Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko Sedu ja Hanna (Partanen) on käsitelty??

Vierailija
05.03.2013 |

Olen seurannut Suomen Diiliä ja pikkaisen on alkanut nyppiä koko touhu.

Ensinnä Hjallis. Tyypillistä. Ennakkoasenne on niiiin läpinäkyvä. Pari naista kelpaa ja tulevat menemään kohtuu pitkälle, muut naiset turhakkeita joista eroon vaan äkkiä. Miehelle riittää, että vinkuu jotain "no ei se ny ihan mutta kyllä mää tästä sitten jos ja kun on vähä toiset hommat". Ai kun mainio puhe, niin suoraselkäistä, tuumii Hjallis.

Mutta asiaan. Pistelee tuo Sedun asenne naisiin joka kulminoituu nyt sitten Hannaan. Mokoma meni ja oli projektijohtaja, mikä ei Sedun pirtaan oikein käynyt. Pisti ahdistamaan ja piti laittaa nainen ruotuun. Nyt sitten uudessa joukkueessa näytti Hannalle taas naisen paikan, ihan noin ohimennen. Jos vaikka sihteeriksi ryhtyisit. Olisi taas maailmassa palikat kohdillaan.

No joo, kunhan puran ahdistumistani tästä nykypävän menosta, työmaailman vastoinkäymisistä. On näes tullut vastaan kerran jos toisenkin, että ihan vaan naiseuteni takia voisin hoitaa noita ryhmän sihteerin hommia. Minä, joka en saa pidettyä edes omia papereitani järjestyksessä ja käsiala on alta riman. Mutta kun olen nainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedu on aivan järkky sovinisti. Jaiks, puistattaa.

Vierailija
2/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotain kertoo sekin, että Helena Lindgren vain lopetti. Hyvin tyylikkäästi ilmaisi lopettamisen syyt, taisi totuus olla paljon ikävämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta miten te jaksatte pohtia tällaisia asioita? Miten te jaksatte edes katsoa tuota sarjaa? Mistä teille tulee mieleen kismitellä joidenkin Sedun ja Hannan suhteita jossain telkkariohjelmissa?

Hei, ne sarjat on käsikirjoitettu. Niille julkkiksille on annettu siellä "roolit". On tarkoitus, että saadaan katsojat hiukan ärsyyntymään. Älkää olko noin helppoja!

Hankkikaa elämä, pliide....

Vierailija
4/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäisin vielä, että ettekö te huomaa, miten kaikki nämä tällaiset tosi-tv-joukkuekilpailuohjelmat noudattaa ihan samaa kaavaa. Joku lopettaa aina sen ohjelmasarjan ekan kolmanneksen aikana. Sekin on sovittu juttu, että saadaan ihmiset spekuloimaan ja puhumaan sarjasta ja lehtijuttuja ja lisää katsojia ja mainostajia. Siis oikeasti.

Vierailija
5/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoitettu tai ei, olen valmis uskomaan että Sedu Koskinen oli ihan oma itsensä.:) Ei käsikirjoittajan ole tarvinnut ehdottaa Sedulle että "sä voisit olla nyt tällainen mulkku, olisko okei?"

Käsikirjoitus tulee siitä, että jotain kohtia korostetaan ja jotain jätetään esittämättä.

Vierailija
6/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 10:42"]

Ja lisäisin vielä, että ettekö te huomaa, miten kaikki nämä tällaiset tosi-tv-joukkuekilpailuohjelmat noudattaa ihan samaa kaavaa. Joku lopettaa aina sen ohjelmasarjan ekan kolmanneksen aikana. Sekin on sovittu juttu, että saadaan ihmiset spekuloimaan ja puhumaan sarjasta ja lehtijuttuja ja lisää katsojia ja mainostajia. Siis oikeasti.

[/quote]

No ei välttämättä lopeta mutta esimerkiksi ne kaikkein eniten kitkaa aiheuttavat ei lopeta heti alussa, muutenhan sarjasta katoaisi koko juttu.

6

Vierailija
7/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 10:46"]

Käsikirjoitettu tai ei, olen valmis uskomaan että Sedu Koskinen oli ihan oma itsensä.:) Ei käsikirjoittajan ole tarvinnut ehdottaa Sedulle että "sä voisit olla nyt tällainen mulkku, olisko okei?"

Käsikirjoitus tulee siitä, että jotain kohtia korostetaan ja jotain jätetään esittämättä.

[/quote]

Sedu on luonnossa tosi mukava tyyppi. Sen on vaan käsketty nyt esittää tuossa sarjassa.

Vierailija
8/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 10:46"]

[/quote]

Sedu on luonnossa tosi mukava tyyppi. Sen on vaan käsketty nyt esittää tuossa sarjassa.

[/quote]

Miten tämän perustelet?