Oikeesti nyt tyypit sen mustasukkaisuutenne kanssa! :D
Ihmettelin tässä, kun FB viesteissä näkyy (1). Ei näkynyt mitään keskustelua olevan kesken ja nyt päätin sitten ottaa selvää, että mitäs...
Huomasin kohdan, johon tulee mahdollisia viestejä ihmisiltä, jotka ei kuulu mun FB ystäviin. Oon saanut joulukuussa viestejä joltain Maija Meikäläiseltä.
"MATTI MEIKÄLÄINEN ON MIUN" perässä liuta tikareita ja salamoita.
Seuraavana päivänä oli tullut vastaava viesti ja emojit tällä kertaa sydänsilmiä, kiukkuja, itkua, tikareita ja salamoita.
Myöhemmin samana päivänä oli tullut lisäksi "NÄPIT IRTI!!" Sydämiä ja pääkallo.
Joskus helmikuussa oli tullut se iso sininen FB peukku.
MITÄ HELV?!?! Onko tyyppi sekoittanut mut johonkin vai mitä himmeliä. En tunne yhtäkään sen nimistä miestä, enkä edes siltä suunnalta. Rupesin sitten tekemään sherlockin duunia... Viisiminuuttia myöhemmin löysin, että olin tämän kys Matin mielipiteestä tykännyt jollain yleisellä FB palstalla joulukuussa. Etsin myös muualta, että olisinko sattunut muuallakin tämän mielipiteeseen yhtymään, ei onnea siinä.
Onko tuo nyt oikeasti normaalia käyttäytyä noin yhdestä (tuntemattoman) tykkäyksestä?! Siinä oli muitakin tykkäyksiä, että saiko ne kaikki muutkin samat viestit. :D
Mä olen aika hölö eri palstoilla. Otan kantaa, komppaan, tykkäilen ja joskus jopa laitan sen sydämen. En silloinkaan ole kiinnostunut siitä ihmisestä romanttisesti, vaan lähinnä rakastanut mielipidettä tai juttua. Niitä sanoja siinä näytöllä! Enkä todellakaan edes ole kiinnittänyt huomiota, jos vaikka olisin muillakin sivuilla tykkäillyt saman ihmisen mielipiteistä.
Pahoittelut, jos joku on kokenut, että juuri hänen miestään olen somessa vikitellyt. En ole.
ps. nimet muutettu, eikä maijaa ja mattia ole tiettävästi tässä satutettu.