Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oh my G... Onko yleistäkin että raskasvatsasta jää tämännäköinen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kanssa sitä mieltä, että nahka ei enää palaudu. Minulla on vuosia synnytyksestä ja mahani on ihan entisellään paitsi sitä nahkaa on liikaa. Etenkin jos lihon, niin siitä tulee ihan kauhea läskipussi. Ei ollenkaan enää sellainen kuin esim nuorilla tytöillä lantiofarkkujen kanssa näkee.... vaan roikkuva säkki. Siksi onkin pakko pitää itsensä normaalipainoisena!

Vierailija
2/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksoset ja hätäsektio ja jäi tämmöinen. :/

http://aijaa.com/KYQAIy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 11:29"]

Minulla kaksoset ja hätäsektio ja jäi tämmöinen. :/

http://aijaa.com/KYQAIy

[/quote]

Ihan sievä.Tuo hätäsektioarpi on siitä inhottava kun se kuroo nuo vatsanpuolikkaat erilleen, mitä isompi ja löystyneempi vatsa niin sitä oudomman(rumemman) näköinen. Mutta eihän sille mitään voi, sen kans on vaan elettävä jos ei ole varaa vatsanmuotoiluun.

Vierailija
4/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tuo aiemman vatsa ole yhtään paha, toki joku arpi näkyy, muttei yhtään liikaa. Ihan tuollaisella voi minusta rannalla olla, eikä tarvitse hävetä :)

Minulla kaksi lasta, eikä ole jäänyt jäljen jälkeä. Toki en lihonut raskaudessa kuin 12kg ja laihdutin pian synnytyksen jälkeen kilot pois terveellisellä ruokavaliolla. En usko, että ap:n kuvan naisesta koskaan tulee ihan tavallista mahan seudulta enää. Kellään tutulla ei ole ihan noin pahaa mahaa, mutta aika paha on yhden ylipainoisen raskausarpinen vatsa. Saattoi olla, että raskausaikana kiloja tuli hänelle reilummin. Lisäksi ihon kimmoisuus vaikuttaa.

Vierailija
5/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa tuota ap: linkittämää kuvaa mun koneella auki,en pääse tuonne sivulle.Olisko joku niin kiltti ja laittaisi sen kuvan vaikka aijaa,sivustolle? Haluaisin kyllä nähdä tuon.

Vierailija
6/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja vatsa oli VALTAVA lopussa. Ei jäänyt tuollaista lopputulosta siltikään, ja ikääkin oli lähemmäs 35v eli palautuminenkaan tuskin niin tehokasta kuin nuoremmilla ja parempikuntoisilla. Niin paljon tuurista ja kudostyypistä kiinni. Nyt vielä vanhempana ja lihavampana odotellaan toista, katsotaan millainen reppu tästä keikasta jää... Toivotaan ettei kovin kummoista nytkään.

Vierailija
7/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suurin piirtein tuollainen. En muutenkaan ole koskaan tykännyt olla bikineissä tai napapaidoissa, niin ei haittaa. Neuvolassa terveydenhoitaja kuitenkin taivasteli oikein olan takaa ja siitä tuli tosi paha mieli. 

Vierailija
8/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta näyttää. Kolme lasta tiiviiseen tahtiin tehneenä tuollainen oli suunnilleen lopputulos, tosin vaalenihan se siitä kuitenkin melkoisesti. Kutina oli mielipuolinen, silloin kun noita arpia oikein rytinällä loppuraskaudessa ilmaantui.

Vierailija
9/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 12:46"]

Mä en saa tuota ap: linkittämää kuvaa mun koneella auki,en pääse tuonne sivulle.Olisko joku niin kiltti ja laittaisi sen kuvan vaikka aijaa,sivustolle? Haluaisin kyllä nähdä tuon.

[/quote]

Katsoin toiselta koneelta ja olihan se surullisen näköinen. Tuo kun on niin pahasti repeillyt niin ei millään palaudu, ihon rakenteet ovat rikki.

Vierailija
10/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, pitää kai olla onnellinen, että raskausvatsa oli tosi pieni, (kaikki eivät edes tajunneet mun olevan raskaana :D) koska vatsa myös palautui synnytyksen jälkeen muutamassa päivässä "normaalitilaansa". Ja kolme raskautta jo takana :) Mut voi sitä ikuista taivastelua pienestä mahasta... Argh...

Vierailija
11/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, olipa kamala kuva:( Onneksi taitaa olla tosi harvinaista tuollainen. Itsellä 4 raskautta ja ikääkin jo yli 50v eikä vatsanahka ole vieläkään ryppyinen. Viimeinen raskaus 42v:nä ja 2 vkossa vatsa oli normaalin näköinen ja kokoinen!

Vierailija
12/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee noita teidän kommentteja, niin pidän mahani visusti piilossa ämmiltä. Miehet ja nuoret naiset ovat olleet ihan ok ulkonäköni suhteen. Mulla on ollut jo toistakymmentä vuotta lähes ap:n linkin näköinen mahanahka arpineen PLUS siinä on sektioarpi (tai no kaksi päällekkäin) ja napa hävinnyt ihopoimun alle. Ihminen minä silti olen, enkä mikään kävelevä kauhujen maha!

Vierailija
13/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:55"]

Kun lukee noita teidän kommentteja, niin pidän mahani visusti piilossa ämmiltä. Miehet ja nuoret naiset ovat olleet ihan ok ulkonäköni suhteen. Mulla on ollut jo toistakymmentä vuotta lähes ap:n linkin näköinen mahanahka arpineen PLUS siinä on sektioarpi (tai no kaksi päällekkäin) ja napa hävinnyt ihopoimun alle. Ihminen minä silti olen, enkä mikään kävelevä kauhujen maha!

[/quote]

Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata - kuva vain säikäytti sillä en ole tosiaan nähnyt sellaista koskaan livenä! Minulla itselläni on arpi (15cm) navasta ylöspäin kuin kastemato enkä itse näe sitä rumana (onneksi, sehän on tärkeintä miten itse kokee).

23

Vierailija
14/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mahdollista on vaikka yleisyydestä en tiedä, mutta tuo näyttää siltä, että synnytyksestä ei vielä ole kovin kauaa aikaa. Luulisin, että kuvan vatsan raskausarvet ainakin vaalenevat huomattavasti ajan myötä.

Vierailija
15/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti tuo oli, verrattuna  meikäläisen vatsaan.

Vierailija
16/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Aika pahan näköinen kyllä on. Itse sain raskausarpia vain kylkiin, mutta ne ovat tässä kahdeksan vuoden aikana vaalenneet niin etteivät enää näy kuin tarkalla katselmuksella.

Vierailija
17/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamalaa. No en ole tuollaista kyllä nähnyt kellään tutulla, eli otos on ainakin 50 naista....

Vierailija
18/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyllä näyttäis siltä,  että ei ole kauhean kauaa aikaa siitä, kun on synnyttänyt. Mulla maha näytti tolta synnytyksen jälkeen, mutta aika nopeasti sitten palautui normaaliin ja arvetkin vaaleni tosi hyvin :)

Vierailija
19/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas, ei mulla kyllä olllut koskaan tuon näköinen.

Vierailija
20/24 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vähän vastaavia piirteitä kyllä, mutta ei noin huomattavassa määrin. Aika hirveän näköinen vatsani kyllä oli, mutta ilo lapsen syntymästä sai unohtamaan sen oman vatsani onneksi. Lapsi on nyt melkein puoli vuotta ja vatsa on pienentynyt sekä raskausarvet vaalentuneet sekä pienentyneet selkeästi. Napakin on hieman palautunut. Ennen raskautta vatsanalueeni oli jopa harvinaisenkin hoikka, litteä ja nätti (melkeinpä kauneimpia kohtia kropassani). En ole vielä pystynyt treenaamaan niitä suoria vatsalihaksia, sillä lihasten välinen rako ei ole vielä palautunut, mutta uskoisin, että vatsalihastreenin myötä vatsasta tulee kuitenkin ihan kohtalainen. Voi toki olla, että bikineitä ei enää voi pitää rannalla siitäkään huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi