Nolo blogi
Bloggaaja on epätoivonen ja ärsyttävä ja läski, sen lisäksi vielä NAIMISISSA jonkun vankilassa olevan intiaanin kanssa! Kuvittelee vähän liikoja itsestään..
Kommentit (32)
Lueskelin vähän pidemmälle, ja luulen että alan seuraamaan tätä blogia :) Kiinnostava nuori tyttö, eikä mikään tusinateini.
En ole ikinä ymmärtänyt, miksi joku sanoo toisesta,että se kuvittelee ittestään liikoja? Ei saisi olla itseluottamusta kenelläkään, ettei vaan joku ajattele noin. Voi kamalaa, miksi mä kävelen leuka pystyssä, kun enhän mä olekaan mitään. Onko mollaajalla itsellään huono itsetunto? ;)
Mitä noloa tuossa blogissa muka on? Sisältöä on tuhat kertaa enemmän kuin jollain tyhjällä Xenialla tai Cavalla. Ja fiksun ja ajattelevaisen tuntuinen nuori tyttö. En ole ehkä itse kohderyhmää koska olen vähän eri ikäluokkaa, mutta mielummin tuota lukisin kuin noita tyhjäpää blogeja.
Pallinaama. Mun mielestä myös aika nolo. Ja en todellakaan ole blogin kohderyhmää tai aloittaja. Mutta siis... Mihin tätä blogia tarvitaan? Muka muotia?
Nytkö se alkaa tämänkin blogin mainostaminen täällä, huoh.
Lapselta toi näyttää.
Luin tuota. Ihan ok blogi... Ainoa mikä jäi häiritsemään oli se, että hän luetteli pahimpina tyylimokina sukkahousujen käytön avokärkisten kenkien kanssa. Sitten se kumminkin oli itse pikkujoulukuvissa juurikin avokärkisissä kengissä sukkisten kera...
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 00:25"]
Pipsa on kauniimpi
[/quote]
Niin onkin. Mutta Pipsalla pissa noussut päähän.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 17:34"]
Bloggaaja on epätoivonen ja ärsyttävä ja läski, sen lisäksi vielä NAIMISISSA jonkun vankilassa olevan intiaanin kanssa! Kuvittelee vähän liikoja itsestään..
www.sheadorescouture.blogspot.com
[/quote]
Aloittaja kuulostaa ihan Vicky Pollardilta... Älykkyyskin tuntuu yhtä korkealta.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 17:34"]
www.sheadorescouture.blogspot.com
[/quote]
Aloittaja kuulostaa ihan Vicky Pollardilta... Älykkyyskin tuntuu yhtä korkealta.
[/quote]
LOL Mikä älytön keskustelu taas. Tuskinpa tuota blogia nyt voi verrata Xeniaan tai Cavaan tai varsinkaan Pipsaan.
Miks kaikki sanoo että toi on muka nätti?
tämähän olikin kiva blogituttavuus! Nätti ja fiksu nuori nainen. En ymmärrä mitä iloa joku tämän ketjun kaltaisesta panettelusta saa, mutta samapa tuo, eiköhän jokainen ajatteluun ja järkeviin arvioihin kykenevä ihminen osaa muodostaa oman mielipiteensä, niin blogista kuin ketjun aloittajan älyllisestä tasostakin.