ostin vaimolle kellon eilen
annan sen hänelle viikonloppuna, tiedän että hän on katsonut tämän tyylisiä, kuitenkin askarruttaa:
http://www.omegawatches.com/ladies/deville/co-axial-chronograph/42258355013001
Kommentit (22)
Mikäs tuossa, ihan hieno kello. Tosin mun makuun olis liian maskuliininen ja iso, mutta itse tunnet varmaan vaimosi maun.
hieno on kello! Ostitko siis saman mitä hän on katsonut vai samantapaisen? On eriasia saada oikeasti se minkä haluaa kuin siitä halpis kopio
Tuhoon tuomittu ajatus kysyä täältä. Omalta vaimolta se kysyä pitää. Mun mielestä ihan kauhea, enkä suostuis pitämään koskaan kädessäni.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:09"]
hieno on kello! Ostitko siis saman mitä hän on katsonut vai samantapaisen? On eriasia saada oikeasti se minkä haluaa kuin siitä halpis kopio
[/quote]
no saman tapaisen, mutta ei ole halpiskopio, 43 timanttia ja kultaa
En tiedä vaimosi mausta, mutta minun makuun liian miehekäs, pitäs olla naisellisempi.
Esim, nuo kolme pientä ihme näyttö vois ottaa pois, ja ranneke eri väriseksi, niin sit voisin pitää.
Siis ostitko Omegan vai minkä merkkisen kellon?
On kyllä hieno, voisi olla mun ranteeseen ihan sopiva!
Mitäs pahaa sä olet tehny ;-)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:20"]
[/quote]
joo
[/quote]
joo
On kyllä hieno, voisi olla mun ranteeseen ihan sopiva!
Mitäs pahaa sä olet tehny ;-)
[/quote]
en tiätääkseni mitään, 20v hääpäivälähja
TOIVOTTAVASTI tiedät itse parhaiten vaimosi maun... Aika hurjaa kysyä täällä vai onko kenties lahjan saaja jo hommissa täällä? Hieno on, mutta itse en tykkäisi.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:23"]
Itse en tykkää, ei ole siro.
[/quote]
vaimon tyyli on vähän miehekäs country girl, ratsastushousut ja saappaat jne, on sillä naisellisempiäkin kelloja, mutta nyt tällainen
Tämä menee täysin ohi itse kellosta. Jos olette olleet naimisissa 20 vuotta, niin miksi kysyt vauvapalstalta mielipidettä?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:23"]
Itse en tykkää, ei ole siro.
[/quote]
vaimon tyyli on vähän miehekäs country girl, ratsastushousut ja saappaat jne, on sillä naisellisempiäkin kelloja, mutta nyt tällainen
[/quote]
Tätä ei kirjoittanut mies.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:31"]
Tämä menee täysin ohi itse kellosta. Jos olette olleet naimisissa 20 vuotta, niin miksi kysyt vauvapalstalta mielipidettä?
[/quote]
koska arvostan teitä ;)
Minä olisin mielummin ottanut tämän:
http://www.merkkilaukut.fi/product/21/fendi-kasilaukkuolkalaukku---silvana
Kysytkö nyt mielipiteitä MEILTÄ?