Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kiitos sinulle joka teit lastensuojeluilmoituksen!
04.03.2013 |
Aluksi olin hyvin vihainen ja loukkaantunut, mutta nyt kun tarkemmin ajattelen niin olen hyvin helpottunut ja kiitollinen siitä että näit ahdinkoni vaikkemme edes tunne toisiamme.
Kiitos!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa