että firmalla jäi läjäpäin ylijäämäsontaa ja ne mietti minne sitä työntäisi. Saivat sitten idiksen tuunata sälää sillä ja tekivät diilin muutamien isojen starojen kanssa, joiden vaatteissa, koruissa ja asusteissa blingit sai näkyvyyttä. Aika nopeasti homma levisi staralta staralle ja taviksille, jotka innostui halvoista luksuskivistä. And the rest is history. Puhdas markkinointihype on siis kulmakivi. Arvottomasta ylijäämästä tuli rahanarvoista, kun pelkällä timanttinimellä saatiin tavikset hullaantumaan tyhjästä. Kiinnostavaa silti, että noinkin hyvin jekutus onnistui.

Vierailija
35/51 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brändi maksaa, eli sama tuote kuin toinen hinnankertoimena pii ja sitte viä vähän päälle. Sama kuin merkkivaatteissa. Samassa hikipajassa ommeltu orjapalkattujen lasten toimesta kuin se halpis tuotekkin. Huipoubrändi vetää vaan huimat voitot välistä. Laadun kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. On vaan niin mageeta (muka), kun kaikki merkin nähtyään tietää että on KALLIS vaate yllä.

Vain harva meistä pysryy erottamaan aidon swarovski kristallin ns. tavallisesta. Käytännössä ei ole mitään merkitystä kumpaa on, paitti et toinen on edullinen ja toisessa brändilisä.

Vierailija
36/51 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tykännyt niistä. Aina kaikki hehkuttaa, se on kristallia, se on kristallia mutta mun mielestä kristallilasit ja just noi mainitut on rumia.

Vierailija
37/51 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen, tosin valkokultaisella ketjulla:

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41S0gBteJ9L._SY300_.jpg

Tykkään kyllä paljon. 

Vierailija
38/51 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Swarovskin korut ovat kauniita ja zirkonia rihkamakoruihin verrattuna nämä kestävät pidempään. Tosin hintakin on monikertainen.

Vierailija
39/51 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainako te mietitte rahallista arvoa? Koru on hieno, jos se on kallis, vaikka olisi susiruma.  :D

Minulle kauneusarvo on tärkein. Jos koru on kaunis, pidän sitä. Oli se lasia tai kolmen karaatin timantti.

Vierailija
40/51 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainostemppu. Aletaan hokea joka paikassa että SE ja SE ja ihmiset luulee, että kyseessä on joku ihmeellinenkin asia.

Joku kirjoitti tänne Guessin koruista. Siinä on toinen samanlainen hypetys. Kun myyjä painokkaasti sanoo, että nämä korut ovat koruterästä, niin joku ajattelee, että "Ooh, oikein koruterästä!" Tosiasiassa sekä kristallit että pissiskorut on arvotonta rihkamaa.

Melkein kaikki tuotteet joita kovasti hypetetään ovat silkkaa roskaa koska ensinnäkin, oikeasti arvokkaita ja toimivia tuotteita ei tarvitsee mainostaa, ihmiset löytävät ne muutenkin. Toisekseen, se hypetys menee läpi vain ääliöille jotka eivät erottaisi sikaa helmestä.

Niin, jokainen voi laittaa Swarovskin kristallin ja jonkun halvan kristallin vierekkäin ja sitten päättää, kumman haluaa tuotteeseensa. Minä tuotan laadukkaita tekstiilituotteita ja valitsen Swarovskin. Yksinkertaisesesti siksi, että se on kauniimpi.  Minä tosin kilpailen tuotteiden kauneudella, en hinnalla. Ja rakastan valoa, sen heijastuksia. Mutta on toki ihmisiä, jotka eivät eroa oikeasti huomaa. Kaikilla ei ole tarkka ja herkkä silmä.