Yksinkertaisia/hauskoja paikkoja, joista puolisonne ei ole löytänyt etsimäänsä tavaraa?
Meillä ainakin ihan säännöllisin väliajoin toinen ei löydä ilmiselvästä paikasta jotain tavaraa mitä etsii. Esimerkiksi telkkarin kaukosäädin, avaimet ja lompakko tai puhelin on aika yleinen.
Mitkä on hauskimmat paikat tai tilanteet mistä teillä on löytynyt tai jäänyt löytymättä jotain?
Kommentit (15)
Mies etsi rubikinkuutiotaan, jota meillä pidetään tietyssä paikassa kirjahyllyllä. Ei kuulemma ollut siinä. Katsoin sitten sivusta, vähän toisesta kulmasta ja sanoin, että siellä se on oikealla paikallaan. "No ei ole, hemmetti oonko mä jättäny sen kaverille.. Ootko sä siirtäny?" "Siellä se on, ota silmä käteen ja katso!" Mies tuijottaa sitä kohtaa, missä kuution pitäisi olla, valo päässä välähtää, hän siirtää hieman synttärikorttia, joka oli laitettu myös siihen hyllylle ja tadaa! Siellähän se.
Opin itse jo lapsena/teininä, että miehet ei pahemmin siirtele tavaroita jotain etsiessään. Olisin siis voinut vinkata, mutta sitä oli niin hauska seurata sivusta, kun itse näin sen kuution ja miten mies intensiivisesti tuijotti suoraan sitä kohti. Välissä oli vaan se kortti, jota joku muu olis ehkä saattanut siirtää etsiessään...:D
Mies kysy multa et missä sen paidat on. Kysyin et kattoko kaapista ja sano et ei kattonu. No kaapissa on vino pino paitoja
Ai mä luulin että tää on vain meillä. "Ei se ole siellä laatikossa, ihan varmasti ei ole." "Katsoitko tarkkaan?" "Koetin kyllä katsoa". Sitten minä avaan laatikon, nostan suunnilleen yhden paperin, jonka hän itse, pahimmillaan jopa sitä alkuperäistä etsiessään, on siihen laittanut ja siitähän se löytyy.
Mut osaan mä itsekin. Etsin eilen mun lökävaatteita aika pitkään saunan jälkeen. Sängystä ne löytyi, peiton alta.
Vierailija kirjoitti:
Mies kysy multa et missä sen paidat on. Kysyin et kattoko kaapista ja sano et ei kattonu. No kaapissa on vino pino paitoja
Tämä, ai että tämä! Minä totta kai laitan kuivat vaatteet pyykkitelineeltä kaappiin, mutta mies on tottunut yksin eläessään ottamaan vaatteet suoraan pyykkitelineeltä. Eli kaapeissa ei ole hirveästi ollut ikinä mitään.
Mutta on tässä nyt reilut 3 vuotta toisiamme katseltu, niin tuntuu jotenkin uskomattomalta, että edelleen mies saattaa aamulla haistella edellisenä iltana lattialle riisumaansa paitaa ja kun ihmettelen että mitä häh, tulee hältä ihmettely, kun eihän hällä muutakaan ole. Ja jälleen kerran avaan vaatekaapin. It's a miracle! Pino puhtaita paitoja.
Voisiko miesaivoihin ostaa semmosia edullisia naisosia jostain?:P Olen valmis maksamaan myös asennuskulut, kunhan ohjelmistovika korjaantuu.
Miehellä on ulkohommiin kirkkaan oranssi työtakki. Etsi viikon sitä aktiivisesti, eikä löytänyt. Kaikki mahdolliset paikat , jonne se olisi voinut jäädä, käytiin läpi. Mies luovutti ja kävi ostamassa uuden. Keväällä ryhdyin siirtämään talvitakki ja eteisen naulakosta pesuun ja kesäsäilöön. Tässä. miehen takki löytyi naulakosta. Muutaman kerran olin kysynyt, että onko katsonut naulakosta, mutta kun vastasi niin varmanoloisesti, ettei se siellä ole niin en itse asiaa tarkastanut.
Meillä tämä on miehen kanssa jokapäiväinen tapahtuma. :D
Mies etsi viikonloppuna korvatulppaansa. Ne ovat aina yöpöydän laatikossa. Hän oli ihan varma että yksi niistä oli kadonnut, mutta kun menin katsomaan niin se ilmestyikin takaisin laatikkoon :O
Kyllä, it's a miracle!
Mies etsi rälläkkää. Meillä on eteisessä kaappi jossa työkaluja säilytetään. Kysyi minulta olenko nähnyt, sanoin katsoitko kaapista, oli katsonut. Ei löytynyt mistään intensiivisen etsinnän aikana. Menin työkalukaapille ja siinä se oli etumaisena hyllyllä. Samoin ei löydä sukkia vaatekaapista eikä viikatetta aitan naulasta missä se aina on.
Auton avaimia etsi kaikista laatikoista ja hyllyjen päältä. Lopulta kysyin katsoiko takkinsa taskusta. Siellähän ne.
Meillä ei löydä roskista eikä kierrätysastioita. Tyhjät pakkaukset jää pöydälle tai laitetaan jopa takaisin kaappiin.
Mies etsi autonavaimia ja sanoin, että ne on sinisen takkini oikeassa taskussa. Naulakolta huutaa kiukkuisena, että ei avaimet ole siellä, mihin ne on hukattu. Menen itse naulakolle ja otin avaimet sinisen takin oikeasta taskusta. Taskussa ei ollut reikää eikä mitään muutakaan ihmeellistä, en ymmärrä miksei mies löytännyt avaimia takin taskusta?!
Mun miehellä on säännöllisesti kaikki kadoksissa. Siis auton avaimista villapaitaan. Joka päivä jotain etsitään.
Olinkin varoitellut että, joku päivä kadottaa vielä itsensä ja eikös sekin päivä tullut.
Soitti minulle töihin että on Espoossa ja navi ei toimi eikä löydä kotiin.( espoo oli kuulemma muuttunut labyrintiksi)
Käskin sitte menemään lähinpään tienhaaraan ja katsomaan katujen nimet siitä ja loppu matkan ohjeet kehä 1: lle annoin puhelimitse.
Että näin, on se kiva kun tuntee itsensä tarpeelliseksi. =)
Meillä mies lähetteli viestiä mulle töihin varmaan tunnin verran kun ei löytänyt olohuoneen telkkarin kaukosäädintä.
Se on yleensä aina sohvapöydällä (tai nyt hyllyssä kun on koiranpentu, joka tykkäisi järsiä sitä). Sanoi ettei löydy pöydältä eikä hyllystä. Ehdotin kaikenlaista missä se voisi olla, kunnes sitten luovutti. Sanoin että etsin sen kun tulen kotiin.
Kun tulin kotiin, se löytyi kas kummaa sohvapöydältä. Oli ollut mustan sukan alla ja hieman jopa näkyvillä... Ja älkää kysykö miksi sukka oli pöydällä, en tiedä.