Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on älykkyysosamääräsi?

Vierailija
05.03.2013 |

Minulla on noin 119.

Tuolla voit tehdä testin:

http://www.mensa.fi/sivu.php/nettitesti#

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei missään netissä mitään testiä oikeasti voi tehdä. Netissä voi harjoitella "sitä oikeaa" mensan testiä varten, mutta se testihän pitää tehdä tietynlaisissa valvotuissa olosuhteissa, joissa myös stressin määrä pidetään tietyllä vähimmäistasolla.

Minä en tiedä älykkyysosamäärääni, mutta tiedän kognitiivisen tasoni (waissin). Se on kielellisten ja matemaattisten kykyjen osalta äärimmäisen hyvä, auditiivisten kykyjen osalta vähän keskimääräistä parempi ja visuaalisen hahmotuksen osalta keskimääräinen. Todettakoon myös, että mä olen pärjännyt elämässäni sen verran hyvin, että ihan tyhmänä mua ei varmaan voisikaan pitää.

Vierailija
2/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tehdä noita koskaan loppuun asti. Muistaakseni oli viimeksi 126 kun yritin. En tiedä laskisiko vai nousisiko tulos jos testin tekisi loppuun asti. Ehkä se laskisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi tässä nyt kertoa, että aika metelissä teki tuon testin ja nopsaan. Ei hän tuo oikea testi ole, mutta suuntaa antava kuitenkin. Siksi tulos ilmoitetaan noin-arviona.

Vierailija
4/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tein ton testin 10 minuutissa samalla kun vauvaa ruokin ja oli tosiaan krapula ja menkat kanssa mutta 142 tuli jos olis yrittänyt tosissaan niin varmaa vähän enenmmä tulis ......

Vierailija
5/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

124-126 useammalla testillä testattu

Vierailija
6/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

130

Vierailija
7/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

136

Vierailija
8/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt kaikki tänne kirjoittelevat av-mammat on pääsääntöisesti 125 - 145 ÄO:n omaavia. Miten muuten pystyisi edes selviytymään palstan numerovarmennetehtävästä?!?

Vierailija
9/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

135 sain tuosta pikatestistä. Jäi kiinnostamaan mitkä meni väärin.

Onneksi numerovarmenteet on helpottaneet.

Vierailija
10/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuon tänne linkitetyn Mensan testin mukaan 121.

Vierailija
11/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 15:57"]

masentuneena sain tulokseksi 77 pinnaa. Eli tuo pitäisi kertoa kahdella niin tulos vastaisi oikeaa. 

[/quote]

Niin siis miten se masennus vaikuttaa? Puolittaa ÄO:n? Minun pitäisi siis kertoa tuo 121 kahdella jotta saisin oikean tuloksen.

Vierailija
12/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 115. Pitkään tuntu loppuvaiheessa, että en keksi yhtään sitä logiikkaa, minkälainen kuva pitäisi seuraavaksi tulla, niin lähes arpomalla meni lopputesti. No, aina oon keskiverto joka asiassa ollutkin, niin en mitään huippulukemia odottanutkaan. :D 

Vierailija
13/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 100

Vierailija
14/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

126 eli ihan tavallinen keskiverto pölkky olen, ja niin kun Standfordin yliopistossa on selvitetty tulos ei mittaa ollenkaan viisautta, siis ei mitään viisauden osaa.

Vierailija
15/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1,5 Enemmän virheitä kuin maksimaalisia oikeita vastauksia ;)

Vierailija
16/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 09:41"]

Siis ei missään netissä mitään testiä oikeasti voi tehdä. Netissä voi harjoitella "sitä oikeaa" mensan testiä varten, mutta se testihän pitää tehdä tietynlaisissa valvotuissa olosuhteissa, joissa myös stressin määrä pidetään tietyllä vähimmäistasolla.

Minä en tiedä älykkyysosamäärääni, mutta tiedän kognitiivisen tasoni (waissin). Se on kielellisten ja matemaattisten kykyjen osalta äärimmäisen hyvä, auditiivisten kykyjen osalta vähän keskimääräistä parempi ja visuaalisen hahmotuksen osalta keskimääräinen. Todettakoon myös, että mä olen pärjännyt elämässäni sen verran hyvin, että ihan tyhmänä mua ei varmaan voisikaan pitää.

[/quote]

onnittelut, oletko muuten yhtään patemis tarpeinen

Vierailija
17/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lukioikäisenä tuli käytyä Mensan testissä ja sain silloin tulokseksi 145. En pitäisi nettitestejä kauhean luotettavina, mutta voivathan ne antaa suuntaa.

Joskus tuli tehtyä netissä Eurooppalainen älykkyystesti ja se antoi tulokseksi 147. Testin laatija sanoi, että hänen kokemuksensa mukaan se on antanut aika lähelle Mensan pisteitä olevia tuloksia erityisesti korkeilla pisteluvuilla. Jos se on vielä netissä olemassa, niin sekin kannattaa testata.

Vierailija
18/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti testatusti ÄO minulla 88. Minulla on kuitenkin akateeminen koulutus ja pärjään teknisen alan asiantuntijana työssäni hyvin. Uskon että pärjäisin missä tahansa ammatissa, vaikken mikään järjen jättiläinen olekaan. Sisukkuus, motivaatio ja älyn korvaaminen enemmällä työn tekemisellä toimii hyvin, sekä huolellisuus. Hassua kyllä, minua on muutamaan kertaan kollegat kutsuneet huippuälykkääksi, mikä tilanteen tietäen vähän huvitti!

Vierailija
19/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äö: 138. Ja ihan virallisesti Mensassa tehty tulos, ei mikään nettitesti.

Vierailija
20/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentuneena sain tulokseksi 77 pinnaa. Eli tuo pitäisi kertoa kahdella niin tulos vastaisi oikeaa.