Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvat vaihtuivat

Vierailija
05.03.2013 |

Nyt kun ILssä monet jakavat kokemuksiaan vauvojen vaihtumisesta sairaalassa, niin laitetaanpa omakin kokemukseni.

Eli elettiin 70-lukua eteläisessä Suomessa, mutta toisin kuin noissa ILn jutuissa, kukaan ei huomannut mitään. Ei sairaala eikä myöskään kummankaan lapsen perheet. Ja siihen se varmaan olisi jäänytkin jollei mun sisäinen nörttini olisi yhdessä vaiheessa innostunut näistä netissä tarjottavista dna-testeistä. Mä en kyllä vieläkään oikein tiedä mitä noilla pystytään selvittämään, mutta ei mennä siihen. Sen isä/äitilinja jutun takia puhuin myös siskoni siihen mukaan. Tulokset sitten tuli lopulta postitse ja olivat pienoinen yllätys. Muun tiedon ohessa kertoivat, että näytteen antajat eivät ole sukulaisia keskenään. Luulin ensiksi tuota vitsiksi tai että USAn päässä ollaan kämmätty jotain, mutta uusintatestikin toisessa paikassa kertoi saman asian. Meni tossa pikku aika ennen kun tajuttiin mitä on tapahtunut. Jos me oltaisiin oltu vain sisarpuolia, niin se olisi ollut paljon helpompi yhtälö ratkaista ja sillon olisi pitänyt vain istua juttelemaan äidin kanssa, että mitäs sitä onkaan tullut tehtyä. Olisi ollut varmaan parempi mennä henk koht hoitamaan tuota asiaa tuonne mun syntymäsairaalaani, jotta olisin nähnyt porukan ilmeet, kun kerron asiani. Nyt mä vaan soitin sinne ja langan päässä tuli melkosen pitkä hiljanen hetki, kun kerroin tilanteen. No, saas nähdä mitä tästä tulee...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan