Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi ärsyttävää että tänne keskustelpalstalle ei voi kommentoida Ipadilla

Vierailija
04.03.2013 |

Nykyään tulee todella vähän käytettyä mitään muutakuin Ipadia surffatessa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tällä mun ipadilla on tähän saakka pystyny kommentoimaan ihan hyvin.

Vierailija
2/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ainakaan ole mitään ongelmaa, ipadilla olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mulla vaan onnistuu. Tämäkin vastaus on iPadilla näpytelty.

Vierailija
4/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pystyy vastaamaan ja joskus ei. Puuttuu kokonaan tämä viestikenttä. Mistä lie johtuu. Aiemmin ei ollut ongelmia. 

Vierailija
5/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun padilla ei jostain syystä tule näkyviin kenttää johon kommentin voisi kirjoittaa. Mistähän johtuu?

Vierailija
6/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 22:23"]

Mun padilla ei jostain syystä tule näkyviin kenttää johon kommentin voisi kirjoittaa. Mistähän johtuu?

[/quote]

tyhjennä sivuhistoria! Ja toimii.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joutuu päivittämään sivun jos viestikenttä ei heti tule esiin.

Vierailija
8/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, kokeiltu on.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, tämä on kirjoitettu Ipadilla. Ja ihan vanhimmalla mallilla.

Vierailija
10/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa! Mun pädi toimii :)

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin toimii ipadilla. Kerran olen huomannut ettei tätä kommentointikenttää näkynyt, mutta en halunnutkaan kommentoida.

Vierailija
12/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans toimii aina silloin tällöin. Tosin usein lagaa siinä vaiheessa kun on kirjoittanut ensin pitkän vastauksen... Näinollen selaan tätä foorumia perusläppärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Padilla ei tule viesti jälkeen minkäänlaista kommenttilaatikkoa esille. Ainoa laatikko johon voi kirjoittaa on varmennelaatikko. Kyseessä reilu kolme vuotta vanha ipad. Kännykällä näköjään onnistuu kommentointi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi