Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP:n gallupjohto tulee nostamaan persut voittoon

Vierailija
07.03.2019 |

Luulen, että Orpon ja Sipilän puntit tutisevat, ja tenteissä alkavat kilpaa myötäillä vihervasemmistoa ja lupailla ilmaista rahaa.

Halla-aho tulee olemaan ainoa, joka uskaltaa miehekkäästi pysyä linjassaan ja vastustaa myös suomalaisille jaettavia sosiaalietuuksia. Me, jotka emme halua elättää loisivia työttömiä enää yhtään päivää, emme voi valita kuin persut!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😢 Eikö mestarini puolustakaan minua?

T. Työtön

Ei! Tule jo järkiisi.

Vierailija
22/30 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ja se on sitten kylmää kyytiä työttömille ja sairaille ja muille loisille.

Muistakaa kaikki työttömät (uhan alaiset) nuoret miehet tämä. Persut ei todellakaan aja teidän asioita.

Persut ajaa ihan jokaisen SUOMALAISEN asiaa lakkauttamalla järjettömän varojen jakelun täysin castuuttomasti tänne lampsiville ulkomaalaisille nuorille työkykyisille miehille, keillä ei ole mitään tarkoitustakaan koskaan alkaa tejemään töitä tai mitään muutakaan tämän maan eteen. Nostettuaan tukia ja kyllästyttyään talviin he lampsivat bemareineen halvempiin maihin ja meidän Kela jatkaa tukuen maksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😢 Eikö mestarini puolustakaan minua?

T. Työtön

Ei! Tule jo järkiisi.

PS on nimenomaan työttömien puolue. Ja hän kertoo miksi tässä videossa.

Vierailija
24/30 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Orpon ja Sipilän puntit tutisevat, ja tenteissä alkavat kilpaa myötäillä vihervasemmistoa ja lupailla ilmaista rahaa.

Halla-aho tulee olemaan ainoa, joka uskaltaa miehekkäästi pysyä linjassaan ja vastustaa myös suomalaisille jaettavia sosiaalietuuksia. Me, jotka emme halua elättää loisivia työttömiä enää yhtään päivää, emme voi valita kuin persut!

V'ttu sä olet sekasin. Tämä hallitus on jaellut enemmän ilmaista rahaa omille etupiireilleen, kuin yksikään vasemmistolainen hallitus koskaan milloinkaan. Myös velanotto on lisääntynyt, tosin sehän ei olekaan mikään uutinen porvarihallituksen tapauksessa, sillä hehän ovat ottaneet ylivoimaisesti eniten velkaa viimeisten vuosikymmenten aikana. 

Halla-aoho todellakin on juuri niin äärioikeistolainen, kuten jo kerroitkin, eli hän todella painaisi kantasuomalaisetkin köyhät syvenpään kyykkyyn, kuin Sipilän lössi konsanaan. Tämä on siis jokaikisen duunarin ja köyhän syytä muistaa, kun vaaliuurnille menette.

Vierailija
25/30 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V'ttu sä olet sekasin. Tämä hallitus on jaellut enemmän ilmaista rahaa omille etupiireilleen, kuin yksikään vasemmistolainen hallitus koskaan milloinkaan. Myös velanotto on lisääntynyt, tosin sehän ei olekaan mikään uutinen porvarihallituksen tapauksessa, sillä hehän ovat ottaneet ylivoimaisesti eniten velkaa viimeisten vuosikymmenten aikana. 

Halla-aoho todellakin on juuri niin äärioikeistolainen, kuten jo kerroitkin, eli hän todella painaisi kantasuomalaisetkin köyhät syvenpään kyykkyyn, kuin Sipilän lössi konsanaan. Tämä on siis jokaikisen duunarin ja köyhän syytä muistaa, kun vaaliuurnille menette.

Miksi työhaluttomia loisia ei saisi kyykyttää. Jos ei maistu työ, ei tarvitse ruokaakaan. Siksi juuri Persut!

Vierailija
26/30 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkö voikaan äänestää persuja, kun olen työtön? Olen kyllä luullut persujen olevan pienen, työttömän duunarin puolella.

Työttömälle

voidaan jakaa se, mitä tuottavasta työstä jää. On siis työttömän etu, että taloudella menisi edes kohtuullisesti. Kannattavuus!

Ääni HA:lle siis 😊

Vierailija
27/30 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkö voikaan äänestää persuja, kun olen työtön? Olen kyllä luullut persujen olevan pienen, työttömän duunarin puolella.

Työttömälle

voidaan jakaa se, mitä tuottavasta työstä jää. On siis työttömän etu, että taloudella menisi edes kohtuullisesti. Kannattavuus!

Älkää uskoko trolleja! Oikea persu ei työttömille ilmaista rahaa jakele.

Vierailija
28/30 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi työhaluttomia loisia ei saisi kyykyttää. Jos ei maistu työ, ei tarvitse ruokaakaan. Siksi juuri Persut!

Kaikista työttömistä vain pieni prosentti on työhaluttomia. Koita tajuta se n.tsi.

Vierailija
29/30 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömälle

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perussuomalaiset-tavoittelee-vaaliv…

–  Meidän mielestämme meillä pitää olla hyvä turvaverkko yhteiskunnassa, mutta se ei saa muodostua elämäntavaksi, Halla-aho sanoo.

Halla-aho pitää siis huolta työttömistäkin.

Vierailija
30/30 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömälle

Et taida ymmärtää kansantaloutta, tai trollaat poliittisesti tahallasi.

HallaAho onneksi ymmärtää talouden lait, ääni persuille on vähin mitä nyt voi tehdä 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä