Tuksulle terveiset
Arvon neiti Tukiaiset! Te vaaditte Suomen kansalta arvostusta. Te vaaditte suomalaisia miehiä ryhdistäytymään. Te vaaditte, että teitä palvellaan ja hemmotellaan joka paikassa. Miksi? Yleensä arvostetut ihmiset ovat osoittaneet olevansa arvostuksen arvoisia.
Suomalaisissa miehissä ei ole mitään vikaa, vaan voisin jopa väittää, että Suomesta löytyy maailman parhaat miehet. Huom, olen itse suomalainen nainen ja tässä maassa tasa-arvo naisten ja miesten välillä on kohdillaan. Sovinistimiehiin päin en edes pieraise. Jos minun mieheni strippaisi pitkin kaljakuppiloita, rääkyisi facebookissa itsekeskeisenä minäminäminä-asioista, haukkuisi julkisesti kaikki exänsä, käyttäytyisi kuin materialisti, kehuisi itseään joka paikassa, muuntelisi ulkonäköään leikkauksilla ja ties millä täytteillä, pissaisi housut kintuissa julkisella paikalla, vetäisi turpaan jokaista, joka olisi hänen kanssaan eri mieltä, pettäisi kaikki ystävänsä, hajoittaisi tavaroita kännispäiten ja herättäisi puolessa kansassa inhoa ja närää, ei hoitaisi kuntoaan ja terveyttään, siipeilisi ja loisisi vanhempien omistamassa asunnossa, niin sellainen mies menisi saman tien vaihtoon. Kun kyseessä on tuollainen nainen... Se on vielä yököttävämpää! Nainen on se, joka huolehtii etupäässä lapsista ja itsestään. Yleensä rikas mies on pitkälle koulutettu, työssä pärjäävä ja menestynyt. Miksi sellainen mies ottaisi itselleen kouluttamattoman, työttömän, huonomaineisen, strippaavan ja sivistymättömän naisen?
Lukio ei ole sivistyksen perusta! Lukion papereilla lähdetään opiskelemaan sitä ammattia. Joten arvon neiti Tukiaiset, mikä tekee teistä jotenkin paremman kuin muut elämässä ihan oikeasti pärjäävät ihmiset? On eri asia olla huoliteltu, arvostetun koulutuksen saanut glamour-persoona, kuin homssuinen, epähygieeninen, koko kansan pohjasakkaa oleva puliämmä. Jos korkeasti koulutettu rikas mies haluaisi itselleen kouluttamattoman edustusvaimon, tämä nainen olisi itsestään huolta pitävä, ehkä kotiäiti, sellainen kodinhengetär, joka on tarkka talousasioissa ja pyrkii olemaan EDUSTAVA miehensä rinnalla. Millainen mies haluaisi tulla kotiin töistä, kun kotona odottaa alkoholisoitunut nainen, joka mäkättää siitä, ettei saa tarpeeksi huomiota?
Ryhdistäytykää ja hankkikaa itsellenne kunnon ammatti !!!
no tuskin täältä lukevat. Laita fb:llä menemään, siellähän ne huutaa kännissä kaiket yöt.