Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitusta varmaan turhasta, mutta ottaa

Vierailija
05.03.2013 |

ihan sikana päähän nämä jatkuva keskenmenot. Kesken menee viikoilla 5-7 ja siihen asti jo viikolta 3 (!) pahoinvointia, HIRVEÄT alavatsakivut, naama ja kaula täynnä finnejä ja kroppa ihan turvoksissa.

Tämänpäiväinen keskenmeno siis jo järjestyksessä kolmas. Viikonloppuna oli sukulaisen synttärit ja piti kieltäytyä alkumaljasta ja muutenkin varmasti näytin siltä, että siellä jo iloitaan.

Aina jokaisessa raskaudessa alavatsa on niin kipeä, että melkein kippurassa pitää kävellä ja särkylääkkeitä en viitsi syödä, koska aina on se toivo, että josko tämä raskaus jatkuisikin...

Byääh...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo turhasta valitusta. Tsemppiä ja onnea tulevaisuuteen!

Vierailija
2/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kolmannessa raskaudessa en enää edes ollut niin tunteella mukana, jotenkin ajattelin, että kesken menee taas. Eka km oli ihan kamala shokki ja tokaakin itkin viikkoja.

Nyt varmaan hormonit ihan sekaisin kun päällimmäisin tunne on kamala vitutus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kolme ole jo syy hakeutua lääkäriin? Ei nuo vatsakivutkaan ihan normaalille kuulosta.

Vierailija
4/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla entuudestaan lapsia?

Vierailija
5/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne. Itselläni kokemusta kanssa asiasta. Raskaudet joissa olemme saaneet lapsen, niin on ollut pahoinvointia, siis oksentelua useasti päivässä yms. Keskeytyneissä olen ollut todella kipeä, en voi liikkua, kun väsymys valtaa heti, lihasarkuutta, oksentelua, pääkipua. Uskon, että tunnistaisin jatkossakin, että meneekö kesken vai jatkuisiko loppuun saakka.

Ei aikoinaan paljon lohduttanut, kun neuvoloassa viisasteltiin, että rankasta pahoinvoinnista voi päätellä sen, että tuskin kesken menee...viikko siitä, niin meni kesken.

Vierailija
6/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille vaan ap. Ei todellakaan turhaa valitusta, voimia vain sulle! Olen ollut kengissäsi, kolmas raskaus kyllä minulla onneksi päättyi onnellisesti.

Vierailija
7/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuutonen!

Tuo pääkipu, lihasarkuus ja väsymys kuulostaa tosi tutulta, olo on ihan kamalan huono, kuin olisi jyrän alle jäänyt tai flunssan kourissa. Ja siihen päälle tuo kipu...

Täytyy varmaan nyt soittaa jonnekin ja hakeutua tutkimuksiin. Meillä on  4-vuotias ihana poika, jonka raskausaika meni erittäin hyvin, ei ollut juuri mitään vaivoja. Sitä ennen oli yksi keskenmeno viikolla 7. Nyt ollaan yritetty toista vuosi ja nämä keskenmenot alkoi kesäkuussa. Ollaan aina pidetty tauko ennen uuden yritystä, eli olen ekan km:n jälkeen tullut joka yrityskuukausi raskaaksi :(

Vierailija
8/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni kuulosta normaalilta, nyt kipin kapin lääkäriin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä