Jos on etävanhempi, niin miksi oikeastaan pitää tavata lapsia?
Siis lasten takia tietenkin, jos he haluavat, mutta itse kun en haluaisi. En saa siitä itselleni mitään, ja minusta lapset, varsinkin toinen ovat miehen huonokäytöksisiksi kasvattamia rasittavia tylsimyksiä. Jos itse ei saa tapaamisista kuin pahan mielen, niin kannattaako jättää tapaamiset väliin? Syy ei sinänsä ole lapsissa, mutta en keksi edes mitään tekemistä, joka itseä kiinnostaisi lasten kanssa. Tai siis niin vähän, että lapselle se ei riitä.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö osaa keskustella asiasta asiallisesti? Ette ole itse erolapsia, jotka ette tajua lasten toiveista yhtään mitään? Ei mua ainakaan ois haitannut, jos oma äitini ei ois halunnut nähdä minua ikinä eronsa jälkeen. Asuin siis hänellä.
Ap
Äitini oli etä-äiti ja itse olin etä-äiti. Kaipasin äitiäni ja kaipasin lastani suunnattomasti. Lastani kaipaan vieläkin vaikka on jo 25v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö osaa keskustella asiasta asiallisesti? Ette ole itse erolapsia, jotka ette tajua lasten toiveista yhtään mitään? Ei mua ainakaan ois haitannut, jos oma äitini ei ois halunnut nähdä minua ikinä eronsa jälkeen. Asuin siis hänellä.
ApTäällä erolapsi. Asuin äidin luona, isää tapasin joka toinen viikonloppu. Ja kyllä olisi haitannut jos en olisi toista rakasta vanhempaani tavannut lainkaan. Toisaalta jos toisella olisi ollut yhtä paska asenne kuin sinulla, tuskin olisin halunnut tavata. Ikävää ja katkeruutta siitä olisi seurannut vain. Harmi että olet huono äiti.
En ole huono äiti, sinä olet. Vai uskalsitko äidiksi ollenkaan?
ApEt ole. Sinä olet epä-äiti
Olen ihan hyvä äiti. Parempi kuin he, jotka lastensa kanssa asuvat, vaikka pahoittavat lastensa mielet päivittäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei kai sinun sitä täältä tarvitse kysellä. Ilmoitat miehelle että ei laita kakaroita sulle, kun et halua olla tekemisissä. Et varmaan ole ensimmäinen laatuasi. Helppoa, eikö?!
Ei hän niitä mulle "laita". Itse olen hakenut.
Ap
Yleensä lapset käy myös etän luona. Yöpyy ja asuu. Sinullahan ei ole tapaamisoikeutta lainkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApÄitini oli etä-äiti ja itse olin etä-äiti. Kaipasin äitiäni ja kaipasin lastani suunnattomasti. Lastani kaipaan vieläkin vaikka on jo 25v.
Miksi olitte? Noin pähkinänkuoressa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei kai sinun sitä täältä tarvitse kysellä. Ilmoitat miehelle että ei laita kakaroita sulle, kun et halua olla tekemisissä. Et varmaan ole ensimmäinen laatuasi. Helppoa, eikö?!
ApYleensä lapset käy myös etän luona. Yöpyy ja asuu. Sinullahan ei ole tapaamisoikeutta lainkaan
Tapaamisoikeutta? Mitä sä oikein horiset? Voisin hakea lapset vaikka tältä seisomalta luokseni, jos haluaisin ja mies sanoisi että ok.
Ap
Olet oikeassa, ap! Parempi että et tapaa lapsiasi ollenkaan, kun et heitä rakasta niin lapsi aistii tämän ja saa traumoja tapaamisistanne. Lopettamalla yhteydenpidon kokonaan, säästät lapsesi pahemmilta traumoilta ja itsesikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApYleensä lapset käy myös etän luona. Yöpyy ja asuu. Sinullahan ei ole tapaamisoikeutta lainkaan
Meillä ei ole mitään sopimuksia lasten asuinpaikoista eikä tapaamisosta, eikä huolloista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaamisoikeutta? Mitä sä oikein horiset? Voisin hakea lapset vaikka tältä seisomalta luokseni, jos haluaisin ja mies sanoisi että ok.
Ap
Yleensä se on oikeus. Sinulla ei sitä oikeutta ole
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, ap! Parempi että et tapaa lapsiasi ollenkaan, kun et heitä rakasta niin lapsi aistii tämän ja saa traumoja tapaamisistanne. Lopettamalla yhteydenpidon kokonaan, säästät lapsesi pahemmilta traumoilta ja itsesikin
Eli ihan ok, että vaikka tähän asti on käyty hampurilaisilla viikoittain ja tehty sen jälkeen jotain, että kun mulle ei enää sovi, niin ei tartte ajatella lasta siinä sen enempää?
Ap
Joskus lapset on parempi ns. hylätä jos ei heistä oikeasti välitä, kyllä lapsi aistii jos vanhempi vain teeskentelee välittämistä/rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApYleensä se on oikeus. Sinulla ei sitä oikeutta ole
Kuka kieltää? :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole mitään sopimuksia lasten asuinpaikoista eikä tapaamisosta, eikä huolloista.
Ap
Sepä juuri. Et tapaa, et huolla, et elätä
Viet lapsiltasi leivän suusta
Vierailija kirjoitti:
Joskus lapset on parempi ns. hylätä jos ei heistä oikeasti välitä, kyllä lapsi aistii jos vanhempi vain teeskentelee välittämistä/rakkautta
Onko oikeasti lapset parempi hylätä? Mielenkiintoisen kylmiä vastauksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTäällä erolapsi. Asuin äidin luona, isää tapasin joka toinen viikonloppu. Ja kyllä olisi haitannut jos en olisi toista rakasta vanhempaani tavannut lainkaan. Toisaalta jos toisella olisi ollut yhtä paska asenne kuin sinulla, tuskin olisin halunnut tavata. Ikävää ja katkeruutta siitä olisi seurannut vain. Harmi että olet huono äiti.
Ap
Sä olet todella huono äiti. Ei voi kuin ihmetellä miten sä jaksat jauhaa tätä p#askaa täällä vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSepä juuri. Et tapaa, et huolla, et elätä
Viet lapsiltasi leivän suusta
Juu mutta siitä ei ole sovittu. Ja siis annan elatustukea, enkä saa lapsilisiä.
Ap
Joskus vanhempi on vahimgoksi lapsilleen ja ap:n tapauksessa olen aika varma että sekä äidille että lapsille olisi parempi lopettaa tapaamiset kokonaan, uskon että lapset olisivat onnelisempia pelkästään isänsä kanssa ja ap:ta ei ole koskaan kiinnostanut äitiys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSä olet todella huono äiti. Ei voi kuin ihmetellä miten sä jaksat jauhaa tätä p#askaa täällä vuodesta toiseen.
En ole huono äiti, on monia paljon mua huonompiakin. Esim. jokainen, joka lähinä pahoittaa lastensa mielen päivittäin huutamalla heille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus vanhempi on vahimgoksi lapsilleen ja ap:n tapauksessa olen aika varma että sekä äidille että lapsille olisi parempi lopettaa tapaamiset kokonaan, uskon että lapset olisivat onnelisempia pelkästään isänsä kanssa ja ap:ta ei ole koskaan kiinnostanut äitiys
Kylmän ihmisen mielipide. Sisäisesti ja henkisesti vaurioituneen.
Ap
Todellakin on lapsille parempi että epäsopiva ja lapsista piittaamaton äiti/isä poistuu lapsen elämästä pysyvästi! Huono vanhempi aiheuttaa pelkästään traumoja lapselle...Jos ei rakasta lasta aidosti niin kyllä lapsi sen aistii, eivät lapset tyhmiä ole vaan osaavat lukea vanhempiaan kyllä
Et ole. Sinä olet epä-äiti