Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on liian insinööri

Vierailija
07.03.2019 |

Muuten mukava mies ja hyvä isä, mutta ei sen kanssa voi puhua mistään. Jostain ongelmasta yrität keskustella niin sieltä tulee vastaus kun apteekin hyllyltä, miten asia pitää ratkaista. Yrität mietti miten jokin asia tehdään, niin välittömästi pedanttisella äänellä kerrotaan täydellisen suorituksen vaiheet. Muutenkaan se ei ole kiinnostunut kuin tekniikasta ja taivaalle tuijottelusta, v*ttu harrastaa tähti tiedettä ja drone-kuvausta.
Lapset on buukannut koodikouluihin ja robottikursseille.
Olisi ihanaa jos olisi joku yhteinen kiinnostuksen aihe, ainut mitä me tehdään yhdessä on käydään lenkillä ja pannaan. No siinä hän on kyllä kelvollinen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun mies sopisi minulle.

Terv N ja insinööri

Vierailija
22/25 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin olet liian tyhjäpäinen miehellesi. Eihän se hänen vikansa ole jos ei jaksa jotain apukoulutason juttuja jatkuvasti ihmetellä ja kaakattaa milloin mitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun insinööri ei osaa sanoa juuta eikä jaata mihinkään ongelmaan. Kaikki pitää ratkaista itse. Muutenkin teen mieluummin kaiken itse koska insinöörillä kestää jo se suunnitteluvaihe kauemmin kuin mitä mulla koko jutun tekeminen loppuun asti. 

Vierailija
24/25 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jengi alkaa kiihtyä, ei haluta me viihtyä, vaan että meitä viihdytetään...

J. Leskinen

Vierailija
25/25 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun insinööri ei osaa sanoa juuta eikä jaata mihinkään ongelmaan. Kaikki pitää ratkaista itse. Muutenkin teen mieluummin kaiken itse koska insinöörillä kestää jo se suunnitteluvaihe kauemmin kuin mitä mulla koko jutun tekeminen loppuun asti. 

Sitten sinulla on hitaallakäyvä mies, eikä syy ole insinöörimäisyydessä. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan