Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisinko tehdä aloitteen

Vierailija
07.03.2019 |

Olen reilu puoli vuotta ollut todella ihastunut yhteen mieheen jonka tapaan keskimäärin pari kertaa viikossa töiden merkeissä. Emme ole samassa työpaikassa kuitenkaan. Mielestäni meillä on ollut jonkinlaista flirttiä ehkä, olen tästä ollut todella epävarma. Tänään näin hänet parin viikon tauon jälkeen ja "unohduimme" töiden jälkeen juttelemaan yli tunniksi. Ensin työasioista mutta sitten muistakin asioista. Hän on ennenkin kysellyt jotain henkilökohtaisia asioita mutta nyt vielä paljon enemmän. Eikö tämä voisi olla merkki että hänkin pitäisi minusta?

Aloitteen tekemisen suhteen olen siksi epävarma koska jos saan pakit niin tiedän että nolostun siitä todella paljon ja se hankaloittaa työjuttuja osaltani merkittävästi. Jos taas hän suostuu treffeille ja emme etenekkään siitä enempää niin tämä ei minua haittaa. Pelkään vain että olen kuvitellut kaiken että hän tykkäisi myös minusta ja sanoisi ei.

Riskeeraisitteko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en riskeeraisi

Vierailija
2/7 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Juttele vielä pari kertaa ja hymyile paljon, flirttaile myös, katso tuleeko vastakaikua. Sitten vaan laitat viestin lähtiskö joskus kahville tai bisselle? Siitä se lähtee tai sitten ei. Jos tulee pakit, niin olet vaan normaalisti jatkossakin. Selviät kyllä olan kohautuksella siitä. Kokemusta on. Tai no olen edelleen ihastunut ja mieskin vaikuttaa olevan. Mutta kun laitoin viestiä, mies kertoi olevansa varattu. Ollaan jatkettu työskentelyä ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä riskeeraisin. Enemmän tulee kaduttua niitä asioita mitä jätti tekemättä, kuin tehtyjä.

Vierailija
4/7 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytäisi treffeille. Sen sijaan sanoisin, jos sopiva hetki tulisi, että "Olen muuten menossa viikonloppuna katsomaan x-näyttelyä/elokuvaa/messuille/testaamaan uutta ravintolaa/tms, oletko sinä nähnyt sen/käynyt siellä? Ai et, kiinnostaisiko sinua lähteä mukaan?"

Vierailija
5/7 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyytäisi treffeille. Sen sijaan sanoisin, jos sopiva hetki tulisi, että "Olen muuten menossa viikonloppuna katsomaan x-näyttelyä/elokuvaa/messuille/testaamaan uutta ravintolaa/tms, oletko sinä nähnyt sen/käynyt siellä? Ai et, kiinnostaisiko sinua lähteä mukaan?"

Tätä voisin kokeilla! Ap

Vierailija
6/7 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi minulle ei ole koskaan käynyt noin. Aina ne on muut miehet joita naiset pyytävät milloin minnekin rientoihin. Noh, aina ei voi voittaa.

Vierailija
7/7 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi minulle ei ole koskaan käynyt noin. Aina ne on muut miehet joita naiset pyytävät milloin minnekin rientoihin. Noh, aina ei voi voittaa.

Aika harvoin kukaan uskaltaa kysyä. Ihaillaan vain kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi