Tinder tykkäykset
Aloitin tänään aiheen Tinder tykkäysestä, mutta en löydä sitä mistään edes haulla.
Mutta olen nyt saanut yli 300 tykkäystä alle vuorokaudessa. Ostin kuukauden sovelluksen missä näen tykkäykset. Nyt vain selaisen parhaimmat päältä. Enpä olisi uskonut, että seuran etsiminen on näin helppoa. Ja paljon hyvännäköisiä ja kroppaisia miehiä. En etsi mitään vakavampaa suhdetta, joten tämä tulee juuri tarpeeseen.
N49
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ootte niin negatiivisia? Kyllähän siellä Tinderissä nyt matcheja tulee, varsinkin jos on hyvännäköinen nainen. Ja ap vielä ilmoitti ettei etsi vakavaa suhdetta, joten olen hyvinkin varma että hän löytää mitä on tullut hakemaan.
Itselläni jäi hyvät kokemukset Tinderistä. Tosiaankin tapasi paljon komeita ja fiksuja miehiä. Nyt parisuhteessa :)
Kyllä Tinder on oikein toimiva. Seuraa kyllä saa ja voihan sitä joskus käydä oikein kunnon tuuri, mutta sitä se juuri loppupeleistä on, tuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder Gold on tosi kiva. Voi valkata parhaat tykkääjät mätseiksi ja jo vain imartelee, kun tykkäyksiä tulee paljon! Ja siellä on tykkääjissä usein tuttuja tyyppejä - jopa julkkiksiakin. ❤️
N35
Ei se kauaa imartele, kun huomaat, että valtaosaa tykkääjistä et kelpuuta.
Sitten mietit, että otanko tästä herkkupalasta nyt matchin itselleni. Päätät toimia ja mitä tapahtuukaan matchin jälkeen, aivan, ei niin mitään. Itsehän et viestiä laita, koska olet nainen ja odotat, että komistus sinua lähestyy. Ei lähesty, tai ehkä joskus kuukauden päästä jos jaksaa ja hänellä on tylsää ja on päättänyt siivota listaansa.
Imarteleepas, koska näin on; en tosiaankaan juuri koskaan laita itse viestiä, enkä liiemmin jaksaisi siellä naputella kenenkään kanssa niitä näitä iltakaudet, joten matchieni passiivisuus ei minua kirvele. Se, että kivanoloiset ja omasta vinkkelistäni hyvätasoiset tyypit tykkäävät, riittää imartelemaan. En oikeastaan etsi mitään, en Tinderissä enkä irl.
Ja muuten: en valkkaa matchejani ulkonäön tai työelämästatuksen perusteella. Pitää olla samantyyppinen ihminen eli kertonut jotain itsestään, jakaa samat arvot ja kiinnostuksenkohteet. Ihan tavallisen näköisiä miehiä ovat. Miesmallit, himourheilijat, perus-suomalaiset ja toimitusjohtajapullistelijat eivät kiinnosta, vaikka hekin minulle sydäntä näyttävät antavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder Gold on tosi kiva. Voi valkata parhaat tykkääjät mätseiksi ja jo vain imartelee, kun tykkäyksiä tulee paljon! Ja siellä on tykkääjissä usein tuttuja tyyppejä - jopa julkkiksiakin. ❤️
N35
Sitten mietit, että otanko tästä herkkupalasta nyt matchin itselleni. Päätät toimia ja mitä tapahtuukaan matchin jälkeen, aivan, ei niin mitään. Itsehän et viestiä laita, koska olet nainen ja odotat, että komistus sinua lähestyy. Ei lähesty, tai ehkä joskus kuukauden päästä jos jaksaa ja hänellä on tylsää ja on päättänyt siivota listaansa.
Imarteleepas, koska näin on; en tosiaankaan juuri koskaan laita itse viestiä, enkä liiemmin jaksaisi siellä naputella kenenkään kanssa niitä näitä iltakaudet, joten matchieni passiivisuus ei minua kirvele. Se, että kivanoloiset ja omasta vinkkelistäni hyvätasoiset tyypit tykkäävät, riittää imartelemaan. En oikeastaan etsi mitään, en Tinderissä enkä irl.
Ja muuten: en valkkaa matchejani ulkonäön tai työelämästatuksen perusteella. Pitää olla samantyyppinen ihminen eli kertonut jotain itsestään, jakaa samat arvot ja kiinnostuksenkohteet. Ihan tavallisen näköisiä miehiä ovat. Miesmallit, himourheilijat, perus-suomalaiset ja toimitusjohtajapullistelijat eivät kiinnosta, vaikka hekin minulle sydäntä näyttävät antavan.
Miksi sitten olet ylipäätään koko Tinderissä ja vielä maksat siitä?
Maksat siitä, että joku sinua "imartelee"?
Tinder tykkäykset hidastuivat huomattavasti eka vuorokauden jälkeen. Nyt tykkäyksiä on nyt 342 kolmen vuorokauden aikana, mutta melkein kaikki tykkäykset tulivat ekan vuorokauden aikana. Mutta sieltä on jo löytynyt mielenkiintoinen mies, jonka kanssa lähdetään yhdessä lenkille ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Miksi sitten olet ylipäätään koko Tinderissä ja vielä maksat siitä?
Maksat siitä, että joku sinua "imartelee"?
Sehän on toki yksi vaihtoehto tavata ihmisiä, jos hyvin käy. Sieltä voi löytyä jotain, ehkä/todennäköisesti ei. En kuitenkaan yrittämällä yritä löytää mitään erityistä, odotan että minut löydetään. :) Jos siellä joku aloittaa keskustelun, juttelen kyllä ja tapaankin, jos pyytää. Maksoin tuosta kuukauden ajan, koska halusin nähdä, minkälaiset tyypit minusta ovat tykänneet. Ja siellä maksumuurin takana on muuten tykkääjiä, jotka eivät olleet ilmaisversiolla tulleet edes näkyviin. Siks :)
Kerropa mikä tää tykkäysjuttu nyt on? Itse olen ilmaisversiossa siis.
Itselläni on vain 22 mätsiä ja tykkäystem kohdalla lukee 25+, kun klikkaan sitä, niin tulee goldin mainos.
Ilmeisesti itse en ole lainkaan suositttu, kun on näin vähän mätsejä?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vain 22 mätsiä ja tykkäystem kohdalla lukee 25+, kun klikkaan sitä, niin tulee goldin mainos.
Goldilla näkee, ketkä on tykänneet susta. Voi valkata niistä sitten parhaat. Miehet kun antaa sydäntä kaikille, niitä tykkäyksiä tulee naiselle paljon - toki suurin osa on varmaan sellaisia, joille ei itse laita sydäntä, koska joku roti pitää olla. Goldin kautta näin myös, et sellaiset, jotka ei olleet tulleet vastaan kuukausien aikana ilmaispuolella, olivat antaneet sydäntä mulle. Monia hyviä siis olisi jäänyt pimentoon, jos en olisi testannut maksullista versiota. Ja kun itse en käytä Tinderiä välttis edes päivittäin, toi säästää siltä puuduttavalta svaippailulta.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja +25 kertoo, et sulla on yli tuon verran tykkäyksiä, joista et oo tykännyt. Seuraava rajapyykki lienee se +99, eli sit mennään jo satasille. :)
Nyt on 553 tykkäystä ja vain kahden miehen kanssa olen yhteyksissä. Ja toinen on yli 100 km:n päässä, mikä on liian kaukana. Vielä kolme viikkoa edessä, joten positiivisena mennään kuitenkin.
Tinder Gold on vähän kyseenalainen. Hommasin Goldin ja laitoin sieltä, että vain ne näkevät minut joista olen itsekin tykännyt. Vaihdoin myös kaupunkia, koska en halua täältä löytää. No, ei mennyt kauan niin tuli tykkäyksiä ja nimenomaan omasta kaupungista, vaikka kaupunki on asetuksista muutettu eikä pitäis edes näkyä noille ns.muille.
Ei kai kukaan ole niin naivi että luulee tykkäyksen meinaavan yhtään mitään?
Sehän on vähän sama kuin facebookin tykkää-nappula. Sitä painetaan ihan vaan tavan vuoksi, ilman sen syvempää merkitystä, osoitetaan vaan että ”Ok, huomattu on”.
Joo. Tykkäyksiä on tullut viikossa n. 2000, mätsikelpoisia niistä n. 50. Pari keskustelua käynnissä eikä nekään innosta. Aika väsynyttä meininkiä.
N41
Tykkäyksiä olikin n. 2500 ja mätsejä 60. Suurin osa sellaisia että ei voi ajatella edes paria sanaa vaihtavansa. Voi kun miehet tekisivät itsekin vähän enemmän karsintaa. Silloin itsekin harkitsisi sitä tykkäystä kauemmin, nyt suurin osa menee vaan hylkyyn.
N41
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tykkäyksiä on tullut viikossa n. 2000, mätsikelpoisia niistä n. 50. Pari keskustelua käynnissä eikä nekään innosta. Aika väsynyttä meininkiä.
N41
Tässä sen näkee selkeästi kuinka suuri tuuri käy jos sieltä oikeasti löytyy joku kiinnostava. Sitten vielä pitäisi toisenkin kiinnostua. Itse en halua noihin sovelluksiin maksaa, mutta jossain toisessa oli viikko (?) alkuun niin, että nuo ominaisuudet oli päällä. Siinä viikossa n.1800 tykkäystä ja viestiä yhteensä (kaikki kontaktit oli siinä määrässä). Tinderissä sen +99 minkä näyttää, mutta ei mitään tarkkaa määrää. Tuntuu että miehet vaan tykkää kaikista naisista, ihan sama millainen on, kunhan on nainen... Näistä olen keskustellut kymmenien kanssa tyyliin moi, mitä kuuluu. Ehkä 20kpl. vähän enemmän ja kuuden kanssa niin, että oli puhe treffeistä, mut yhden kanssa ne on toteutuneet. Ei ollut livenä kiinnostava. Että jos 2000 miehestä ei ketään niin... No, etsintä jatkuu kuitenkin. Olen muutama vuosi sitten löytänyt kyllä parisuhteen Tinderin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ap on siellä jollain filtteröidyillä kuvilla vuodelta 2001
Mulla on siellä kylläkin viime vuonna otettu kuva aktiivisesta harrastuksestani sekä viime viikolla otettu kasvokuva pelkillä ripsiväreillä. Tulin nyt siihen tulokseen että sporttisuus ja luonnollisuus puree miehiiin iästä huolimatta. Treffeille aion kuitenkin lähteä meikattuna ja tyylikkäät vaattet päällä. Tosin nyt sovin treffit yhden miehen kanssa lenkkitreffeille, jonne en kyllä aioi meikata ja laittautua.
Lenkkitreffit on hyvät. Hengästyneenä ei voi jutella typeryyksiä, mutta yhteinen huohotus valmistelee lenkin jälkeisestä suihkusta jatkuvaan elämään.
Ukko36 kirjoitti:
Ei kai kukaan ole niin naivi että luulee tykkäyksen meinaavan yhtään mitään?
Sehän on vähän sama kuin facebookin tykkää-nappula. Sitä painetaan ihan vaan tavan vuoksi, ilman sen syvempää merkitystä, osoitetaan vaan että ”Ok, huomattu on”.
Ei, me ei todellakaan ajatella sen merkitsevän yhtään mitään. Päinvastoin, me tiedetään että sillä ei ole mitään merkitystä, ja siksi sen huomiotta jättäminen onkin hyvin helppoa. Jos miehet suorittaisivat jonkunlaista harkintaa, ja tykkäisivät vain niistä, joista OIKEASTI kiinnostuvat ja josta OIKEASTI haluaisivat tietää lisää, silloin sitä tykkäystä jo harkitsisi ihan eri tavalla. Nyt sillä ei toden totta ole minkään maailman merkitystä.
Komistus kirjoitti:
Se on juurikin näin :D ja sillä komistuksella voi olla matchejä 400 kpl ja sieltä löytyy seuraa joka viikonpäivälle.. P.s Aina löytyy parempi.
Aiko kova sonni. Respectt. Eikö sitä ennen vaihdeta edes kuulumisia?
Miksi te ootte niin negatiivisia? Kyllähän siellä Tinderissä nyt matcheja tulee, varsinkin jos on hyvännäköinen nainen. Ja ap vielä ilmoitti ettei etsi vakavaa suhdetta, joten olen hyvinkin varma että hän löytää mitä on tullut hakemaan.
Itselläni jäi hyvät kokemukset Tinderistä. Tosiaankin tapasi paljon komeita ja fiksuja miehiä. Nyt parisuhteessa :)