Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?

Vierailija
05.03.2013 |

Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.

Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.

Kommentit (1403)

Vierailija
1381/1403 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle Miljoona kutsui minua halveksivasti mervi tapolaksi lavalla. "Painu helvettiin mervi tapola" tms, niin se huusi mikkiin ja tarkoitti minua. Minä vain olin yleisössä siinä lavan edessä ja ojentelin käsiäni innoissani, yritin iloisena humalassa koskettaa nuoruuden "idoliani", eli pellen kättä, kun se sitä siinä huitoi. En ollut koskaan ollut hänen keikallaan, ja oli hyvä fiilis.

Eipä ollut tämän tapauksen jälkeen. En ole sen jälkeen voinut sietää koko tyyppiä tai voinut enää sietää edes niitä biisejä, joita ennen "rakastin". Omituinen tilanne. Lähdin baarista hyvin murheellisena, vajosin taas jonnekin pohjalle. Olen muutenkin mt-ongelmainen ollut koko aikuisiän, oli ihme että uskalsin mennä johonkin keikalle ylipäätä, ja sitten minut potkaistiin takaisin sinne minne kuulun, esiintyjän toimesta, vaikken edes tehnyt mitään ansaitakseni haukkumista ja nolaamista, vieläpä henkilön nimellä, joka oli oikeasti olemassa. Pelle Miljoona loukkasi samalla minua sekä Mervi Tapolaa (RIP), onneksi Tapola ei siellä ollut.

Mikä laittaa ihmisen käyttäytymään noin, ja mitä pahaa tapolan mervi oli koskaan pelle miljoonalle tehnyt. Mikä missi pelle miljoona luulee itse siinä rastareuhkassaan olevansa, jos minä olin liian ruma olemaan hänen yleisössään. 

Sellanen maailmanparantaja juu.

Muistelen, että Mervi Tapola oli nuorena todella kaunis. Eli voi olla ihan hyvin, että muistutit Tapolaa ihan hyvässäkin mielessä. Tuollaiset Pelle Miljoonan kaltaiset aivonsa pössytelleet yleensä puhuu tosi rumasti ylipäätään. Vähän kuin sellaiset rähisevät juoppolallit metrossa.

Itse haluan ajatella, että sinussa ei ollut mitään vikaa, vaan olet kaunis, herkkä ja rakastettava ihminen. <3

Mä olen ollut kerran asiakaspuolella.

Työnantajani vaimo oli nuoruudessa tykännyt Pelle Miljoonasta ja meillä oli kesäjuhlat.

Tiedettiin ajoissa kuka tulee. Tämä oli siksi, kun joskus tuli suosittu bändi ja kukaan ei osannut heidän biisejä.

Pelle Miljoona tuli yllätysesiintyjäksi ja lahjaksi vaimolle.

Pomo oli tosi pidetty esimies ja vaimo kaunis, herttainen. Kenelläkään ei mitään pahaa sanottavaa.

Ei Pelle haistatellut tälle vaimolle, mutta oli epäystävällinen, kaikkien edessä.

Tästä on aikaa yli 15 v.

Mä kyllä yhdyn edelliseen. Pelle on elämässään varmaan pössytellyt kaikkea, uinut Intian pa*kaisissa vesissä.

On helppo sanoa älä välitä, mutta nyt sanon älä välitä. Mies ei osaa käyttäytyä ja jopa lämppärinä on mennyt keltainen neste hattuun, vaikka parhaimmat vuodet artistina olivat jo kauan takana.

Just luin uudesta Kodin Kuvalehdestä Pellen ja puolisonsa haastattelun, ja muistin tämän ketjun jonka kaivoin esiin.

Pelle on haastattelussa symppis ja murehti menettämään lasta, mutta tuli vain mieleen äijän kusipäinen käytös. Siitä sai vittumainen paska.

Vierailija
1382/1403 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihminen jolle Pelleperse ilkeili oli kaverini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1403 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein filmin kehitettäväksi alan liikkeeseen. Asiakaspalvelija alkoi höpöttää koko ajan ja alkoi sitten puhua diojen kehittämisestä. Sanoin väkisten johonkin väliin että teiltähän saa kuvat tunnissa eikö niin!

Joo joo se on vaan sellainen sanontatapa meillä. Joo näissä kuvissa menee sen kaks viikkoo. Olin vaan että jaa. Kotimatkalla katsoin saamaani lappua. Siinä oli maininta diojen kehittämisestä.

Hyvin arvostettu liike.

Vierailija
1384/1403 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihminen jolle Pelleperse ilkeili oli kaverini.

Oli kaverisi? Ei siis ole enää? Oliko kaverisi menettämiseen syynä kielenkäyttösi ja vai muu ilmeinen puute.. hm.. sinussa?

Vaikeistakin asioista paremman tehon saanee asiallisella kommunikoinnilla?

Vierailija
1385/1403 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena.. Mentiin mun naisen kanssa baariin toisessa kaupungissa, Istuin pöydässä ja katsoin kun mun tyttöystävä käveli mun naisen viereen baaritiskillä.

Olisko 3,min jutelleet ja saapuivat kahdestaan mun pöytään, samantien tää likka tajus ja häkeltyi hetkeksi. Kun mun nainen selitti et hei tää mimmi asuu samassa kaupungis ku me ja on tääl käymäs vaan.

Oli mielenkiintoinen ilta viettää heidän kanssaan. Salaisuus pysyi kyllä piilossa.

Vierailija
1386/1403 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle Miljoona kutsui minua halveksivasti mervi tapolaksi lavalla. "Painu helvettiin mervi tapola" tms, niin se huusi mikkiin ja tarkoitti minua. Minä vain olin yleisössä siinä lavan edessä ja ojentelin käsiäni innoissani, yritin iloisena humalassa koskettaa nuoruuden "idoliani", eli pellen kättä, kun se sitä siinä huitoi. En ollut koskaan ollut hänen keikallaan, ja oli hyvä fiilis.

Eipä ollut tämän tapauksen jälkeen. En ole sen jälkeen voinut sietää koko tyyppiä tai voinut enää sietää edes niitä biisejä, joita ennen "rakastin". Omituinen tilanne. Lähdin baarista hyvin murheellisena, vajosin taas jonnekin pohjalle. Olen muutenkin mt-ongelmainen ollut koko aikuisiän, oli ihme että uskalsin mennä johonkin keikalle ylipäätä, ja sitten minut potkaistiin takaisin sinne minne kuulun, esiintyjän toimesta, vaikken edes tehnyt mitään ansaitakseni haukkumista ja nolaamista, vieläpä henkilön nimellä, joka oli oikeasti olemassa. Pelle Miljoona loukkasi samalla minua sekä Mervi Tapolaa (RIP), onneksi Tapola ei siellä ollut.

Mikä laittaa ihmisen käyttäytymään noin, ja mitä pahaa tapolan mervi oli koskaan pelle miljoonalle tehnyt. Mikä missi pelle miljoona luulee itse siinä rastareuhkassaan olevansa, jos minä olin liian ruma olemaan hänen yleisössään. 

Sellanen maailmanparantaja juu.

Muistelen, että Mervi Tapola oli nuorena todella kaunis. Eli voi olla ihan hyvin, että muistutit Tapolaa ihan hyvässäkin mielessä. Tuollaiset Pelle Miljoonan kaltaiset aivonsa pössytelleet yleensä puhuu tosi rumasti ylipäätään. Vähän kuin sellaiset rähisevät juoppolallit metrossa.

Itse haluan ajatella, että sinussa ei ollut mitään vikaa, vaan olet kaunis, herkkä ja rakastettava ihminen. <3

Mä olen ollut kerran asiakaspuolella.

Työnantajani vaimo oli nuoruudessa tykännyt Pelle Miljoonasta ja meillä oli kesäjuhlat.

Tiedettiin ajoissa kuka tulee. Tämä oli siksi, kun joskus tuli suosittu bändi ja kukaan ei osannut heidän biisejä.

Pelle Miljoona tuli yllätysesiintyjäksi ja lahjaksi vaimolle.

Pomo oli tosi pidetty esimies ja vaimo kaunis, herttainen. Kenelläkään ei mitään pahaa sanottavaa.

Ei Pelle haistatellut tälle vaimolle, mutta oli epäystävällinen, kaikkien edessä.

Tästä on aikaa yli 15 v.

Mä kyllä yhdyn edelliseen. Pelle on elämässään varmaan pössytellyt kaikkea, uinut Intian pa*kaisissa vesissä.

On helppo sanoa älä välitä, mutta nyt sanon älä välitä. Mies ei osaa käyttäytyä ja jopa lämppärinä on mennyt keltainen neste hattuun, vaikka parhaimmat vuodet artistina olivat jo kauan takana.

Just luin uudesta Kodin Kuvalehdestä Pellen ja puolisonsa haastattelun, ja muistin tämän ketjun jonka kaivoin esiin.

Pelle on haastattelussa symppis ja murehti menettämään lasta, mutta tuli vain mieleen äijän kusipäinen käytös. Siitä sai vittumainen paska.

Kyllähän karma toimii...pahoja kokemuksia on ko.ukosta. Oudoin kokemani asiakin liittyy häneen, mutta samalla myös hirvein. En uskalla kertoa sitä, ainakaan vielä, vaikka aikaa siitä on kauan. Sanon vain että vaikka fyysiset vammat, joita tilanteesta aiheutui, oli aika vähäisiä, henkiset todellakaan ei. Traumat jäi. Heti tapahtuman jälkeen halusin vain kuolla, minut pelasti se, että olin vielä nuorempana (ollessani pahasti masentunut) luvannut itselleni, että oman käden kautta en täältä lähde. Niin "kiva" tapaus. (nykyisin kaikki on elämässäni hyvin)

Siinä miehessä on paljon pahaa. Sillä on biisikin nimeltään "Paha henki" jossa yrittää manata: "mene pois paha henki, ulos sielustani" Ei ole tainnut tehota.

Vierailija
1387/1403 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhassa asunnossamme oli naapuritalo rakennettu hyvin lähelle meidän kerrostaloamme. Olemme mieheni kanssa melko rentoja verhojen suhteen, eikä aina tullut niitä suljettua lemmenleikkien aikana. Eräänä päivänä naapuritalosta tuli keski-ikäinen mies näyttämään läppäriltään videoita, joita oli kuvannut omasta asunnostaan ikkunan läpi. Ei yllättäen mitään pihalintujen elämää ollut tallennellut, vaan mun ja mieheni rakkauden hetkiä.

Miten tuollaiseen nyt voi reagoida...

Salakatselu, -kuvaaminen ja kotirauhan rikkominen. Ukko rikkoi lakia ja ihan kunnolla.

Vierailija
1388/1403 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskan opettajamme oli vaikea saada lasta, kylällä huhuttiin. Kun tuli aika opiskella ranskan sana vauva (bebe) taivutuksineen hän meni aivan punaiseksi kasvoiltaan ja alkoi melkein itkeä. Sai jotenkin koottua itsensä, mutta oli sitten pitkillä sairaslomilla loppulukukauden ajan.

Taidat olla harvinaisen ilkeä ihminen?

Vierailija
1389/1403 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hyssytellä olisitte vaan sanonu et oikeessa oot

Vierailija
1390/1403 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin psykiatrilla vaikea elämäntilanteen vuoksi pari kertaa, nuori psykiatrinainen ei puhunut mitään koko tapaamisen ajan. Minä puhuin yksin ja ne saanut mihinkään mitään vastausta.   Ihmettelen ettei puhunut yhtään mitään, sitten lopussa sanoi vaan että nyt aika loppuu ja diagnoosi on että olet rajatilapersoona. Tästä aikaa 20v mutta enpä ole psykiatria sen jälkeen vaivannut enkä tarvinnut, töissä olen ja onnellisesti naimisissa. 

Vierailija
1391/1403 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisesta nimestä tuli mieleen: minullakin on harvinainen, ulkomaalaistaustainen nimi. Ymmärrän hyvin, että joku Sanna ei korvaansa lotkauta, jos kuulee nimensä ihmispaljoudessa. Jos kuulen oman nimeni jossain, silloin tarkoitetaan poikkeuksetta minua.

Olin kerran isossa marketissa ja katselin kynttilöitä. Yhtäkkiä mies samalla hyllyllä sanoo nimeni. Aivan spontaanisti kysyn " mitä?" ja käännyn. Mies ja nainen katsovat minua ihmeissään. Häkellyn ja olen kuin mitään ei olisi tapahtunut. :) Tuolla ruotsia puhuvalla naisella oli sama nimi kuin minulla.

Jösses va spännande!

Vierailija
1392/1403 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sormus ( Ei kihla- eikä vihki) vasemmassa nimettömässä olin lähdössä pois kirkosta siinäpä eläkkeellä oleva Pappi tuli mua ja kohti onnitteli kihlsuksesta!

Kyllä hönmennyin suuresti ja sanoin ei tämä on muuten vaan .

Sen jälkeen en oo pitäny mitään sormusta sormessa.

Vierailija
1393/1403 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten joku haastattelija tuli meille ja kysyi saako tulla sisälle. Siihen aikaan päästettiin ja se istui sohvalle. Sanoin et tehään tää nopsaan kun lähen kohta töihin. Päästiin yli puolenvälin niin tää totes että on painanu väärää nappia ja tarttee aloittaa alusta. Olin ihan et voi vee. Mut vedettiin sitte uudestaan ja hiivatin nopeesti enkä myöhästyny töistä. Mutta vastaukseni kummasti lyhenivät.

Vierailija
1394/1403 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1394:lle: Mitä se kenellekään kuuluu, mitä sormuksia pidät missäkin sormessa. Vapaa maa. Jos joku olettaa pelkän rinkulan 💍💍💍osoittavan aviollista statusta, niin huh hah hei ja rommia pullo. Itse käytän sormuksia just vasemmassa nimettömässä, kun ne vaan näyttävät siinä sormessa kauniilta. Eikä tuu kaiken maailman urpot ehdottelemaan mitään törkyjuttuja. Ja jos yrittää, niin vilauttaa ko. sormea dramaattisen näyttävästi.

Vierailija
1395/1403 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1396/1403 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sitä voi kertoa, koska tutut tunnistaisivat.

Vierailija
1397/1403 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin bulimiani takia syömishäiriöpoliklinikalle lääkärin vastaanotolle aikuisena, 30-vuotiaana. Olin ollut bulimikko jo 15 vuotta. Odotin, että minua olisi ollut vastassa syömishäiriöihin perehtynyt henkilö, joka olisi voinut jollain tavalla auttaa.

Lääkäri olikin vastavalmistunut tai juuri valmistumassa minua nuorempi tyttömäinen nainen, joka ei voinut käsittää syömisiäni. Tyttö vaikutti 20-vuotiaalta, vaikka pakkohan sen oli olla ainakin 25-vuotias koulutuksen takia. Kerroin, mitä yleensä ahmimiskohtauksen yhteydessä syön ja se vain pyöritteli silmiään ja päästi suustaan sellaista kuin "OMG, siis ihan kauheeta. Miten sä pystyt syömään noin paljon??". Minulta meni into samantein. Tuntui kuin olisin kertonut jollekin yläasteikäiselle lapsen kaverille omista ongelmistani.

Kävin sillä lääkärillä kaksi kertaa, sitten pyysin muuta apua. Pääsin syömisenhallintaryhmään, jossa sentään oli aikuisia ihmisiä samoine ongelmineen.

Sillä lääkärillä käyminen oli kyllä todella outoa. En voi käsittää, miten se lääkäri voi toimia tuollaisessa paikassa. En tiedä, oliko joku kesäkandi.

Tämä! Niin yleistä. Tuntuu että lääkiksiin pitäis asettaa jokin alaikäraja opintojen aloittamiselle. 30 vuotta vois olla hyvä.

Vierailija
1398/1403 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on ollut tähän ikään aika monta. Tänään oli yksi jonkinlainen sellainen.

Olin sunnuntaikävelyllä Töölönlahdella. Sanna Marin käveli yksikseen vastaan.

Vierailija
1399/1403 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Puoli Seitsemän-ohjelman vieraana kauan sitten. Kuvasimme ensin osuuden joka kuvattiin ulkona.

No, kuvattiin se osuus, lörpöttelin ummet ja lammet.

Sitten selvisi, että kuvaaja oli unohtanut kameran still-tilaan.

Haastattelusta ulkona oli siis yksi still-kuva. Kaikki piti kuvata uudelleen.

Vierailija
1400/1403 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Lidlissä ostamassa niksapastilleja. Kassa laittoi kassan kiinni edestäni, ja sanoi että tuo toinen kassa aukeaa. No, jonotin sinne toiseen kassaan. Se toinen kassa sanoi sitten, ettei "tällä kassalla ole oikeutta myydä tupakkatuotteita". Sanoin että haistakaa vee.

Se ensimmäisen kassan kiinni edestäni laittanut tuli sitten siihen, ja sanoi että "no okei, mä voin myydä".

Harva tietää, että lidleissä vain yhdellä kassakoneella on oikeudet myydä nikotiinipurkkaa. Lupa on kassakonekohtainen, ei myymäläkohtainen. Näin Lidl säästää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän