Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on etävanhempi, niin miksi oikeastaan pitää tavata lapsia?

Vierailija
07.03.2019 |

Siis lasten takia tietenkin, jos he haluavat, mutta itse kun en haluaisi. En saa siitä itselleni mitään, ja minusta lapset, varsinkin toinen ovat miehen huonokäytöksisiksi kasvattamia rasittavia tylsimyksiä. Jos itse ei saa tapaamisista kuin pahan mielen, niin kannattaako jättää tapaamiset väliin? Syy ei sinänsä ole lapsissa, mutta en keksi edes mitään tekemistä, joka itseä kiinnostaisi lasten kanssa. Tai siis niin vähän, että lapselle se ei riitä.

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö osaa keskustella asiasta asiallisesti? Ette ole itse erolapsia, jotka ette tajua lasten toiveista yhtään mitään? Ei mua ainakaan ois haitannut, jos oma äitini ei ois halunnut nähdä minua ikinä eronsa jälkeen. Asuin siis hänellä.

Ap

Täällä erolapsi. Asuin äidin luona, isää tapasin joka toinen viikonloppu. Ja kyllä olisi haitannut jos en olisi toista rakasta vanhempaani tavannut lainkaan. Toisaalta jos toisella olisi ollut yhtä paska asenne kuin sinulla, tuskin olisin halunnut tavata. Ikävää ja katkeruutta siitä olisi seurannut vain. Harmi että olet huono äiti.

En ole huono äiti, sinä olet. Vai uskalsitko äidiksi ollenkaan?

Ap

Et ole. Sinä olet epä-äiti

Vierailija
22/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö osaa keskustella asiasta asiallisesti? Ette ole itse erolapsia, jotka ette tajua lasten toiveista yhtään mitään? Ei mua ainakaan ois haitannut, jos oma äitini ei ois halunnut nähdä minua ikinä eronsa jälkeen. Asuin siis hänellä.

Ap

Äitini oli etä-äiti ja itse olin etä-äiti. Kaipasin äitiäni ja kaipasin lastani suunnattomasti. Lastani kaipaan vieläkin vaikka on jo 25v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täällä erolapsi. Asuin äidin luona, isää tapasin joka toinen viikonloppu. Ja kyllä olisi haitannut jos en olisi toista rakasta vanhempaani tavannut lainkaan. Toisaalta jos toisella olisi ollut yhtä paska asenne kuin sinulla, tuskin olisin halunnut tavata. Ikävää ja katkeruutta siitä olisi seurannut vain. Harmi että olet huono äiti.

Ap

Et ole. Sinä olet epä-äiti

Olen ihan hyvä äiti. Parempi kuin he, jotka lastensa kanssa asuvat, vaikka pahoittavat lastensa mielet päivittäin.

Ap

Vierailija
24/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei kai sinun sitä täältä tarvitse kysellä. Ilmoitat miehelle että ei laita kakaroita sulle, kun et halua olla tekemisissä. Et varmaan ole ensimmäinen laatuasi. Helppoa, eikö?!

Ei hän niitä mulle "laita". Itse olen hakenut.

Ap

Yleensä lapset käy myös etän luona. Yöpyy ja asuu. Sinullahan ei ole tapaamisoikeutta lainkaan

Vierailija
25/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äitini oli etä-äiti ja itse olin etä-äiti. Kaipasin äitiäni ja kaipasin lastani suunnattomasti. Lastani kaipaan vieläkin vaikka on jo 25v.

Miksi olitte? Noin pähkinänkuoressa?

Ap

Vierailija
26/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei kai sinun sitä täältä tarvitse kysellä. Ilmoitat miehelle että ei laita kakaroita sulle, kun et halua olla tekemisissä. Et varmaan ole ensimmäinen laatuasi. Helppoa, eikö?!

Ap

Yleensä lapset käy myös etän luona. Yöpyy ja asuu. Sinullahan ei ole tapaamisoikeutta lainkaan

Tapaamisoikeutta? Mitä sä oikein horiset? Voisin hakea lapset vaikka tältä seisomalta luokseni, jos haluaisin ja mies sanoisi että ok.

Ap

Vierailija
27/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, ap! Parempi että et tapaa lapsiasi ollenkaan, kun et heitä rakasta niin lapsi aistii tämän ja saa traumoja tapaamisistanne. Lopettamalla yhteydenpidon kokonaan, säästät lapsesi pahemmilta traumoilta ja itsesikin

Vierailija
28/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä ei ole mitään sopimuksia lasten asuinpaikoista eikä tapaamisosta, eikä huolloista.

Ap

Vierailija
29/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tapaamisoikeutta? Mitä sä oikein horiset? Voisin hakea lapset vaikka tältä seisomalta luokseni, jos haluaisin ja mies sanoisi että ok.

Ap

Yleensä se on oikeus. Sinulla ei sitä oikeutta ole

Vierailija
30/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, ap! Parempi että et tapaa lapsiasi ollenkaan, kun et heitä rakasta niin lapsi aistii tämän ja saa traumoja tapaamisistanne. Lopettamalla yhteydenpidon kokonaan, säästät lapsesi pahemmilta traumoilta ja itsesikin

Eli ihan ok, että vaikka tähän asti on käyty hampurilaisilla viikoittain ja tehty sen jälkeen jotain, että kun mulle ei enää sovi, niin ei tartte ajatella lasta siinä sen enempää?

Ap

Vierailija
31/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapset on parempi ns. hylätä jos ei heistä oikeasti välitä, kyllä lapsi aistii jos vanhempi vain teeskentelee välittämistä/rakkautta

Vierailija
32/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Yleensä se on oikeus. Sinulla ei sitä oikeutta ole

Kuka kieltää? :D

Ap

Vierailija
33/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä ei ole mitään sopimuksia lasten asuinpaikoista eikä tapaamisosta, eikä huolloista.

Ap

Sepä juuri. Et tapaa, et huolla, et elätä

Viet lapsiltasi leivän suusta

Vierailija
34/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus lapset on parempi ns. hylätä jos ei heistä oikeasti välitä, kyllä lapsi aistii jos vanhempi vain teeskentelee välittämistä/rakkautta

Onko oikeasti lapset parempi hylätä? Mielenkiintoisen kylmiä vastauksia.

Ap

Vierailija
35/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sä olet todella huono äiti. Ei voi kuin ihmetellä miten sä jaksat jauhaa tätä p#askaa täällä vuodesta toiseen.

Vierailija
36/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sepä juuri. Et tapaa, et huolla, et elätä

Viet lapsiltasi leivän suusta

Juu mutta siitä ei ole sovittu. Ja siis annan elatustukea, enkä saa lapsilisiä.

Ap

Vierailija
37/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vanhempi on vahimgoksi lapsilleen ja ap:n tapauksessa olen aika varma että sekä äidille että lapsille olisi parempi lopettaa tapaamiset kokonaan, uskon että lapset olisivat onnelisempia pelkästään isänsä kanssa ja ap:ta ei ole koskaan kiinnostanut äitiys

Vierailija
38/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sä olet todella huono äiti. Ei voi kuin ihmetellä miten sä jaksat jauhaa tätä p#askaa täällä vuodesta toiseen.

En ole huono äiti, on monia paljon mua huonompiakin. Esim. jokainen, joka lähinä pahoittaa lastensa mielen päivittäin huutamalla heille.

Ap

Vierailija
39/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vanhempi on vahimgoksi lapsilleen ja ap:n tapauksessa olen aika varma että sekä äidille että lapsille olisi parempi lopettaa tapaamiset kokonaan, uskon että lapset olisivat onnelisempia pelkästään isänsä kanssa ja ap:ta ei ole koskaan kiinnostanut äitiys

Kylmän ihmisen mielipide. Sisäisesti ja henkisesti vaurioituneen.

Ap

Vierailija
40/131 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on lapsille parempi että epäsopiva ja lapsista piittaamaton äiti/isä poistuu lapsen elämästä pysyvästi! Huono vanhempi aiheuttaa pelkästään traumoja lapselle...Jos ei rakasta lasta aidosti niin kyllä lapsi sen aistii, eivät lapset tyhmiä ole vaan osaavat lukea vanhempiaan kyllä