Missä se Carl Haglund ja Timo Soini ketju oikein on?
Aihe: Vår horkarl till kung! Kuka on sun Carl tai Kalle???
Etsi artikkeleita ja tee google kuvahaku "Vår horcarl till kung". Löysitkö kolikon? Minusta vähän tuntuu, että Ruotsin Carl Gustav on ihan itse laittanut tän liikkeelle ja nauraa höröttää sitten siellä himassaan, melkein mun entisellä naapurustotontilla... onneks ei sentään jossain Rinkebyssä tai Tenstassa, jonne mennään sinisellä Akalla ja onneks pääseen Kistan ohi... ettei nyt ihan suoraan laiteta minnekään kirstuun.
Olen sitä mieltä, että toi ei ole ainakaan tämän Kallen oikea profiili, mutta eikös siinä ole joka aika oikeanlainen "aatelisnenä"?
Koska tämä ei ole se oikea Carl tai Kalle eikä ole kyse CalleAnkasta meidän AkuAnkasta, niin kysytäänpäs nyt teiltä kaikilta, että mitäs Carleja ja Kalleja te nyt sitten tunnette. Laita lista sun Kalleistani! Oliskos joku noista käynyt spermapankin kautta aikomuksenaan täyttää tämä maa jonkun haaremisheikin tavoin ihan ikiomilla kansalaisillaan, joista vain kuningatten lapset voivat olla niitä kruununperillisiä, mutta kuningatar ei voi kovin montaa synnyttää eli siinä hintaero miehen ja naisen välillä kun kunkku voi tuottaa joka päivä vaikka minkä kasan jälkeläisiä, mutta tuo yläluokkaisin nainen vain jokusen harvan koko elämänsä varrella eli tästä tämä hintaero sitten kyllä muodostuukin...
Eli keneen tämä profiili voisi sopia, jos ei ainoastaan korkeimpaan Carl Gustaviin? Voitte kyllä laittaa listallenne myös Gustaveja tai Gustafeja, jos teillä on sellaisia, sillä hehän voivat olla Carlien varapaikan pitäjiä. Kuulkaas nyt on meneillään maailman hirvein salaliitto, joka pian paljastuu ja se perustuu NIMIIN. Heh, heh... en edes viitsisi hekotella tästä asiasta yksin täällä puljusssani, mutta ei pienelle hekottelulle mitään mahda. Siis musta tää on paras, jos kunkku Carl Gustav on ihan itse ja oman lähipiirinsä aloitteesta laittanut tollaisen rahan liikkeelle ja siitä ei sit edes kukaan ole kait vielä halunnut edes kommentoida.
Ja nyt sitten mennään ihan tota Breivikin linjaa... ja nyt puhuu joku Gruntvikin haamukin... eikös se ole joku kirkkomuusikko muuten... Eikös se ollut niin, että Anders pani ihan itsensä sinne Norjan kunkun paikalle - ja sossut pellolle ihan poliisin avulla? Paljonko tunnet Anderseja ja Andrewejä ja paljonko jotain Anderssoneja? Siis täällä on niitä niin paljon, että alkaa jo mietityttää, että eikö mun lähipiiriin mahdu mitään muita miehiä kuin jotain Anderseja ja Anderssoneja... siis kaksi Andersnimistä RAISKAAJAA ja yksi omituinen Anders, mutta en sano mistä maasta nämä löytyvät... ja sitten jokunen Hannu tai Hans ja siinä meillä on nyt sitten ihan itse H.C. Andersenkin paikalla. Viitsiiks joku katsoa, että mitä toi C tarkoittaa, että ei tääkin olle joku Carl... multa on kadoksissa Hannu ja Hans, mutta niitä äijiä ei mistään löydy, vaikka ei olis mitään syytä miksi mä en voisi soittaa niille vaikka heti. Hans itse asiassa oli just eronnut jostain Evasta ja tyhjentämässä myytyä taloaan ja sanoi, että soittaa heti kun homma hoidettu... mut kun mä nyt sitten itse yritin sitä tavoittaa, niin äijällä onkin kasapäin kaimoja, vaikka sen verran epätavallinen nimi, että oikeasti ei vois olla yhtäkään kaimaa ja tää oli sit Simensin tai Philipsin joku insinööri... ja tästä tulee sit mieleen saman kohtalon kohdannut "Ilkka" eli kuinkas monta Ilkkaa te tunnette? Kun on miehistä kyse, niin varokaa noita ansoja, missä miehellä on sukunimenäkin miehen etunimi, esim Harri Olli. Missä mun Harri??? Montako Harria tunnette - mulla on kaksi??? Ja kaksi Ollia??? No pysytään noissa Carleissa eli kenet Carlisi tai Kallesi sinä voisit huutaa jonkun paikan kunkuksi? Ja kun näistä nimistä puhuttiin, niin ton Hansini kanssa mä olen päätynyt Upsalaan ja sitä kautta Upsalan ekonomehin ja sitä kautta sitten myös Johanssoneihin... nyt kysynkin, että kuinka monta Erkkiä tai Erikiä tms tunnet ja kuinka monta Heikkiä... mulla on kaikkia kaksi... eli kahdessa pysytään mun lähipiirissäni...
Mä nyt otan tässä esim ton Carl Gustav Christer Pettersonin ja kysyn, että voiskos sillä olla jotkut suomalaiset "kartanojuuret" eli ei oliskaan ihan puhdasverinen ruotsalainen, sillä kyllä täällä on porukkaa, jotka Suomen suurruhtinaskunnassa liittyy sekä Ruotsiin, Suomeen että Venäjään ja eihän me voitu olla pelkästään ruotsalaisia tai venäläisiä, koska meillä on kaikkea muutakin. Siis mitä sulla itselläsi - tiedätkö yhtään mitään??? Et varmaan... Mut kun mennään tohon Christer Pettersoniin, niin täällä on nyt sellainen ongelma, että tässä olis tyyppi joka ainakin mun piirissä olisi serkku+serkku+serkku/mies tai poikaystävä... Ja oho kun mä selasin Agathon Meurmanin sukukirjaa, niin sinnekin oli ilmestynyt Pettersson - muistaakseni joku sukuun tullut nainen - ja mä reagoin siihen, koska mulla on sinisilmäinen latino Peter kadoksissa enkä tiedä minne sekin haihtu??? Eks tää oo tosi hassua??? Mä oon nyt törmännyt tämmöiseen kun mä yritin tavoittaa mun aika lähisukulaisia ja en niitä löydä enkä ymmärrä et miksi??? Onks ne kaikki lähetetty jonnekin Guantanamoon Vantaan lentokuljetuksista vai istuuks ne jossain Södertäljen vartioidussa vankilassa ja joku luulee, että just nää on jotain mafian pankkiireja... ja kun ne perkeleet eivät edes itse tiedä itsestään - tai siis juuristaan yhtään mitään - istuisivat vaan siellä ja miettisivät, että mitä perkelettä tää oikein voi olla eivätkä tajuais sit hevon paskaakaan... Tossa veneklubilla, tossa vieressä seisoi vanha vene, jonka nimi oli Mörkö... minäpäs matkustin ypöyksin jotain kait 12 veenä Södertäljen lähellä sijaitsevalle maatilalle, jossa porukat oli voittaneet kaikki mitä niillä oli alkaen jostain jättiläismäisistä pakastearkuista... ja siellä sit teurastettiinkin jotain... ja siellä oli sit sellainen joku campingalue, jossa oltiin juhannuksena ja näin ensimmäisen majstångin... että kyll on hirmu hassua... ja se vene sit ei seissyt millään muualla veneklubilla kuin Laurinlahden ja kerran joku tuli ja parkeeras jonkun ikivanhan museoauton mun nenäneteen, jätti avaimet siihen ja lähti pois... tietysti menin kattoon ja olin ihan ihmeissäni... sit tuli joku porukka kysyyn multa jotain, et onks toi sun auto, mut mä esitin ulkomaalaista ja sit mä vaan sanoin, et I don't understand... ja sit telkkariin ilmestyi jotain museoautoja ja sit mä päädyin taas johonkin ihmeporukoihin ja taas kummittelee joku sama nimi eli mikä Anders on suomalaisittain... oliskos se Antti ja Anttila vai? No voi helvetti... minne mä joudun noiden kaiken maailman etu- ja sukunimien kanssa... nythän alkaa ihan haista se jonkun Noposen kirja, joku Kun Jorma Ollila tapaa... ja siellä on sit ihan mm ton yhden Bodom-tytön kaima, joten kyll mulla menee nyt kylmät väreet tän tarinan kanssa... onks yhtään lukijaa, jolla alkaisi joku kummitella???
No oliskos teillä muita Carleja heittää tänne ketjuun? No tämä Carl-keskustelu on nyt vauhdittunut kun Carl Haglund (mitäköhän toi haglund olisi suomeksi, joku haka, jossa herrojen Eevat pyörii vai mikä, joku Tapiola vai Tukholman Hagalund... no mulle ihan sama... sille täällä ei ainakaan ole ketään HERROJEN Eevaa jos ei Eeva Bodom-murhankaima ole sitten joku HerrojenEeva, mistäs tässä tietää ja eikös se ollut niin, että tämä Ahtisaari oli juuriltaan sit vähän norjalainen, että ihan ollaan taas jossain Breivikin ympyröissä, vaikka missään en minä ainakaan ole semmoisiiin ympyröihin törmännyt ja luulis nyt sentään, että täällä netissä... mutta noita Martteja on nyt ollut siellä Afrikassakin enemmänkin enkä enää ihmettele tota MBoneyn Rasputiniakaan, koska sehän biisi alkaa jo enteillä ihan sitä, että Mannerheimikin on afro... onkos siellä Afrikassa ollut vain yksi teologi Martti Lindqvist vai onko niitä kaksikin... mä näes luulin, että se olisi joku vielä vanhempi, eli mä oon tässä kohdin hämmentynyt ja kysyn siis, että onko vain yksi teologi Martti Lindqvist... te ette tajuu, mutta ei tää ihan vähäpätöinen seikka ole kun tämmöinen teologi Lindqvist löytyy muualtakin, esim Kallion kirkkoon ja Orimattilaan liittyen ja pitääkö se todella paikkansa, että jostain Orimattilan (=???) ev.lut.kirkosta löytyi jotain 100 ikonia... no tässä olis sitten linkki noihin ikonilöytöihinkin...
Eli nyt on sitten tässä listalla kaksi muuta Carlia ja sit mä vielä heittäisin yhden, joka liittyy Viipuriin... mutta se olisikin sitten jo yksi Elisabeth... ja sitten mulla olisi toi Harry tai Harrikin ja joku mielikuva on et olisin törmännyt johonkin Williamiin... juu se oli se Sverigedemokraattien William Petzell tai miten se nimi oikein kirjoitetaan, sellainen erittäin pienikokoinen, mutta ihan symppiksen näköinen, jolla jotain kamalia ongelmiakin... joka kuolikin kait (mä en muuten usko et se on kuollut vaan se on vaan poistettu tältä kartalta, koska tää haisee niin helvetisti...) Siis eihän kenenkään nimi voi olla joku Pet Zäll tms... siis joku halisolu tms tai vankiselli tms (mitä muuta teille tulee mieleen???) eikä tommoinen voi vetää koko maailmaa jos ei taustalla ole jotain erikoista... kertokaa vähän, että ketkä nyt kytkeytyi noihin Sverigedemokraaterna - ei kait vaan itse Timo Soini ja sutturamimmi??? Liittyks nää sit jotenkin johonkin uusnatseihin??? Mä en tiedä yhtään mitään muuta kun pysyn näissä erään ihmisen lähipiirin nimissä eli nyt meillä on sitten Elisabet, William ja Harry tai Harri... kuka tämmöistä tajuu??? Ei tämmöisestä voi tulla mitään muuta mieleen kuin, että täällä on jotain varjoverkostoja, jotka ihan kytkeytyvät noihin kuninkaallisiin peruutetaan jo Venäjän vallankumouksen ajoille eikä sekään riitä vaan joudutaan ihan Ranskan vallankumouksen jalkoihin ja ketä sieltä silloin haihtui siltä kartalta??? Eks ne kuolleetkaan kaikki jollain giljotiinilla? Onks ne matkustanu vaikka joidenkin "mustalaisten" kyydillä ihan tänne näille leveyksille asti vai mitä pirua??? Siis täällä olisi ihmisiä joilla olis jotain pisaroita tommoisilta ajoilta veressään??? Onks ne sitten niitä, jotka luovuttaa spermapankkiin vai onks ne niitä, jotka tekee jotain muuta ja mitä... mä en kerro kun se on niin idioottia - keksikää ihan ite... ja onhan nää semmoisia juttuja että ei näitä tajua erkkikään... ja montaks erkkiä sulta löytyy??? Heh, heh...
Ja mulla on syy miksi mä päädyin pyöriin täällä kuninkaallisissa piireissä. Yrittäkääs arvata? No se on niin, niin vaikeeta että sitä ei voi kukaan arvata, jos ei tiedä eikä sellaista voi kukaan keksiä, jos ei tiedä jotain... eli ei mitään salaliittoa missään vaan faktoja, joissa ei ole mitään salaamista ja nyt ne faktat tulee mahdollisesti Ruotsin vanhalta kuninkaalta ja mistään sylttytehtaasta mä en tiedä, mutta terveisiä vaan Ruotsin kuninkaalta, tässä teille Marabou-suklaalevyt... heh, heh... uskooko kukaan??? Joo, ei se ollut balettimestari Georg, joka oli siis homo, mutta se oli... ja "Kuningas Yrjöähän" löytyy sekä ihan hotellien nimistä että muualta kaikenkielisinä variantteina, mutta teille ei kerrota, sillä saatte ihan itse keksiä omia satujanne, mitkä sopii sinne teidän ympyröihinne... Mitä sä ajattelisit jos jollekin pikkulapsille joku ryssä tulee tuomaan jonkun suklaalevyn ja heittää, että hei nämä ovat sitten terveisiä Ruotsin kuninkaalta... pakkohan se on kysyä, että minkämaalainen sä oikein oot? Juu, siinä meillä sitten tanskalainen ryssä, heh, heh... pankaas paremmaksi... mä en kohta enää ihmettele, että Ukrainan ja Ruotsin lipuissa on samat värit ja ruotsalainen teinityttö kirjoittaa blogia "Life of Julia" ja Barack Obama ripustaa siiihen sitten vaalikampanjansa jotenkin... siis en todellakaan tajuu yhtään mitään... mutta aina mä on ihmetellyt, että mikä ihmeen kampaus tolla Julia Timosenkolla oikein on, sillä jotenkin sehän on ihan naurettava. Sitäpaitsi eikö hän ole ruskeasilmäinen brunette eikä mikään sinisilmäinen blondi. Mutta tietteks yhtään ketään muuta ihmistä, joka kulkis tai olis kulkenut tommoisessa samanlaisessa kampauksessa? Mä satun tietään yhden ja se on ikuistettu... ja sit mä rupesin ihmetteleen, että mitä ihmettä sitä pitää kuskata jonnekin Saksaan joidenkin selkäkipujen takia, että kait ne nyt pystytään tommoiselle naiselle hoitaan ihan paikallisestikin... ja sit mä tajusin, että sillähän voi nyt sitten olla ihan sama lääkitys kuin tolla eräällä toisella lettipäällä ja sit mä tajusin, että kyll tarttis käydä apoteekkari Mn haudalla siellä jossain ja sit päälle alkoikin kaatua kaikki tän kartan apteekkarit ja joku kirjanpitäjäkin, jotka olivat kuolleet jotain 30 veenä... ja siis täällä on jotain perittyä, joka on niin niin hämärää että kukaan ei tiedä jos eivät edes jotkut Vapaamuurarit tiedä, sillä siellä on lenkki... ja on se hassua kun eräältä varastettiin upouusi jopo jo 1970-luvulla ja oli kuulema koko fillariteline nostettu jonkun kuorkin katolle Upsalassa ja viety sit kait nopsaa ulos maasta ihan kuin noi jotain tuhat hevosta vähän aikaa sitten vai paljoks niitä oli ilman että kukaan on tajunnut mitään vaikka hevoset lähtee ihan rikoskirjailjan Personin ja oliks se vielä jonkun muunkin Perssonin kotien läheisyydestä... ja nyt noita rikoskirjailijoitakin on sit useampi enkä mä tiennyt, että Anu Harkin faija oli joku rikoskirjailija... ja jossain listoilla seisoo rikoskirjailijoiden nimiä vähän väärässä muodossa, joten voisi tarkoittaa erästä toista henkilöä, josta mennään museoautoihin (kenen nimiin on laitettu maanhan tuodut ensimmäiset autot, joilla kukaan tavis on täällä voinut ajaa - eli jostain museosta pitäisi löytyä, mutta ovat ihan hujan hajan tässä maassa ja oliskos viety ulos maasta...) eli missä sellaisen teokset sitten on, eks voi julkaista edes kuoleman jälkeen??? Siis nyt taas pyöritään Kallion kirkolla ja minkälainen Snellman tämä Anja oikein on vai onko nimi otettu - hei vaan, se Snellmanin fillari, Jopo vois löytyä vaikka täältä päin... siis saako kirjailijat käydä näykkimässä jotain kustantamojen aarrearkkuja ja tyhjentävät ja kirjoittavat sieltä vai mistä oikein on kysymys... siis tämmöinen ajatus tulee ensimmäisenä mieleen... ja onks nää kaikki sit noita Kallion srk:n porukoita??? Ja sit noita kanttorisukujakin on jonkun verran, esim. Kuorikoski, Kiviniemi ja Koivusalo ja ne on nyt sitten kait kanssa tältä kartalta ja nyt sitten päädytään taas takaisin jonnekin Anders Thuléeseen, joka on tullut Suomeen G Anderssonin urkutehtaalta Tukholmasta ja kuka alkoi rakentaa Tammisaaren urkuja... tämä Anders oli ruotsinkielinen, mut oli pakko kääntää kieli suomeksi, jotta sai mennä naimisiin Agathon Meurmanin tyttären kanssa... Ja siellä Tammisaaressa on sitten se Dragsvik enkä mä ainakaan viitsi edes ajatella, että miksi iso mielisairaala ja armeijan on rakennettu periaatteessa samalle tontille. Siis jos armeija ja mielisairaala ovat samaa tonttia niin kyllä ne ovat samaa osastoakin eli nyt tekee ihan mieli kysyä, että mitä pirua tässä maassa oikein tapahtuu ja on tapahtunut kun tätä maata ei kohta enää tajua muuta kuin moniongelmaisten mt-ongelmaisten ja joidenkin irrallaan olevien hullujen maaksi eli Hesan koirat, teidän koppinne on siirretty Jerseyn saarille, alkais oleen se eka tehtävä, mitä Carl Haglundin tarttis tehdä kuten myös että lopettaa se oma puolue... koska me emme ole ruotsalaisia... täällä pitää opiskella sekä venäjää että ruotsia... ja sitten Timo Soinin tarttee ottaa vähintään avioero ja kääntyä protestantiksi, jos se aikoo vetää näitä suomalaisia syrjäytyneitä... siis Timo Soini tämä sun hommas ei nyt käy... jos aiot vielä pyöriä tällä kartalla niin sun makuuhuoneessa tai sen kautta pitää tehdä kunnon Puhdistus siis tuuletuskaan ei riitä, sillä nyt alkaa oleen jotain tosi erikoista ilmassa... et sä voi mitenkään liittyä mihinkään lääke- tai huumepiireihin, jos aiot vaikuttaa tällä kartalla ja piikkimattoporukatkaan eivät tänne kuulu... YMS YMS...
No heittäkääs te nyt välillä niitä omia Carleja ja Kalleja tänne kartalle ennen kuin mä jatkan ja esitän vaikka jotakin kandidaattia tolle Ranskan kuninkaan HAAMULLE kruunupääksi... Tietääks kukaan muuten onks tolla Christer Pettersonilla yhtään jälkeläistä??? Tarttis tietää, että ei mistään "hämäräpiireistä" taas ilmestyisi jotain uusia haamu- ja varjoverkostoja sit kun joku Puhdistus on lähtenyt käyntiin... siis huolehtikaa siitä, että kaikki väkivalta loppuu tästä maasta eikä ainakaan mitään perhesurmia enää.... Tää mun ehdotus sinne Ranskan kuninkaaksi on kuulkaas niin paksua tavaraa, että oksat pois ja kaikista hassuinta se on et se tarttis kait laittaa ihan Skotlanninkin kuninkaaksi jos Breivik laitetaan Norjan kuninkaaksi. Mitäs tykkäisitte, jos Iltalehdessä lukisi, että kaapista tullut suomalainen Ranskan kuningas julistautuu nyt myös Skotlannin valtaistuimen haltijaksi. Ja sit kyll mä nyt alan ymmärtää noita Ruotsin kunkun mafiayhteyksiäkin - ei ne niin ihmeellisiä ole... ja täältä nousee sit ne enkelipiiritkin, jotka kävi Pikkukallen kimppuun ja sehän nyt tiedetään että Sofioita on enemmän, mutta että jotenkin Pikkukallen Sofia liittyy Paavo Lipposeen ja Paavo Lipposia on ainakin jotain 20 täyskaimaa, mut ei ne tuu enkelien tavoi ovien ja seinien läpi, sillä niillä on Abloy-firman joku positio, joten avainongelmatkaan eivät ole edes jossain Westendin koulussa ja kirjastotalossa mitään skitsojen houreita ja harhoja vaan kyllä ihan jotkut Olliloiden haamut saattaa kulkea ovista ja ikkunoista milloin ja miten vaan ja vaikka penkoa teidän paperisia pankkitositteitanne ja viedä kuitit ja muut mukanaan... vaikka koko kassakaappinne, jos sellaisen omistatte, kuten RKPn raittiustalossa kävi vai oliks se niin, että sieltä vietiin vaan sisältö, mut Ruotsin kunkun kahvilasta koko kassakaappi... Oliks se sit vielä niinkin, että joku muukin Timo Soini oli päässyt mukaan politiikkaan ja missäs se nyt sit oli... siellä Soinin kunnassako... siis Soini on naisen nimi, joten hirveää sekasotkua... ja Kaarina nyt on selvästi naisen nimi, mut Masku on aika epäselvä... oliskos sanasta maskuliini vai mitä... mutta Masku on huonekalukauppa ja niillä on diilit yms... kyll tää nyt haisee niin, niin Sipoolta, että paskanmarjat... mut voitteks ymmärtää, että täällä on luultavasti nyt jotakin täyttä paskaa jossain verkostoisa ja se kulkee kyllä ihan viemäreitä pitkin, joten ei ihme, että jotkut putkimiehet ovat ihan palkkalistojen ykkösiä... mut koska tätä stooria vois jatkaa aika ikuisesti niin lopetan ja jäädään odottamaan, että niitä Vår Horkarleja ilmestyy kartalla jokaisen omasta piiristä. Nyt ollaan hierarkian huipulla ja putsataan niiden verkostoja eikä rämmitä jossain verkostojen alapäässä. Nyt rules ylpääseksi ja pannaan yläpäätä eikä nyt taida olla mikään sovintoseksin aika. Mutta varokaa selvittämästä yhtään mitään välejä jollakin väkivallalla. Tääs on sellainen hupijuttu ja satu, jossa on kuitenkin joku omituinen vaara... joku vaara ja joku kari... missä on Kari Jokuvaara??? Siis aivan kamalaa pelleilyä nimillä ja sanaleikeillä... en mä ainakaan osaa kun en oo koskaan oikein harrastanut...
Siis tänään Kalleja Kartalle ja jokain putsaamaan omien verkostojensa yläpäätä. Kiitos tällä kertaa - jatketaan toiste! Hejdå! Ja korjatkaa tästä virheet, jos on tarpeellista...
Kommentit (3)
Aborttibloggarilla taas tsygoosia pukkaa? Voimia.
Heko, heko... kukaan ei tajua hyvän päälle. Terveisiä vaan täältä Maraboulta, mutta kun haluatte hyvää, niin sanokaa Fazer. Heko, heko...
Jolla kulla näkyy olevan pointtia se että "osaa" tuottaa mahdollismman paaljonpaljon tekstiä...?
Ei tommosta kukaan jaksa lukea. Niinettä jos seassa joku helmi ihan asiaakin sattuisi olemaan, niin sinne se hukkuu kuin helmi lantalan isoon pemeään kasaan... Eikä sitä sieltä huomaa kukaan, kun se heti kohta jo sulautuu suureen läjään... ;)