Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johan avauduin. Kiinnostaako ketään?

Vierailija
05.03.2013 |

Ihmisiä ei olla koskaan kannustettu ajattelemaan omilla aivoillaan. Tavallinen lauma on siten helppo ohjata kunkin käskynhaltian toiveiden ja tarpeiden mukaan.

Tämä avaukseni johtuu siitä, että yhdessä ketjussa täällä palstalla peräänkuulutettiin omilla aivoilla ajattelua uskon ja kaiken muunkin ollessa kyseessä.

Sekä uskon yhteisöissä, että maallisissa yhteiskunnissa ei vieläkään sellaiseen kannusteta. Mitähän siitä tulisi, että rahvas ihan ajattelisi. Se ei ole valtaapitävien etu. Ja näin on ollut aina, ei poikkeutta tee sekään seikka, että edustamme modernia valtiota vuonna 2013.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on niin totta. Itse kuulun ihmisiin jotka ajattelevat. En usko kaikkea mitä syötetään ylemmältä tai alemmalta taholta. Mulla on hei aivot itselläkin niin kuin sullakin. Silti voin uskoa jumalaan ja jeesukseen, mutta mun usko on mun oma henkilökohtainen usko.

Olen myös ylpeä siitä että uskallan sanoa omat ajatukseni ja joskus saan hyvää palautetta ja joskus ennakkoluuloja, mutta niiden kanssa pitää elää.

Vierailija
2/2 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosikymmenten ajan milloin minkin tahon propagandan tuloksena ihmiset luulevat ihan oikeasti, että on olemassa yhteiskunta niminen henkilö, jonka ihanteiden ja normien mukaan meidän kaikkien tulisi elää tehden kaikki tismalleen oikein. Kaikki ns. normit ovat kuin uskonkappaleita, joiden kyseenalaistaminen on lähes henkilökohtainen loukkaus tälle yhteiskunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi