Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä itken silmät päästäni

Vierailija
05.03.2013 |

Miten hirveä ahdistus tuon Eerikan puolesta, luin noita kertomuksia IL:stä. Itsellä pieni prinsessatyttö.. voi että, toivottavasti Eerika on nyt enkeli.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinsessatyttö...

enkeli...

sori ot.

Vierailija
2/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes mene lukemaan niitä. Mulla on Eerikan ikäinen tyttö, ja olen raskaana. Ylittää sietokykyni totaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue niitä, koska ei sitä voi käsittää enkä halua ahdistua enempää. Enkeleistä en tiiä, mutta ei ainakaan enää satu eikä ole pelkoa.

Vierailija
4/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin luin uutiset päivän iltasanomista, ei itketä yhtään. vaikka itsellä on kaksi tytärtä. en myöskään itke tallinnan kulkukoiria.

Vierailija
5/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. En käsitä miksi luon ne jutut kun tiesin että pahaa tekee. Lapsi parka. koko keho musta... 

Oikeasti, helvettiin tuo isä ja äitipuoli. En käsitä. Tappakaa ne vaikka. Kivittäkää. Näyttäkää edes kasvot. En tiedä. Mikään rangaistus maailmassa ei ole riittävä. Ei vaan ole.

Miten joku voi tehdä toiselle tuollaista????? Miten???

Vierailija
6/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kasvoja ei saisi peittää. Se olisi vähintä.

Vierailija
7/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaatko vitonen Erikaa Tallinan kulkukoiriin...

Vierailija
8/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin tuon yhden lehtijutun (jossa sanottiin että tytön keho oli aivan musta), ja enempää en halunnut lukea. Ihan kamalaa tekstiä, alkoi oksettaa. Nuo sairaat ihmiset pitäisi oikeasti kiduttaa hitaasti hengiltä. Mutta kyllä tässä meidän systeemissä on jotain pahasti vialla kun ilmoituksia on tehty 11 (!!!!!!) ja silti lapsi on edelleen ollut isän hoteissa. Aivan käsittämätöntä!!!! Onko se huhu todella totta jota tälläkin palstalla on viljelty että tuon Erikan isän äiti on ollut joku sos.puolen ylempi henkilö??? Huhheijaa vaan :(

Vierailija
9/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on todella paha olo kun luen lehtien uutisia tapauksesta. Tulee oikein fyysisesti paha olo, tuntuu kun rinnasta pyrkisi jotain ulos. Mien suuri luottamus pienella lapsella on ollut vanhempiinsa jotka kuitenkin ovat kohdelleet häntä niin kaltoin. Kuinka pitkään pieni tyttö on joutunut kärsimään...

-kolmen tytön isä-

Vierailija
10/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri luottamus? Tuskin on ollut mitään luottamusta...

Vierailija
11/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä pahempaakin nähty. Ei itketä yhtään.

Vierailija
12/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jollain tapaa kieroutunutta, että ihmiset seuraa noin intensiivisesti tuntemattoman oikeudenkäyntiä.

Tapaus on mielestäni niin järkyttävä ja juuri siksi, en halua siitä kaikkea tietää.

Vierailija
13/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin itken täällä, ei mahda mitään. Miten joku voi tehdä toiselle noin?  Etenkään lapselle jolla ei ole mitään mahdollisuuksia puolustautua. Järkyttävä se pakko syöttäminenkin kun toinen on itkenyt ja sanonut ettei mahdu enää ,sitten on tukistettu ja rangaistu ja toinen yrittänyt tsempata ja ahtaa ruokaa suusta sisään.. oksennusta ympäriinsä.

Haukkukaa herkäksi tai psyykepotilaaksi, mutta mä olen niin täynnä surua,ahdistusta ja raivoa tän tapauksen vuoksi, että äkkiseltään en muista tunteneeni näin vahvasti mistään mitä lähellä tai vähän kauempanakaan on tapahtunut, koskaan.
Tässä tapauksessa on liian monta laiminlyöntiä, sosiaalitoimen taholta, äidin puolesta ja vielä tollaset psykopaatit huoltajina, siis yhdelle lapselle annettu kaikki paska.

Voi kun se tyttö olisi puhunut.. edes jollekkin.. just niin kuin asiat on, ois päässyt pois sieltä välittämästi.

Vierailija
14/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha pillittää, Eerika kuoli jo kauan sitten. Pillittäminen ei auta ketään eikä mitään. Itku kuolleen tytön puolesta on ihmeellistä puoliksi mässäilemistä ja puoliski oman itsensä hivelemistä "olen niin herkkä ja hyvä ihminen että pillitän täällä tämän tytön vuoksi".

Joten pillittäjät, porut pois ja jos oikeasti haluatte olla muita kuin vapisevia haavenlehtiä suosittelisin tekemään jotain konkreettista maailman hyvyyden lisäämiseksi, jotta eerikoita olisi jatkossa vähemmän.

Vierailija
15/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 13:14"]

Turha pillittää, Eerika kuoli jo kauan sitten. Pillittäminen ei auta ketään eikä mitään. Itku kuolleen tytön puolesta on ihmeellistä puoliksi mässäilemistä ja puoliski oman itsensä hivelemistä "olen niin herkkä ja hyvä ihminen että pillitän täällä tämän tytön vuoksi".

Joten pillittäjät, porut pois ja jos oikeasti haluatte olla muita kuin vapisevia haavenlehtiä suosittelisin tekemään jotain konkreettista maailman hyvyyden lisäämiseksi, jotta eerikoita olisi jatkossa vähemmän.

[/quote]

Komppi tälle, ensin luette ne jutut ja tulette tänne mässäilemään, oikein huokailemaan että miksi luin tämä jutun oi miksi. Niinpä, miksi luit? Olen tehnyt tietoisen valinnan kun olen jättänyt lukematta yksityiskohdat, toisaalta avasinpa tämänkin ketjun (tosin tietämättä että koskee kys. tapausta)

Vierailija
16/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mässäily ja itsensä korostaminen kaukana. Luuletko, että se tuntuu jotenkin hyvältä jos itkee tai ahdistuu jonkun puolesta?

Voin kertoa, ei tunnu hyvältä. Ihmisillä on selkeästi erilainen kyky tuntea empatiaa, sinulle se on porut pois ja uutta suoleen, mutta toiset todella eläytyvät, sen täysin tuntemattoman ihmisen asemaan ja se todella ahdistaa.

Ja meinaatko, että kyseinen tyttö nyt vaan sattui olemaan huono esimerkki ja opetuskappale sille miten toimitaan jatkossa?  Turha siis tän yhden perään enää itkeä, menettetty mikä menetetty..
Vaikutat todella kylmältä ihmiseltä, mutta ehkä se on helpompaa niin..

Vierailija
17/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älkää nyt helvetissä lukeko noita juttuja. Idiootit. Se ei ketään auta. Keskittykää perheisiinne ja lopettakaa hysterian ruokkiminen. Kone kiinni ja lasten kanssa leikkimään.

Vierailija
18/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:27"]

Mun mielestä on jollain tapaa kieroutunutta, että ihmiset seuraa noin intensiivisesti tuntemattoman oikeudenkäyntiä.

Tapaus on mielestäni niin järkyttävä ja juuri siksi, en halua siitä kaikkea tietää.

[/quote]

ihmiset on erilaisia, toiset käsittelee asioita ottamalla selvää, lukemalla asiasta ja puhumalla siitä netissä, toiset taas eivät tahdo tietää asiasta mitään, heille se on helpompaa. Minusta jokainen saa käsitellä asian miten tahtoo, en pidä sitä kieroutuneena. Kieroutunutta on, jos itsekin tahtoisi tehdä jotain vastaavaa ja siksi ahmii asiasta tietoa.

Vierailija
19/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet ja ainakin tämän miehen naamakuva löytyy, katso IL:n keskustelupalstaa Yleinen osiota

Vierailija
20/23 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 13:14"]

Kuningas on puhunut..hallelujaa. Ei Eerikan kohtalosta kannata välittää..hän oli vaan joku tuntematon pieni tyttö, jolle sattu huono tuuri. EI KOSKE MINUA::MINUN EI TARVITSE VÄLITTÄÄ.....

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi