Miksi äänestät kokoomusta?
Aiotko edelleen äänestää kokoomusta vaikka se on tyrinyt Suomessa kaiken? Kokoomus vihaa köyhiä ja haluaa exterminoida heidät vanhusväestön ohella. Luuletko, ettet sinä ole listalla vielä joskus?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Melkoista provoamista.
Äänestän kokoomusta koska he osaavat laskea mitä tarvitaan tämän hyvinvointiyhteiskunnan pyörittämiseen, ei tyhjiä lupauksia vaan oikeita tekoja ja tuloksia.
Mm. Lepomäellä on paljon hyviä ajatuksia taloudesta.
Katso video euroopan tuho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pyrin elättämään itseni ja perheeni omalla työlläni. Odotan samaa muilta työkykyisiltä. Kokoomuksesta näyttää vaalikoneiden mukaan löytyvän eniten ehdokkaita ja istuvia kansanedustajia, jotka jakavat tämän lähtökohdan.
Et ilmeisesti sitten hyväksy lapsilisää lapsillesi, ilmaista koulutusta jne. Kaikki ne ovat kokoomuksen mukaan turhia asioita, koska jokainen on oman onnensa seppä.
Tähän varmaan voit laittaa linkin lähteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Melkoista provoamista.
Äänestän kokoomusta koska he osaavat laskea mitä tarvitaan tämän hyvinvointiyhteiskunnan pyörittämiseen, ei tyhjiä lupauksia vaan oikeita tekoja ja tuloksia.
Mm. Lepomäellä on paljon hyviä ajatuksia taloudesta.
Blogit Iltalehti Pauli Vahtera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pyrin elättämään itseni ja perheeni omalla työlläni. Odotan samaa muilta työkykyisiltä. Kokoomuksesta näyttää vaalikoneiden mukaan löytyvän eniten ehdokkaita ja istuvia kansanedustajia, jotka jakavat tämän lähtökohdan.
Et ilmeisesti sitten hyväksy lapsilisää lapsillesi, ilmaista koulutusta jne. Kaikki ne ovat kokoomuksen mukaan turhia asioita, koska jokainen on oman onnensa seppä.
Kokoomus on poliittista keskustaa, ja väitteesi että Kokoomus vastustaisi esim. maksutonta koulutusta on vale.
Vastaan kuitenkin mitä mieltä itse olen: Lapsilisiä en hyväksy, mutta terveydenhuolto (tiettyyn rajaan saakka, ei terveiden ruuminosien poistamista muunsukupuolisilta tms.) ja koulutus on hyvä rahoittaa julkisesti lähtökohtien tasa-arvon turvaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaat vasemmiston kannattajien mainetta niin tehokkaasti, että Kokoomuksen kannattaisi palkata sinut agitaattoriksi.
Kokoomus on kulttuurimarxilainen puolue, joka ”hyödyllisenä idioottina” ajaa Suomen tuhoa EU:n tavoitteiden ja etujen mukaisesti.
Jos ei tiedä mitä kulttuurimarxismi on, niin kannattaa googlata mitä se pitää sisällään ja verrata kokoomuksen toimia siihen, niin asian ymmärtää.
Kokoomus itsessään on Sáátanan käsikassara.
Äänestän kokoomusta, koska oikeistoliberaalia puoluetta ei Suomessa ole. Kokoomus sentään joskus esittää ajavansa yksilön vapautta ja vastuuta.
En todellakaan enää ikinä äänestä kokoomusta (olen sen virheen ikävä kyllä tehnyt).
Suomen työelämä on totaalisen rikki ja syynä on kaikenlaisten välistävetofirmojen saapuminen markkinoille (siis vuokrafirmat, tämä on kolahtanut omaan nilkaan, ikävä kyllä), pelisääntöjen murentaminen, sekoilu ja pakonomainen voittojen repiminen muiden selkänahasta. Kokoomushan näitäkin on ajanut. Isoäiti alkaa olla siinä iässä, että pitäisi löytää jokin hyvä hoitopaikka ja olen näistä Espereistä, Attendoista ym. kauhuissani. En ikimaailmassa kannata sote-palveluiden yksityistämistä.
Tähän päälle vielä kaikki muu sekoilu mitä ovat hallituksessa saaneet aikaan. En näe että kukaan, aivan muutamaa marginaalista toimijaa lukuunottamatta, olisi hyötynyt kokoomuksen ajamasta politiikasta yksilön tai varsinkaan kansakunnan tasolla.
Istukoot oppisitiossa ja katsokoot, kuinka pörriäiset ja muut rahahanat katoavat ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän kokoomusta, koska oikeistoliberaalia puoluetta ei Suomessa ole. Kokoomus sentään joskus esittää ajavansa yksilön vapautta ja vastuuta.
Kokoomus on puhdasta korporaatiososiaismia. Vapaudet koskevat vain raharikkaita ja vastuu vain tavan kansalaista heidän kirjoissaan.
Älä mene lankaan, vaikka yksinkertainen oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on puhdasta korporaatiososiaismia. Vapaudet koskevat vain raharikkaita ja vastuu vain tavan kansalaista heidän kirjoissaan.
Onko sinulla ehdottaa paremmin liberaaleja arvojani vastaavaa puoluetta? Olen samaa mieltä siitä, että kokoomus ei ole ihanteellinen, mutta katson sen tässä tilanteessa liippaavan riittävän läheltä. Vai kannustatko äänestämättä jättämiseen? Kiitos viisaista neuvoistasi jo etukäteen!
Ps. Pyydään käyttämään vastauksessasi lyhyitä lauseita ja välttämään sivistyssanoja, jotta minä yksinkertainenkin ymmärtäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ehdottaa paremmin liberaaleja arvojani vastaavaa puoluetta? Olen samaa mieltä siitä, että kokoomus ei ole ihanteellinen, mutta katson sen tässä tilanteessa liippaavan riittävän läheltä. Vai kannustatko äänestämättä jättämiseen? Kiitos viisaista neuvoistasi jo etukäteen!
Ps. Pyydään käyttämään vastauksessasi lyhyitä lauseita ja välttämään sivistyssanoja, jotta minä yksinkertainenkin ymmärtäisin.
Liike Nyt on vielä hieman musta hevonen, mutta ainakin itse voisin olla valmis antamaan heille mahdollisuuden, jos liberaalius olisi listassani ykkösarvo. Todennäköisesti ovat aidommin liberaaleja kuin kokoomus, eivätkä ole vielä samalla tavalla ehtineet korruptoitumaan.
Vihreät on yksi mahdollisuus, ovat ehkä Suomen pienyrittäjämyönteisin puolue. Jos taas olet konservatiivinen ja sydämetön, voinet myös harkita persuja, mutta he vaikuttavat opportunisteilta ja valmiilta myymään itsensä eniten tarjoavalle.
Pitää osata erottaa se mitä sanotaan siitä mitä tehdään. Vaikka puolue x julistaisi, että "olemme liberaalein, olemme sinun puolellasi", älä nielaise purematta. Tarkista ensin, mitä ovat sanojensa eteen tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liike Nyt on vielä hieman musta hevonen, mutta ainakin itse voisin olla valmis antamaan heille mahdollisuuden, jos liberaalius olisi listassani ykkösarvo. Todennäköisesti ovat aidommin liberaaleja kuin kokoomus, eivätkä ole vielä samalla tavalla ehtineet korruptoitumaan.
Vihreät on yksi mahdollisuus, ovat ehkä Suomen pienyrittäjämyönteisin puolue. Jos taas olet konservatiivinen ja sydämetön, voinet myös harkita persuja, mutta he vaikuttavat opportunisteilta ja valmiilta myymään itsensä eniten tarjoavalle.
Pitää osata erottaa se mitä sanotaan siitä mitä tehdään. Vaikka puolue x julistaisi, että "olemme liberaalein, olemme sinun puolellasi", älä nielaise purematta. Tarkista ensin, mitä ovat sanojensa eteen tehneet.
Sekä vihreät että perussuomalaiset kannattavat valtion harjoittamaa voimakasta puuttumista ihmisten elämään, keskeisenä keinona raskas tukien jakelu. Ovat siis hyvin anti-liberaaleja. Kyseiset puolueet ovat vain eri mieltä siitä, kenelle tuet kohdennetaan.
Liike Nyt kiinnostaa hieman. Jään odottelemaan heiltä selkeää poliittista linjanvetoa. Sitä tosin saa odotella kaikilta muiltakin puolueilta... Vasemmistoliitto on ainoa rehellinen ja selkeä, mutta en jaa sen arvoja.