Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla lapsi jonka isä ei ole tietoinen hänestä?

Vierailija
05.03.2013 |

Kerro nimi ja paikkakunta missä lapsi sai alkunsa ja koska:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene pois toimittaja!!!! etsi juttusi muualta.

Vierailija
2/9 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toimittaja, ajattelin vaan kysäistä onko tälläisiä tapauksia paljonkin kun ystävällä tulee tälläinen tilanne eteen muutaman kuukauden päästä kun synnyttää, hänen nimeään tosin en uskalla julkaista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isä tietää lapsestaan. Tosin ovat nähneet toisensa viimeksi synnytyssairaalassa, yli vuosikymmen sitten.

Mitään velvollisuuksia ei ole. Enkä oleta, että pitäisi ollakaan.

Vierailija
4/9 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. lasteni isä, joka myös on aviomieheni, on hyvin tietoinen lapsistaan. 

Jos ap:n ystävä haluaa lapsen ominpäin, niin siitä vaan. Tai jos hän ei halua kertoa lapsensa isästä mitään, niin sekin on sallittua. Ehkä hän tietää että "ystävä" levittää hänen asioitaan AV:llä, joten on viisasta pitää omat asiat omana tietona. 

Vierailija
5/9 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällä siis sellainen tilanne että hänellä oli pikkusuhde mieheen joka jälkeenpäin paljastui varatuksi. Ystäväni lemppasi miehen eikä kertonut olevansa raskaana. 

ap

Vierailija
6/9 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tietoja minä hänestä levitän:DDDDD Päinvastoin sanoin etten halua häntä paljastaa..

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 09:17"]

Ei. lasteni isä, joka myös on aviomieheni, on hyvin tietoinen lapsistaan. 

Jos ap:n ystävä haluaa lapsen ominpäin, niin siitä vaan. Tai jos hän ei halua kertoa lapsensa isästä mitään, niin sekin on sallittua. Ehkä hän tietää että "ystävä" levittää hänen asioitaan AV:llä, joten on viisasta pitää omat asiat omana tietona. 

[/quote]

Vierailija
7/9 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää ja tietää.

Entinen poikaystävä. Oltiin oltu jo 1,5 v yhdessä, kihloissa, oli hääpäivä jo päätetty, mutta häiden eteen ei oltu tehty mitään muuta. Sanottiin kyllä lapselle. Oltiin saman työnantajan palveluksessa, hän maatasolla, mä konttorissa, asuttiin yrityksen työsuhdeasunnossa. Mun kaikki työkaverit olivat samassa tilanteessa, mies oli koulutettu ja vaimolle annettiin töitä, jotta saatiin pätevä mies taloon. Ja kaikki asuttiin samassa rivitalokompleksissa.

Sitten yhtenä päivänä meidän "pomo", paikan aivot sanoi menepä käymään kotona. Olin että häh ja hän keksi että käypä hakemassa vaikka kotoa se shaali, joka sulla on sohvalla. Olis kiva näyttää se muille. Vaikka olin ollut vaan vuoden töissä, tajusin tämä on se ihminen ketä kannattaa totella. Menin kotiin, meidän oven edessä parkissa olevassa autossa mies pani toista naista. Tämä "pomo" asui naapurissa, en tiedä kuka tiedon välittä, koska kaikki oltiin silloin töissä.

Avasin oven ja siinä ei selityksillä ollut mitään merkitystä. Mies muutti samantien pois meidän kotoa ja mä sain siirron, tää pomo hoiti sen, pk-seudulle, jonne siirrot kestivät yleensä vuosia, mutta käytti suhteita hyväksi ja pääsin muuttamaan 2 vkon sisällä.

No, siinä selvisi kun asuin Helsingissä ja aloitin uudet työt että olen raskaana. Helsingistä jutut eivät kulje maakuntiin, joten en tiedä onko ex saanut asiasta tietoa mitään kautta. Hänen kummatkin vanhemmat ovat pahasti alkoholisoituneita, olivat silloin, en tiedä elävätkö enää, he eivät olleet missään tekemisissä ex.n isoveljen lapsien kanssa, joten en tiedä kuka häntä olisi kaivannut. Isoveli asui perheineen Rovaniemellä ja aikoinaan leveili aiheesta ettei ole 18 v täytettyään käynyt Lapin läänin ulkopuolella.

Ex.n pettämisteko oli niin törkeä, kyseessä oli työkaverin vaimo, ja kaikki, että muutettiin miehen töitten perään keskelle maaseutua jne jne, eli annoin paljon ja sain paskaa päälleni, en edes voinut ajatella että olisin ilmoittanut lapsesta, olin niin onnellinen että pääsin miehestä eroon.

Itse tapasin odotusaikana nykyisen mieheni ja meillä on nyt yhteisiä lapsia. Itse asiassa mentiin vielä naimisiin just ennen h-hetkeä, eli mieheni on laillisesti esikoisen isä.

Olen nykyisen mieheni kanssa seurustellut lapsuudessani muutaman vuoden, oli first love ja erosimme koska lähdin vaihto-oppilaaksi ja sen jälkeen en halunnut enää sitoutua.

Aina välillä tulee pieni omantunnon piikki, mutta tiedän että lapsella on paremmin asiat nyt kun ei tiedä mitään biologisesta isästään. Tiedän että hän asuu meistä usean sadan km päässä, elää hyvin erilaista elämää kuin me. Pelkästään lapsen näkeminen olisi hänelle sula mahdottomuus ja en mitään elatusmaksuja saisi, koska hänellä kaikki rahat ovat aina menneet sormien läpi.

Aion kyllä lapselle kertoa asian joskus, en vaan tiedä milloin. Työpaikalla ei asiasta kukaan tiedä, entiset työkaverit ovat vaihtuneet uusiin ja harva sitä laskee toisen puolesta jaa, tuli heinäkuussa, lapsi syntyi jne ja mentiin silloin naimisiin. Eli en tiedä kuka asian voi lapselle paljastaa.

Vierailija
8/9 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätivät harrastaa pikasuhteessa seksiä ilman ehkäisyä niin se on heidän asiansa. Mun mielestä se on idioottimaista, mutta kukin tyylillään. 

Toisen asioita voi levittää netissä ilman nimiä, osoitteita tai sotuja. 

Vierailija
9/9 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 09:34"]

Jos päätivät harrastaa pikasuhteessa seksiä ilman ehkäisyä niin se on heidän asiansa. Mun mielestä se on idioottimaista, mutta kukin tyylillään. 

Toisen asioita voi levittää netissä ilman nimiä, osoitteita tai sotuja. 

[/quote]

Näinhän se meni juu, sinä tiedät ja varmaan ystävänikin tunnistit.. huh huh.. ei vissiin koske sua tämä asia ni painu helvettiin tästä ketjusta.