Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder tykkäykset

Vierailija
07.03.2019 |

Aloitin tänään aiheen Tinder tykkäysestä, mutta en löydä sitä mistään edes haulla.
Mutta olen nyt saanut yli 300 tykkäystä alle vuorokaudessa. Ostin kuukauden sovelluksen missä näen tykkäykset. Nyt vain selaisen parhaimmat päältä. Enpä olisi uskonut, että seuran etsiminen on näin helppoa. Ja paljon hyvännäköisiä ja kroppaisia miehiä. En etsi mitään vakavampaa suhdetta, joten tämä tulee juuri tarpeeseen.
N49

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kun kiva.

Vierailija
2/38 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. joo. Kuinkahan moni niistä tykkäyksistä realisoituu toivotulla tavalla :´D 

Muista raportoida vaikka parin kuukauden päästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, upitappas tätä ketjua uudelleen kuulumisten kanssa parin kuukauden kuluttua :D Tsemit!

Vierailija
4/38 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ilmoittelen. Nyt kirjoittelen mätsien kanssa. Pari on jo tosi mukavaa kaveria kaikkinensa. Olen siis eronnut pitkästä suhteesta kolme vuotta sitten ja nyt uskaltauduin takaisin markkinoille. 

Ja olen ihan yllättynyt tästä hommasta. 

Vierailija
5/38 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia haaveita Porvoossa.

Vierailija
6/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia haaveita Porvoossa.

Ei muuten ole Porvoossa eikä edes Suomessa. Tykkäyksiä on nyt tullut vielä lisää. 

Vierailija
7/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin Victoria's Secret -subscriptionin ja olen saanut nyt kaikilta niiltä malleilta tykkäyksen.

- Make, 43, Kittilä

Vierailija
8/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäjakauma on 39-74 vuotta. Osa on kirjoittanut profiiliin suoraan hakevansa NSA-suhdetta ja näkyy olevan pari ihan ammattilaistakin joukossa. Useat ovat laittaneet myös ammattinsa ja koulutuksensa profiiliin. 

Ihan mielenkiintoista näitä on selailla. 

Vierailija
9/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow. Mä oon 30 v nainen ja saanut kolmessa kuukaudessa 2 matchia. Annettuja tykkäyksiä varmaan 200.

Vierailija
10/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kaverille viestin, kun tykkäyksiä ole vajaa 300, että hyvin pyyhkii nyt on vara valita. 

https://aijaa.com/tLDcfz

Vierailija
11/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo hetken aikaa hauskaa.

Tuosta kun suodattaa kelvottomat pois niin jää joku 20, joista keskustelun saat aikaa ehkä 10 kanssa ja näistä sitten tapaat ehkä kaksi.

Vierailija
12/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni mielenkiintoiseksi, koska sain kolleegalta tykkäyksen. Ei olla läheisiä työkavereita, mutta samalla osastolla kuitenkin. Kaakeleista päätellen peilikuva on otettu työpaikan veskissä. 

Vierailija
13/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kaverille viestin, kun tykkäyksiä ole vajaa 300, että hyvin pyyhkii nyt on vara valita. 

https://aijaa.com/tLDcfz

Onhan noita tykkäyksiä ihan riittämiin näköjään. Toivottavasti sieltä löytyy se oikea. 

Vierailija
14/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap on siellä jollain filtteröidyillä kuvilla vuodelta 2001

Vierailija
15/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap on siellä jollain filtteröidyillä kuvilla vuodelta 2001

Mulla on siellä kylläkin viime vuonna otettu kuva aktiivisesta harrastuksestani sekä viime viikolla otettu kasvokuva pelkillä ripsiväreillä. Tulin nyt siihen tulokseen että sporttisuus ja luonnollisuus puree miehiiin iästä huolimatta. Treffeille aion kuitenkin  lähteä meikattuna ja tyylikkäät vaattet päällä. Tosin nyt sovin treffit yhden miehen kanssa lenkkitreffeille, jonne en kyllä aioi meikata ja laittautua. 

Vierailija
16/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä miksi tätä ajatellaan provoksi. Eikö keski-ikäinen nainen voi olla kiinnostava Tinderissä?

Vierailija
17/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kuitenkin päivittää tämän keskustelun kuukauden päästä eli kuinka monta tykkäystä sain loppujen lopuksi ja miten meni mahdolliset trefftit ja jäikö mitään käteen. Ei muuta kuin mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
18/38 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder Gold on tosi kiva. Voi valkata parhaat tykkääjät mätseiksi ja jo vain imartelee, kun tykkäyksiä tulee paljon! Ja siellä on tykkääjissä usein tuttuja tyyppejä - jopa julkkiksiakin. ❤️

N35

Vierailija
19/38 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder Gold on tosi kiva. Voi valkata parhaat tykkääjät mätseiksi ja jo vain imartelee, kun tykkäyksiä tulee paljon! Ja siellä on tykkääjissä usein tuttuja tyyppejä - jopa julkkiksiakin. ❤️

N35

Ei se kauaa imartele, kun huomaat, että valtaosaa tykkääjistä et kelpuuta.

Sitten mietit, että otanko tästä herkkupalasta nyt matchin itselleni. Päätät toimia ja mitä tapahtuukaan matchin jälkeen, aivan, ei niin mitään. Itsehän et viestiä laita, koska olet nainen ja odotat, että komistus sinua lähestyy. Ei lähesty, tai ehkä joskus kuukauden päästä jos jaksaa ja hänellä on tylsää ja on päättänyt siivota listaansa.

Vierailija
20/38 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin näin :D ja sillä komistuksella voi olla matchejä 400 kpl ja sieltä löytyy seuraa joka viikonpäivälle.. P.s Aina löytyy parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan