Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leuan alueen finnit, näpyt ja ikää 24v.

Vierailija
06.03.2013 |

Miten näistä pääsee eroon? Mulla ei minnekkään muualle tule finnejä kuin leukaan, teininä muuallekkin muutamia,mutta nyt aikuisi-iällä vain ja ainoastaan leukaan. Eikä niihin auta mikään. En syö mitään ehkäisy valmistetta(eli hormoonivalmistetta). Mikä avuksi? Kemiallinen kuorinta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain varmaan näistä kannattaa kokeilla: bensoyyliperoksidi (Basiron/Brevoxyl), hedelmähapot (esim. Paula's Choicem tuotteet) tai a-vitamiini (Avenen tuotteet tehokkaita, mutta lääkärin määräämä voide tietysti vielä tehokkaampi). 

Vierailija
2/3 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans sama juttu ja ikää on jo 28v :)

mun ei tarvitse kuin ajatella suklaata tai juustoa niin avot on ihan kamalat pallukat leuassa... vaikka uskoisin kylläkin että kaikista suurin syyllinen noihin mun finnehin on mun kädet. Eli mie nojailen kämmenelläni leuan alueelleni esim.luennoilla tai tietokoneella istuessani ja sit kaikki pöpöt mun käsistä jää muhimaan siihen leuan iholle.

Eli kannattaa siis minimoida kaikki kasvojen ihon koskettelu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei varsinaisesti auta aloittajaa hänen ongelmassaan, mutta luin äskettäin jostain lehdestä finneistä. Jutun mukaan n. alle 25-vuotiailla finnejä on T-alueella, siis otsalla, nenässä ja leuassa. Yli 25-vuotiailla finnit keskittyvät U-alueelle eli leuan alueelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi