Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää jo tuo Marko Paanasen naama joka paikassa

Vierailija
07.03.2013 |

valkaistuine hampaineen, en todellakaan aio katsoa ohjelmaa, kun sitä mainostetaan ihan liikaa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas muistelen Innosta, että Markon sisustukset oli ainoita, jotka eivät aiheuttaneet kovin voimakasta myötähäpeää. Lisäksi silloisen katseluni (joka nyt ei mitään fanaattisen uskollista ollut) perusteella hän vaikutti niistä sisustajista sellaiselta, joka oikeasti kuunteli sisustettavan mielipidetää siitä, mistä tämä pitää. Muista tuli sellainen fiilis, että toteuttavat todella välillä kovin sokeasti omaa visiotaan siitä mikä on coolia (parhaiten ehkä jäänyt mieleen se, kun kodin omistaja oli toisessa yhteydessä kertonut että on kyllästynyt punaiseen eikä halua asiaa X juuri sen takia, niin sisustaja sitten maalasi kokonaisen seinän punaiseksi. Vähän vaikutti väkinäiseltä tämän sisustettavan kommentit mutta hankalahan noita on tv-ohjelmasta katsojan tulkita, ties vaikka oikeasti sitten olisi tykännytkin.)

Mutta juuri tämän asiakkaan kuuntelemisen takia en siis ihmettele sikäli sitä, jos lopputulokset eivät ole mitään super"rouheita". Mutuna veikkaisin, että harva haluaa pitkiä aikoja sellaisessa asua, joten asiakkaiden konservatiiviset toiveet toki näkyvät sitten lopputuloksessa.

Vierailija
22/42 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:24"]

Markon puhetyyli on kans ihana, missäspäin Suomea puhutaan näin?

Tulee vähän Strömsö mieleen, rentouttaa kun melkein vierasta kieltä kuuntelisi.

[/quote]

Marko on Kotkasta. MasterChefin Matti(?) puhuu samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se homo?

Vierailija
24/42 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen ekan osan ja se riitti, hirveetä itsestäänselvyyksien toistamista ja loputonta lässytystä. Noissa sisustusohjelmissa on se ongelma nykyään, että ne on liian pitkiä. Asiaa ei riitä mitenkään tunniksi ja sitten väliin tungetaan tota lässynlässyä ja näytetään kun joku hakee jotain laattoja jostain kaupasta, hui miten jännää ja todellakin pistää koko käsityksen sisustamisesta uusiksi.

Yhden kämpän keittiön tai osan kämppää uudistus ei vaan jaksa kiinnostaa koko tuntia.

Markosta en edes viitsi aloittaa mitään, täällä monet ovat jo sanoneet sen mitä hänestä ajattelen.

Vierailija
25/42 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa ja tykkään Markosta. Ei kiinnosta teidän mielipiteet yhtään.

Vierailija
26/42 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

marko on tosi aito ihminen. tunnen hänet lapsuudestani ja aina ollut iloinen ja täynnä hersyävää nsurua. ja todelkakin Kotkalainen aito ihminen. hyvä ryhti joka johtuu tanssitaustasta :))

Vierailija
27/42 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan kaikkea hienostelua ja liikaa siisteyttä! Minä en pese edes hampaitani enkä persettä!

Vierailija
28/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Marko Paananen? Missä hänen naamansa ärsyttää? En ole tätä ennen kuullut koko kaverista, enkä tiedä nähneenikään. Mutta kai hän joku tärkeä on, kun kerran jotakin jo ärsyttääkin.

Vierailija
29/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siitä valtava banneri koko aamun tässä sivun ylälaidassa ja telkkarissa pyörii pitkät mainokset ja jopa ulkomainontaa olen nähnyt.

Vierailija
30/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan ohjelmaa innoissani :) Innon-Marko on aivan loistava. Kiva kun palaa ruutuun :)

Vierailija
31/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjääkö Marko partansakin valkoiseksi? Ilmeisesti ainakin tukkansa. Miksi joku haluaa pappalookin?

Vierailija
32/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kaikki Marko-fanit mutta mulla lopahti katsomisjaxut Innoon hänen takiaan aikanaan. Meillä taitaa vaan olla eri maku. Persoonana ei myöskään mikään ihmeellinen, vähän tollanen jäykkä ja egoistinen. "Multa kysellään jatkuvasti koska meet takas telkkariin..." Bläh.

Vierailija
33/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään! Ja odotan kovasti tämäniltaista ohjelmaa!

Vierailija
34/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Markon sisustukset on kaikki sellasia lavastuksia, pöytävalaisimia ja koriste-esineitä pitkin poikin. Viimeiseksi pöyhtitään tyynyjä ja asetellaan niitä jumalaton keko sängylle. Ja sit ärsyttää sen tapa puhua, vaa-tekaa-pi, miaaluisa... argh.

Vierailija
35/42 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 11:01"]

Mun mielestä Markon sisustukset on kaikki sellasia lavastuksia, pöytävalaisimia ja koriste-esineitä pitkin poikin. Viimeiseksi pöyhtitään tyynyjä ja asetellaan niitä jumalaton keko sängylle. Ja sit ärsyttää sen tapa puhua, vaa-tekaa-pi, miaaluisa... argh.

[/quote]

Joo, ja hirveimpänä se "rouhea".. Täydellisen sisäsiististi, hajuttomasti ja mauttomasti virheettömällä kirjakielellä sanottuna. Siis suunnittelija joka tavoittelee "rouheutta" ilman hitustakaan siitä todellisesta särmästä, kulmasta ja rososta mitä väittää tavoittelevansa. Karmivaa katsottavaa! "Rouheus" on pelkkä päälleliimattu iskusana, jolla sisustus kuin sisustus myydään sovinnaiselle tv-yleisölle muka jotenkin kapinallisena ja rajoja rikkovana, vaikka kysymyksessä on aina se kiltein, taviksin ja vesitetyin versio jostain jutusta, joka oli ehkä kymmenen vuotta sitten oikeasti asenteellista ja uudenlaista.

Hämmentävää, kuinka moni tuon konseptin näköjään nielee ihan täysin purematta.

[/quote]

Hyvin sanottu!

Vierailija
36/42 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kävelee sillai takakenossa pötsi pullukkana? Järkky kaksoisleukakin sille on ilmestynyt.

On jotenkin niin itseään täynnä koko mies.

Ja miksi se sisustaa ensin serkkunsa asuntoa ja ensi jaksossa ystävänsä? Eikö kukaan normijärkinen halua antaa sille asuntoaan sisustettavaksi?

Vierailija
37/42 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin tutuille kaverialennusta, kun suostuvat telkkariin?

Eikä tarvitse aikataulusta stressata, kun kavereille voi tehdä selväksi, että ohjelman ehdoilla mennään.

Ei maksava asiakas haluaisi televisioon. ja muita kuin tuttuja hankala ottaa ohjelmaan, ettei tule Inno-fiilis.

Vierailija
38/42 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 11:01"]

[/quote]Niin sellainen täysin naismainen tapa esiintyä ja koko olemuksessa. Aivan itseään täynnä oleva henkilö. MINÄ, MINÄ, MINÄ..... KATSOKAA MINUA, KUUNNELKAA MINUA.   YYYÄÄÄÄKKKKK

Vierailija
39/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin just tehdä saman aloituksen. Se mainoskin on niin ärsyttävä, sillä on ällö tapa selitellä sisustuksiaan sellaisella liirumlaarumilla, mikä ei tarkoita yhtään mitään. Yök!

Vierailija
40/42 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä taas tykkään Markosta ja ehdottomasti osaa asiansa. Ellette ole huomanneet, niin kaikkia ohjelmia mainostetaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi