Mitä muita helppoja ammatteja on olemassa kuin graafinen suunnittelija ja liikunnanopettaja?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
somevaikuttaja
Mitä tekee somevaikuttaja? Mietin tässä alan vaihtoa. Olen hyvä haistamaan trendejä, osaan keksiä asioihin omaperäisiä ja tuoreita näkökulmia. Keksin myös nopeasti ideoita ja olen hyvä yhdistämään asioita.
Mihin voisin hakea töihin?
Kirvoitan ympärilleni myös hyvää energiaa ja luovuutta. Pystyn näkemään ihmisten vahvuuksia ja saan näitä vahvuuksia esiin.Hm, kuvauksesi perusteella sopisit ennemminkin somepersoonan tehtäviin.
Kyseessä on luultavasti ihmistyyppi, jonka käteen laittaa vasaran, kyllä se alkaa sitten nakuttaa.
Kyseessä saattaa olla lievempiasteinen toiminnanohjauksen häiriö.
Vartijan työ kaupassa on kyllä helppoa.
Kaikki taidealan työt: Kuvittaja, valotaiteilija, sisustussuunnittelija, lavastaja jne.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vauvapalstan mo.de
Juttelin jokin aika sitten isomman porukan kanssa, ja yksi heistä oli ollut palstan Mooodena.
Hän sanoi sen olleen ihan kauheaa. Usko ihmisyyteen katosi täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella nuo ovat helppoja ammatteja? Onko sinulla kokemusta molemmista, minkä perusteella voit sanoa niiden olevan helppoja ammatteja?
Liikunnanopettaja vain katsoo kun muut liikkuu tai osallistuu peliin jos siltä tuntuu. Graafinen suunnittelija vain piirtelee työkseen
Niin, edelleen odotan vastausta siihen, että onko sinulla itselläsi kokemusta näistä ammateista vai oletatko vain. Moni työ näyttää helpolta mutta ei sitä ole. Monessa työssä on paljon sellaista, mikä ei näy "asiakkaalle". Esimerkiksi liikunnanopettaja mm. suunnittelee tunnit, huoltaa varusteet, tiedottaa, arvioi, varaa uimahallit, jäähallit, osallistuu koulun kehittämistiimeihin. Liikunnanopettajan päivät ovat todella hektisiä. Graafisen suunnittelijan työstä en kauheasti tiedä. Ei kannata leimata mitään työtä helpoksi, jos itsellä ei ole kokemusta ko. työstä.
Jep. Minullekin on sanottu, että katson koneelta vain jotain roskaohjelmia työaikana, että en oikeasti tee mitään. Joskus toki hiljaisena aikana saatan kuunnella radiota, mutta koskaan en ole ohjelmia katsonut, kun en ehtisi. Sitten jos poistun työpisteeltäni tekemään muita hommia, niin kuulemma vain menen muualle syömään. Vaikka oikeasti joudun syömään työpisteellä ja tulenkin usein keskeytetyksi, kun minulle ei kuulu lounastaukoa muuten kuin työn lomassa saa syödä jos ehtii. Joulun alla saattaa olla, etten ehdi syömään mitään koko työpäivän aikana. Ja mitään en muka tee. 😂
ja mitähän työtä teet?
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vauvapalstan mo.de
Juttelin jokin aika sitten isomman porukan kanssa, ja yksi heistä oli ollut palstan Mooodena.
Oliko sellainen miehen näköinen nainen jolla on silmälasit? Tällaiseksi olen aina kuvitellut hänet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vauvapalstan mo.de
Oliko sellainen miehen näköinen nainen jolla on silmälasit? Tällaiseksi olen aina kuvitellut hänet
Ei ollut. Hyvinkin naisellinen nainen. Asuu myös täysin toisella puolella maapallloa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vauvapalstan mo.de
Ei ollut. Hyvinkin naisellinen nainen. Asuu myös täysin toisella puolella maapallloa .
eli sillä on ulkomainen mies? tuo ei yllätä
Ehkä graafisen suunnittelun voi kokea helpoksikin, riippuu varmaan omista tiedoista ja taidoista, mutta ei töiden saaminen ainakaan helppoa ole tällä hetkellä. Siis, jos ammatiksesi pohdit, niin kannattaako?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä graafisen suunnittelun voi kokea helpoksikin, riippuu varmaan omista tiedoista ja taidoista, mutta ei töiden saaminen ainakaan helppoa ole tällä hetkellä. Siis, jos ammatiksesi pohdit, niin kannattaako?
taitaa niillä monasti olla rikas kumppani joka elättää perheen joten töitä tehdään vain sen verran että tuntuu mukavalta.
Lentoemäntä ja stuertti. Työ on pelkkää matkustelua.
Kenenkään työ ei ole vähättelyn arvoista. Jokainen voi kouluttautua ihan itse siihen ammattiin jonka kokee helpoksi, sitten se nähdään, varmasti muuttuu ääni kellossa kun on taas niin rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään työ ei ole vähättelyn arvoista. Jokainen voi kouluttautua ihan itse siihen ammattiin jonka kokee helpoksi, sitten se nähdään, varmasti muuttuu ääni kellossa kun on taas niin rankkaa.
Helppoja ammattejahan tässä haetaan. Ei mitään vähättelyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen työhön leipääntyy, vaikka olisi aluksi tosi innostunut siitä. Ehkä mieluummin menisin leikkaamaan kalaa, kuin olisin graafinen suunnittelija. Henkisesti helpompaa.
En usko että voisin leipääntyä koskaan olemaan tyttöjen liikunnanopettaja.
pervo
Voin olla mutta se ei estäisi tekemästä työtä hyvin. Motivaatio ja vireystaso pysyisi aina korkealla, se olisi win-win kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen työhön leipääntyy, vaikka olisi aluksi tosi innostunut siitä. Ehkä mieluummin menisin leikkaamaan kalaa, kuin olisin graafinen suunnittelija. Henkisesti helpompaa.
En usko että voisin leipääntyä koskaan olemaan tyttöjen liikunnanopettaja.
pervo
Voin olla mutta se ei estäisi tekemästä työtä hyvin. Motivaatio ja vireystaso pysyisi aina korkealla, se olisi win-win kaikille.
no se.
Jep. Minullekin on sanottu, että katson koneelta vain jotain roskaohjelmia työaikana, että en oikeasti tee mitään. Joskus toki hiljaisena aikana saatan kuunnella radiota, mutta koskaan en ole ohjelmia katsonut, kun en ehtisi. Sitten jos poistun työpisteeltäni tekemään muita hommia, niin kuulemma vain menen muualle syömään. Vaikka oikeasti joudun syömään työpisteellä ja tulenkin usein keskeytetyksi, kun minulle ei kuulu lounastaukoa muuten kuin työn lomassa saa syödä jos ehtii. Joulun alla saattaa olla, etten ehdi syömään mitään koko työpäivän aikana. Ja mitään en muka tee. 😂