Miesten huono kirjoitustaito on syy siihen, etten kiinnostu
Täällä on ollut paljon keskusteluita, joissa miehet valittavat naisten ”nirsoutta”. Minulle on äärimmäisen suuri turn off se, kun mies tekee yhdyssanavirheitä tai lauseet kertovat muuten vain puutteellisesta kyvystä käyttää kieltä.
Huonosti kirjoittava ei tietenkään todennäköisesti itse edes tajua tekevänsä virheitä. Taas tänään heitin deittiprofiiliini tulleet viestit roskakoriin ja olin pöyristynyt näiden viestiä lähettäneiden miesten ”tasosta”. Siksi ajattelin julkisesti kertoa yhden syyn naisten vastaamattomuuteen.
Kommentit (81)
Laita toivomukseksi, että erinoaminen suomen taito.
Vierailija kirjoitti:
Hei menääx paneen?? Mä asustan Ikuris, vpoin hakee sut toyjotalla. T: kaxkytä senttiä taskussa;D ;D
Tässä esimerkissä on kuitenkin hieman kynämiestä, nimimerkillä on intertekstuaalinen viittaus kohti Popedaa, ja hallussa on myös dekonstruktio ts. rivien väliin on piilotettu viittaus vehkeen koosta.
Ei kai verbaalisesti lahjakkaat etsi seksiseuraa netistä, kun suomalaiset naiset ovat muutenkin niin helppoja. Netissä on vain epätoivoiset.
Veikkaan ap että tarkistit aloitusviestisi kirjoitusvirheiden varalta hyvin monta ennen julkaisemista :D
Sama täällä. Ymmärrän kyllä että joskus kun nopeasti vietittelee, saattaa tulla kirjoitusvirheitä. Ne kyllä erottaa siitä, jos toinen ei aidosti vain osaa kirjoittaa. Esittelyprofiilissa kirjoitusvirheet johtavat välittömästi hylsyyn. Se kyllä valitettavasti antaa ihmisestä hieman tyhmän kuvan, jos ei omaa äidinkieltään osaa kirjoittaa, enkä tunne vetoa tyhmiin miehiin. Elämäni parasta seksiä olen saanut kohtuullisen kovalta p a n o m 1 e h e l t ä, joka oli kielelliseltä ilmaisultaan varsin taidokas ja tuotti lähes virheetöntä tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei menääx paneen?? Mä asustan Ikuris, vpoin hakee sut toyjotalla. T: kaxkytä senttiä taskussa;D ;D
Tässä esimerkissä on kuitenkin hieman kynämiestä, nimimerkillä on intertekstuaalinen viittaus kohti Popedaa, ja hallussa on myös dekonstruktio ts. rivien väliin on piilotettu viittaus vehkeen koosta.
Ei ole mitään piilotettu, kuvittelet vain vehkeen... taskussa!?
Ei ole pelkästään miesten ongelma tuo kirjoitustaidottomuus.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Laita hakukriteeriksi, että pitää olla asperger.
Mistä kumpuaa omituinen käsitys siitä, että vain nörttimies/sosiaalisesti rajoittunut mies osaisi kirjoittaa?
Esimerkkinä voisin antaa erään hyvin miehekkään olympiatason urheilijan, joka kirjoittaa erinomaista kieltä molemmilla kotimaisilla kielillä. Ja joista vain toista puhuu äidinkielenään.
On muuten (sattumaltako?) myös aivan loistava ”panomies”.
Ei tuo vielä mitään. Itse oon huomannut, että naiselta katoaa kirjoitustaito kokonaan, kun oon lähettänyt kuvani
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ap että tarkistit aloitusviestisi kirjoitusvirheiden varalta hyvin monta ennen julkaisemista :D
Olet oikeassa ;) Profiilitekstini on sekin moneen kertaan luettu läpi.
Suhtaudun huumorilla kirjoitusvirheisiin. Enemmän ärsyttää, jos ei ole mitään kiinnostavaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinne olisi lipsahtanut yksikin typo, niin av:n hyenaat olisivat riepotelleet ap:tä 2 ensimmäistä sivua.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ymmärrän kyllä että joskus kun nopeasti vietittelee, saattaa tulla kirjoitusvirheitä. Ne kyllä erottaa siitä, jos toinen ei aidosti vain osaa kirjoittaa. Esittelyprofiilissa kirjoitusvirheet johtavat välittömästi hylsyyn. Se kyllä valitettavasti antaa ihmisestä hieman tyhmän kuvan, jos ei omaa äidinkieltään osaa kirjoittaa, enkä tunne vetoa tyhmiin miehiin. Elämäni parasta seksiä olen saanut kohtuullisen kovalta p a n o m 1 e h e l t ä, joka oli kielelliseltä ilmaisultaan varsin taidokas ja tuotti lähes virheetöntä tekstiä.
Niin, eihän seksi ja kirjoittaminen niin kauheasti taitoina ja itseilmaisun keinoina eroa toisistaan. Molemmissa voi harjaantua sekä molemmissa voi hyödyntää älyä ja ymmärrystä parempaan lopputulokseen pääsemiseksi. Tekstillä välitetään ajatuksia ja tunteita toiselle, seksissäkin voi olla samoja elementtejä. Onhan se vuorovaikutusta toisen kanssa, tervepäisten kesken ainakin. K****ni on kynäni - lähdetkö kirjoittamaan runoja, beibe?
PS. "kielelliset taidot" eivät ehkä sattumalta ole kaksoismerkityksellinen ilmaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiolla on syynsä, miksi se ei suosi pilkunnussijoita, vaan perusheteronussijoita.
Norsunluutornissa voi olla yksinäistä se pilkunviilaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinne olisi lipsahtanut yksikin typo, niin av:n hyenaat olisivat riepotelleet ap:tä 2 ensimmäistä sivua.
Onhan siellä ainakin "turn off" väärin kirjoitettu. Ja teksti muutenkin hieman kankeaa anonyymille palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kaksi koulukuntaa. Kynämiehet ja panomiehet. Siitä vaan valitsemaan, kummasta lammesta ammentaa. Panomies ei tässä viittaa niinkään seksuaalisiin haluihin tai kykyihin kuin mielenmaisemaan.
Kynämiehestä saa panomiehen mutta panomiehestä ei saa kynämiestä. :)
Selvennän hieman: älykäs mies on älykäs myös sängyssä ja oppii helpommin miellyttämään myös naista ja osaa usein lukea naisen reaktioita tarkemmin kuin luola...eikun panomies. Kynämies voi olla aluksi hieman ujompi seksiasioissa, mutta sopivalla rohkaisulla tulee varmasti ulos kuorestaan ja seksistä tulee ihan älyttömän upeaa.
Miksi ottaa panomiestä, kun voi saada myös kynämiehen, jossa ikään kuin on molemmat samassa paketissa (joo, itse viittaan tässä nimenomaan haluihin ja kykyihin sekä mielenmaisemaan).
Siksi kynämies, ihan joka kerta! <3
En mä suhun päin katsoiskaan kun oot liian tukeva.. Se pitää olla sali-kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiolla on syynsä, miksi se ei suosi pilkunnussijoita, vaan perusheteronussijoita.
Norsunluutornissa voi olla yksinäistä se pilkunviilaus.
Minun ongelmani ei ole ihmiskunnan tyhmentyminen tilanteessa, jossa huonokin materiaali voi yhteiskunnan tuen avulla lisääntyä kanien tapaan.
Minulle riitä se yksi taitava kynä- ja k***ämies, jonka kanssa harrastettu seksi saa tajuntani irtoamaan todellisuudesta. Ajantajun kadotessa ei tee mieli pohtia ihmiskunnan ongelmia.
Ammattikoulun käyneet miehet kirjoittavat yleensä huonommin kuin lukion käyneet. Yhdys sana virheet ovat tyypillisiä.
Osa ammattikoulun käyneistä on jatkanut teknikoksi tai insinööriksi ja edenneet aika hyvään työhön ja ansioon. Kirjoittaminen voi olla edelleen hakusessa.
Olen työni puolesta lukenut ammattikoulupohjaisten yrittäjien tekstiä aika paljon. Kieli on monasti puutteellista, mutta ne kaverit osaavat monasti tehdä rahaa ja laskea, mikä kannattaa. Yhdys sana virheille voisi ilkkua, mutta miksi, jos viesti ja ajatus menee perille.
Itse olen lukion ja korkeakoulun käynyt mies.
Hyvät naiset! Katsokaa yhdyssanavirheiden läpi. Sieltä saattaa löytyä helmi.
Laita hakukriteeriksi, että pitää olla asperger.