Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskautuminen minipillereiden jälkeen

06.03.2013 |

Moikka, voi olla että löytyy keskusteluja tästä aiheesta jo valmiiksi ja saa vinkata jos näin on;) Mutta siis tällä hetkellä ei oikein jaksaisi etsiä, kun on koko päivän ollut inhottava päänsärky:(

Mutta siis varsinainen asiani olisi sellainen, että onko jollain kokemusta Cerazette-minipillereiden jälkeen raskaaksi tulemisesta? Itse haaveilen toisesta lapsesta. Ekan lapsen jälkeen minulle asennettiin kuparikierukka, joka ehti olla paikallaan 7kk ja poistettiin kovien kipujen ja todella runsaiden vuotojen vuoksi. Sen jälkeen aloitin minipillerit, koska imetyksen takia vaihtoehtoja ei paljon ollut. Minipillereitä käytin 1,5 liuskaa ja lopetin ne nyt pari viikkoa sitten perjantaina. Kuukautiseni alkoivat saman viikon keskiviikkona eli lopetin pillerit kesken kuukautisten. Nyt siis mietityttää, että kuinka nopeasti olisi mahdollista tulla raskaaksi? Minulla kuukautiset tulivat koko kuparikierukan käytön ajan ja minipillereiden ajan suht säännöllisesti. Olenko ovuloinut kokoajan, kun kerran kuukautisetkin on tullut? Ja ovuloinko nyt tässäkin kierrossa, joka alkoi tasan kaksi viikkoa sitten, kun söin vielä pari päivää pillereitä? Jotenkin tuntuu tosi sekavalta tämä tekstini, mutta toivottavasti joku ymmärtää mitä tarkoitan:) Olisi tietysti ollut järkevää kirjoitella vasta, kun päänsärky helpottaa, mutta tänään on tuo vauvakuume ollut koko päivän niin kova, etten malttaisi yhtään odottaa. en kylläkään usko yhtään siihen mahdollisuuteen, että raskautuisin heti ekasta kierrosta ja jotenkin kokoajan pelkään, että siinä saattaa mennä useitakin kuukausia. Eka lapsi sai alkunsa kolmannesta normaalista kierrosta, kun ekaa kiertoa en laskenut mukaan, koska lopetin silloin E-pillerit kesken laatan. Olemme harrastaneet nyt tässä kierrossa seksiä joka toinen päivä kuukautisten loppumisen jälkeen. Kierron pituudesta ei vielä ole tarkkaa tietoa, kun vasta eka kierto pillereiden jälkeen menossa ja tätä ennen siis eivät täysin täsmälliset olleet. Voi kun voisi vaan unohtaa täysin nämä stressaamiset ja antaa lapsen saada alkunsa kun on tullakseen ilman liian kovaa yrittämistä. Muttakun satun vaan olemaan kova stressaamaan:) Toivottavasti joku osaa kertoa omia kokemuksia ja vastata minun ongelmaani:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla