Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paypalilta maksuvahvistus s-postiin mutta en ole maksanut mitään

Vierailija
04.03.2013 |

sain

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muka ebayn kautta tilannut kalliin miesten kellon, mistä tiedän onko huijaus? näyttää viralliselta, löytyypaypalin ja ebayn logot. Onko tällaisia huijausviestejä meneillään vai onko tämä oikeasti huijaus, onko joku voinut käyttää paypal tiliäni. En ole vuosiin sitä käyttänyt enkä edes muista toimintaperiaatetta.

Vierailija
2/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa paypal:iin että et ole tilannut mitään. Varo lähettämästä ainakaan luottokortin numeroa siihen osoitteeseen? Onko sinulla PayPal tili? ota yhteyttä sen kautta jos on, eikä vastaamalla sähköpsotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti paypal tiliisi ja koita perua kauppa. Vaihda myös salasanasi ja ota tilitietosi sieltä pois. Mieheltäni lähti useita maksuja yhtäkkiä paypalista vaikka mitään ei olluttilannut, sai lopulta monen mutkan kautta rahat takaisin.

Vierailija
4/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene paypallin sivuille virallisen sivun kautta, ei meilin linkistä. Jos siellä näkyy joku veloitus, ilmoita se paypallille laittomana veloituksena.

Vierailija
5/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole vuosiin sitä käyttänyt enkä edes muista toimintaperiaatetta."

Jonkin aikaa sitten ainakin oma tilini raukesi, kun en hyväksnyt muuttuneita käyttöehtoja. Uskoisin että sinulla on sama tilanne jos et ole käyttänyt tiliä aikoihin.

Oliko maksuvahvistuksessa oma osoitteesi?

Vierailija
6/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pääse kirjautumaan tilille kun en muista salasanaa enkä saa itseäni tunnistettua koska en muista turvakysymysten vastauksia. 

Vierailija
7/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paypalin nimissä tulee urkintamaileja harva se päivä. Mailissä on linkki, jota kautta aukaa paypalin näköinen sivu, joka ei kuitenkaan ole oikeasti paypal, vaan huijaussivu, jolla urkitaan käyttäjätunnustasi ja salasanaasi. Jos ne sille sivulle olet kirjoittanut, mene nopeasti oikealla Paypal-tilille ja vaihda salasanasi.

Vierailija
8/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saan sieltä joskus postia, enkä ole ikinä edes avannut mitään paypaltiliä...

Vierailija
9/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vahvistuksessa ei pyydetä minun tekemään mitään. On vain maksuvahvistus. En saa yhteyttäpaypaliin koska ainoa keino lähettää esim sähköpostia on kirjautua sisään ja se eionnistu.

Vierailija
10/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 17:30"]

en pääse kirjautumaan tilille kun en muista salasanaa enkä saa itseäni tunnistettua koska en muista turvakysymysten vastauksia. 

[/quote]

Miten joku ei muista turvakysymysten vastauksia? Nehän ovat tyyliin Kissasi nimi tai äitisi tyttönimi, ja turvakysymyksen tarkoitus on olla sellainen kysymys, johon TIEDÄT vastauksen, eikä sitä tarvitse siis muistaa.

Vierailija
11/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi ei ole mitään kovin turvallisia turvakysymyksiä ja usein kirjoitan niihin litannian siansaksaa.

Vierailija
12/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys on että kuka on historian lempihahmo, en tiedä yhtään, kuka oli paras ystäväsi lapsuudessa, kukahan niistä. En muista tuollaisiin vastanneeni vaan lapsuuden kodin kotiosoitteen olen joskus valinnut vastakseksi, en tuollaisia.

Vierailija
13/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistatko mika maksukortti sulla on siella PayPalissa? Jos sulla ei ole rahaa sisalla PayPalissa (eli jos olet joskus myynyt jotain etka ole siirtanyt rahoja sielta pois) niin silloin maksu, jos se on oikea tilaus, on mennyt heti silta kortilta minka olet PayPaliin rekisteroinyt. Eli ota selvaa luottokortiltasi onko tuo maksu mennyt ja pyyda pankkia yrittamaan saada rahat takaisin chargebackin kautta jos kerran et ole itse tehnyt ostosta.

Muista myos tarkistaa perheenjaseniltasi jos heilla on paasy PayPal-tilillesi. Itse makselen usein ostoksia miehen PayPal-tililta, mulla oli tili joskus aikoinaan mutta sen kanssa tuli karmeita ongelmia kun sulkivat minut ulos tililta ja sinne jai rahaa nalkkiin, sain tapella monta kuukautta ennenkuin sain rahani pois ja suljin sitten koko tilin.

Ja kyllahan Ebayssakin nakee mita sun tililta on tilattu!

Vierailija
14/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin oli tullut, mutta totuuden nimissä kyseistä korttia ei edes enää ole minulla. Siis sitä jolla paypalin joskus aikoinaan rekisteröin.

Sähköpostin lähettäjänä näkyy myös suluissa joku ihan muu kuin se paypal eli huijausyritys taitaa olla. Itse en reagoi mitenkään siihen. 

Vierailija
15/15 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 17:43"]

Mun mielestä noi ei ole mitään kovin turvallisia turvakysymyksiä ja usein kirjoitan niihin litannian siansaksaa.

[/quote]

Ei ehkä kannata hankkia Paypaltiliä tai muuta, jos epäluulo on sitä tasoa, että lukitsee itsensäkin ulos :))

Tiedoksesi, että sillä turvakysymykseen vastaamisella ei vielä pääse tilille sisään, vaan Paypal lähettää sinulle sähköpostiin ohjeen, miten pääset vaihtamaan salasanasi. Eli jos joku tietäisikin vastauksen turvakysymyksiisi, hänellä pitäisi olla myös pääsy sähköpostiisi, jolla olet tilille rekisteröitynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän