Miksi äänestät kokoomusta?
Aiotko edelleen äänestää kokoomusta vaikka se on tyrinyt Suomessa kaiken? Kokoomus vihaa köyhiä ja haluaa exterminoida heidät vanhusväestön ohella. Luuletko, ettet sinä ole listalla vielä joskus?
Kommentit (34)
Edelleenkin äänestä kokoomusta koska vihaan köyhiä ja vanhukset ovat rumia!
Haluat siis, että kun et enää pysty työhon, sinut toimitetaan Attendon leireille?
Melkoista provoamista.
Äänestän kokoomusta koska he osaavat laskea mitä tarvitaan tämän hyvinvointiyhteiskunnan pyörittämiseen, ei tyhjiä lupauksia vaan oikeita tekoja ja tuloksia.
Mm. Lepomäellä on paljon hyviä ajatuksia taloudesta.
Kokeilin tänään pitkästä aikaa vaalikonetta. 20 ensimmäistä tarjottua ehdokasta oli Kokoomuksesta. Miksi minä jotain muuta äänestäisin? Siitäkin huolimatta, etten pidä Kokoomuksen ajamasta "valinnanvapausmallista".
Kokkari kirjoitti:
Kokeilin tänään pitkästä aikaa vaalikonetta. 20 ensimmäistä tarjottua ehdokasta oli Kokoomuksesta. Miksi minä jotain muuta äänestäisin? Siitäkin huolimatta, etten pidä Kokoomuksen ajamasta "valinnanvapausmallista".
Kas siellä wannabe-porvari - ehkäpä joku yritystukea kuppaava "yrittäjä". Kyllä sulle ankeat ajat koettaa, kun tulee vasemmistohallitus.
Äänestän kokoomusta, koska ainoana puolueena ajaa edes jotain tolkkua verotukseen. Lisäksi luonnottomien monopolien purku on hyvä juttu.
Äänestäisin Kokoomusta jos se rehdisti kertoisi, että ihmisten pitäisi ottaa vastuu tekemisistään eikä esittäisi ajavansa myös sairaiden ja köyhien etuja.
Vierailija kirjoitti:
Kokkari kirjoitti:
Kas siellä wannabe-porvari - ehkäpä joku yritystukea kuppaava "yrittäjä". Kyllä sulle ankeat ajat koettaa, kun tulee vasemmistohallitus.
Jos vasemmistohallitus tulee, tietää se ankeita aikoja kaikille suomalaisille, ja sitä kestää ainakin 15v ennenkuin ne toilailut on saatu korjattua.
Miksi trollaat tätä päskaa jatkuvasti?
Oletko vähän vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Kokkari kirjoitti:
Vasemmistohallitus? 😂
Koska kannatan oikeistopolitiikkaa, tosin tänä vuonna siirryn PS:n äänestäjäksi, koska Halla-aho on uskottavampi puoluejohtaja joka tekee johdonmukaista politiikkaa.
Koska olen Sari Sairaanhoitaja eli melkein niinkuin lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Miksi trollaat tätä päskaa jatkuvasti?
Oletko vähän vajaa?
Vain vajaa äänestää kokoomusta ja näin tekee itsestään pellen.
Ei kai kukaan oikeasti enää äänestä Kokoomusta. Ehkä joku ajastaan jäljessä oleva höppänä korkeintaan.
Koska haluun tuntee ees yhdes päivän et oon rikas ja hieno!
T. huoltsikan kassa
Naurettavalle porvari-kokkariporukalle saa nauraa, kun ne on oppositiossa seuraavat vuosikymmenet. Annetaan hiukan runtua porvareille.
Äänestän kokoomusta, koska kannatan kokoomusta. Onko tässä jotain epäselvää?
Koska pyrin elättämään itseni ja perheeni omalla työlläni. Odotan samaa muilta työkykyisiltä. Kokoomuksesta näyttää vaalikoneiden mukaan löytyvän eniten ehdokkaita ja istuvia kansanedustajia, jotka jakavat tämän lähtökohdan.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän kokoomusta, koska kannatan kokoomusta. Onko tässä jotain epäselvää?
Hyväksyt siis vanhusväestön exterminoinnin Attendon ja Esperin leireillä? Odotatko omaa vuoroasi päästä sinne käsittelyyn?
Äänestän kokoomusta, koska jossain vaiheessa toimeentulotuen tarve on muuttunut viimesijaisesta hengissäpidosta akateemisen perheen elintasoksi ja sitä ei minkään maan moraali tai kassa kestä.