Kuinka monen ihmisen luulet inhoavan sinua? ev
Niin että kuinka monen?
Kommentit (41)
Inhoavan---mitä se sitten tarkoittaakin... Luulen, että sillä lailla voimakkaammin yksi sukulaisperhe erilaisten arvomaailmojen takia (syntejäni mm. kotiin jääminen lasten kanssa nopeaan töihinpaluun sijaan sekä menestyksekkäät/hyvät valinnat ((koulutus, talous)) sekä se, että pääsen liian helpolla enkä tiedä elämästä mitään.) Ollut oikeastikin hyvää tuuria, mutta ei sen pitäisi olla heiltä pois, mutta ärsyttää voimakkaasti.
Monikin on minusta varmasti ärsyyntynyt, jotkut lievemmin ja jotkut voimakkaammin. Se on mielestäni ihan ok..olen aika kärkevä ja päästelen välillä vähän turhan rehellisesti mielipiteitä suustani ulos, joten sen tavallaan ansaitsenkin.
Tuollaisen miettiminenhän on vähän sama, kuin pitää elämän ohjenuoranaan sitä, mitä muut minusta ajattelevat. Minulle on ihan sama, mitä muut minusta ajattelevat, se on heidän ongelmansa. Itse en inhoa ketään. Ihmiset ovat erilaisia, kaikista ei tarvitse pitää. Inhoaminen tarkoittaisi, että tuohon ihmiseen muodostuisi jonkinlainen tunneside, enkä minä välitä muodostaa tuollaisia negatiivisia tunnesiteitä.
Tämä on samaa aluetta kuin muiden kadehtiminen, oma valinta. Asennoitumiskysymys.
Jos googlaan nimeni niin huomaan että aika moni. Onneksi sentään ihmiset jotka oikeasti tuntevat minut, tuntuvat pitävän minua ihan ok tyyppinä, tai pitävän minusta. Sehän kuitenkin oikeasti on tärkeintä. Täytyy vaan lopettaa googlaaminen. Turhaan siinä vaan mielensä pahoittaa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 20:49"]
Tuollaisen miettiminenhän on vähän sama, kuin pitää elämän ohjenuoranaan sitä, mitä muut minusta ajattelevat. Minulle on ihan sama, mitä muut minusta ajattelevat, se on heidän ongelmansa. Itse en inhoa ketään. Ihmiset ovat erilaisia, kaikista ei tarvitse pitää. Inhoaminen tarkoittaisi, että tuohon ihmiseen muodostuisi jonkinlainen tunneside, enkä minä välitä muodostaa tuollaisia negatiivisia tunnesiteitä.
Tämä on samaa aluetta kuin muiden kadehtiminen, oma valinta. Asennoitumiskysymys.
[/quote]
Voi ku sä olet hyvä ihminen kun valaiset meitä viisautesi ihmeellisellä valolla.
Yhden tiedän varmasti, mutta ehkä useampikin. Olen ollut aikamoinen nirppanokka nuorempana, sellainen joka on saanut kaiken kultalusikalla ja on vielä nätti ja itserakas. Ei nyt varsinaisesti muuten välitä asiasta, hävettää vain kun olen ollut niin urpo ja huonotapainen.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 08:38"]
En usko, että kukaan inhoaa minua - vaikka olen ammatiltani opettaja. :D
[/quote]
Samat sanat! Kyllä inhoamisen kohteeksi joutumisen eteen pitäisi jo tehdä jotakin epäoikeudenmukaista tai ilkeätä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 08:38"]
[/quote]
Samat sanat! Kyllä inhoamisen kohteeksi joutumisen eteen pitäisi jo tehdä jotakin epäoikeudenmukaista tai ilkeätä.
[/quote]
Ei pidä. Hyvät teot nostattavat enemmän inhoa pahoissa ihmisissä kuin pahat teot ikinä!
Inhoavan ehkä 10, halveksuvan n. 100-200 eli ainakin suuri osa entisistä koulu- ja työ"kavereista".
100+.
Minua inhotaan jo ennen kuin ehdin esitellä itseni. Kuka muka arvostelee ulkonäön perusteella... :D
En kenenkään.
Kadehtivan tiedän useammankin, varsinkin siskoni.
En toki luule, että kaikki pitävät minusta, mutta en usko, että inhoavatkaan vaan ovat sitten melko neutraaleja.
Minä en viitsi ajatella tuollaisia. Jotkut varmaan inhoavat, mutta on aika turhaa yrittää arvuutella, ketkä ja kuinka moni. "Koirat haukkuu, mutta katavaani kulkee"... eli se, mitä muut ajattelevat ei kovin kauheasti saa vaikuttaa siihen, miten ihminen elää.
ehkä jotain 2-5? olen polttanut siltoja ja ne ruikuttamaan jääneet saattaa vihata. esim. ex-vuokranantaja! eipä haittaa!
Mä en jotenkin usko, että mua inhoisi kukaan. No ehkä ex-mieheni, jos joku. ei mulla ole ollut suuria riitoja kenenkään kanssa ja mulla on paljon kavereita ja ystäviä, enkä itsekään inhoa ketään.
Luulen, että mua vihaa ainakin kaksi ihmistä. Oma exäni ja mieheni exä.
Hmm.
Lihavuuden takia joka toinen vastaankävelijä.
Henkilökohtaisista syistä ehkä 1-3 ihmistä. Olen esim. lopettanut ystävyyssuhteen vähän tökerösti ja saatan välillä olla ilkeän ja välinpitämättömän oloinen tuntemattomille.
Haluaisin sanoa numerolle 9, että ainakaan kukaan minun perheessäni ei inhoa ketään lihavuuden vuoksi, vaikka emme olekaan itse lihavia. En muutenkaan usko, että oikeasti niin vajaita paljon on.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 08:40"]
Haluaisin sanoa numerolle 9, että ainakaan kukaan minun perheessäni ei inhoa ketään lihavuuden vuoksi, vaikka emme olekaan itse lihavia. En muutenkaan usko, että oikeasti niin vajaita paljon on.
[/quote]
Heh, en minäkään oikeasti usko, mutta täällä palstalla saa sellaisen kuvan hyvin nopeasti ;) Olen ehkä ennemmin kanssakulkijoille näkymätön kuin inhottava. Kiitos kuitenkin!
-9
Olen yli 50-vuotias reilusti ylipainoinen nainen, eikä minulle ole koskaan pälähtänyt edes päähän, että joku inhoaisi MINUA, koska olen lihava! Olen aina ollut pidetty ja suosittu riippumatta siitä, mitä olen painanut. En mieti, mitä muut ajattelevat minusta tai muista ihmisistä.
En usko, että kukaan inhoaa tai vihaa. Mutta minusta ei oikein kovinkaan moni tunnu pitävänkään, eli minua pidetään ärsyttävänä. jos joku sanoisi miksi, muuttaisin sen piirteen itsestäni.