miten sydänsurut paranee
kunmies asuu lähellä ja aina silloin tällöin ohimennen saatetaan kohdata? Lisäksi niin monet asiat tuovat muistoja. Mitä jos näen hänet uudennaisen kanssa? Tuntuu etten voi selvitä tästä millään...
Kommentit (7)
Niin se vaan on, että aika siihen auttaa. Yleensä ensimmäinen vuosi on aika vaikeaa, ja mulla ainakin on saattanut tulla jopa haluja palata exän kanssa yhteen vaikka järki sanoisi että ei... Mutta sen vuoden jälkeen alkaa elämä jatkua ja sitä alkaa katsella ympärilleen muutenkin. Minä ja exä ollaan nykyisin jopa hyviä kavereita ja viikoittain yhteyksissä, vaikka heti eron jälkeen en olisi ikinä uskonut pystyväni tällaiseen - kun itku tuli aina kun sen näkikin.
Suremalla ja ajan kanssa :(
Niin se vain on. Ja usko, kyl se helpottaa <3
Eivät parane ikinä kokonaan, mutta ajan kanssa helpottuu.
Nyt vain tuntuu niin toivottomalta ja tuntuu ettei elämä enää ole ihanaa... Haluaisin niin nähdä miestä,mutta parempi varmasti on pitää vaan etäisyyttä...ap
Yritä tehdä jotain muuta mukavaa. Lapsen kanssa, ystävien kanssa. Matkusta, retkeile, käy teatterissa tai konserteissa. Jotain, mistä tulee uusia hyviä muistoja ja uutta ajateltavaa. Vältä runsasta alkoholin käyttöä, siitä tulee vaan entistä surkeampi olo.
Näin olen tehnytkin,näen ystäviäni, touhuan lasten kanssa ym. Mutta kun ilta tulee, muistot valtaavat mielen. Samoin ohjelmat, joita yhdessä katsoimme, kaikesta tulee jollain tavalla tämä mies mieleen... Tekisi vain mieli nähdä hänet,edes yhden kerran... ap
Ajan kanssa. Kun sinulle tulee uusia kokemuksia ja muuta ajateltavaa, vanhat painuvat arvoiseensa unholaan.