Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoako miestä vai lasta?

Vierailija
06.03.2019 |

Mun tytär väittää että mun miesystävä, joka ei siis ole tytön isä, kuulemma huutaa tytölle ja komentaa häntä silloin kun mä en ole kotona (vuorotyö yleensä syynä). Kysyin mieheltä, että onko näin. No miehen mukaan tällaista ei ole ja epäilee tytön keksivän näitä juttuja, jotta jättäisin miehen. Tämä mies on kuitenkin kiva ja ainakin kun mä oon kotona, niin näiden välit näyttävät olevan aivan kunnossa. Mitä tässä nyt tekisi ja kumpaa uskoisi?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina täytyy olla niin munankipeä, että otetaan se uusi karvaperse asumaan saman katon alle. Se on lapsenkin koti eikös ja jos lapsi ei pidä uudesta miehestä tulee sitäkin kunnioittaa. Ihan sama juttu niitten ukkojen kanssa, jotka raahaavat uuden akan heti kotiinsa lasten mielipiteestä välittämättä. Miettikää vähän itse jos olisitte lapsen asemassa. Teini-ikä on muutenkin vaikeaa aikaa lapsen kasvun tiellä  ja sitten sitä sotketaan kaiken maailman uusilla miehillä/naisilla. Ei ole mikään ihme, että nuorten mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet kun vanhemmat eivät välitä kuin omasta alapäästään.

Vierailija
42/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mies, mutta eri asunnossa. Kannattaako aina muuttaa yhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko miestä. Aikuinen ihminen on luotettavampi kuin esiteini.

Tämä varmaan mielestäsi myös silloin, kun lapsi kertoo että mies häntä koskettelee epäsopivasti

Vierailija
44/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen suusta kuulee totuuden.

Ei se ihan noinkaan mene.

Kauan sitten, kun lapseni oli vielä ala-asteikäinen , hän teki kaikkensa erottaakseen minut ja mieheni, joka ei ollut lapsen isä. Kaikki kestettiin ja aikuisena hän kertoi olleensa niin mustasukkainen, että olisi haluanut , että saa olla vain ainoastaan minun kanssani. Huolimatta siitä, että mieheni oli hänenkin mukaan erittäin mukava ja heillä hyvät välit nyt aikuisenakin.

Keskustelkaa asiasta, toisianne syyttämättä.

Vierailija
45/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies kannattaa pitää oli hän sitten millainen tahansa. Parempihan se on kuin ei mitään.

Väkivaltainen raiskaajakin? Sairas ideologia sulla.

Sarkasmisuodattimesi on rikki ;)

Vierailija
46/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko miestä. Aikuinen ihminen on luotettavampi kuin esiteini.

Mun teini väittää koko ajan, että minä huudan jatkuvasti..en oikeesti. Mutta hän on teini.Ja hankala.

Vierailija
47/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuuntelulaite...

Tämä . Esim tietokoneohjelmia joka tallentaa äänet. Kaveri käyttää koska haluaa tietää haukkuuko hänen koiransa todella kun on yksin kotona päivällä.

Vierailija
48/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä aina kuule. Riippuu tietysti lapsen iästä. Itse olen ollut hoitamassa 8-10 -vuotiaita lapsia, jotka valehtelevat minkä ehtivät. "Kyllä iskä antaa meidän pelata yöllä, kyllä äiti antaa jäätelöä ennen ruokaa, kyllä minä olen ennenkin saanut katsoa k16-ohjelmia".

Vierailija
49/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä aina kuule. Riippuu tietysti lapsen iästä. Itse olen ollut hoitamassa 8-10 -vuotiaita lapsia, jotka valehtelevat minkä ehtivät. "Kyllä iskä antaa meidän pelata yöllä, kyllä äiti antaa jäätelöä ennen ruokaa, kyllä minä olen ennenkin saanut katsoa k16-ohjelmia".

Juu, mutta tuo että lapset reaktiona kieltoon valehtelevat/liioittelevat on hieman eri asia kuin spontaanisti kertoa jotain tuollaista kuin ap:n tyttö.

Vierailija
50/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap selvitit asian,,siis nauhoitit huutamiset?

Vierailija
51/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lapsi kertoo aina totuuden. Kylkyl.

Olin yläkoulun liikunnanopena. Samassa koulussa oli sekä ala- että yläkoulu. Ruokatunnin eriaikaisuus aiheutti sen, että myös välkkä oli eri aikaan. Olimme ysiluokan tyttöjen (joista moni oikeasti harrasti lajia) pelaamassa koulun kentällä pesäpalloa, kun alakoululaiset säntäsivät välitunnille. Heille oli ehdottoman kiellettyä tulla kentälle, kun oli muiden liikkatunti käynnissä, mutta heitä tuli kentälle siltikin. Kävin sanomassa, että nämä isot tytöt lyövät palloa tosi lujaa, joten heti pitää mennä pois, jottei satu vahinkoja.

Mitä sainkaan kuulla seuraavana aamuna? Olin kuulemma uhannut lyödä näitä alakoululaisia pesäpallomailalla.

Vierailija
52/54 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi menee miehen edelle!

Vierailija
53/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on maailma täynnä, niitä tulee ja menee. Omaa lasta ei voita mikään. Keskity hänen kasvattamiseen ja siihen että teillä on luotettavat välit. Et tule katumaan.

Vierailija
54/54 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kukakin pitää huutamisen. Yks tuttava valitteli mulle, että isänsä huutaa hänelle. Ajattelin, että räyhää ihn kunnolla. No sit olin samassa autossa heidän kanssa, juttelivat jostain ja isä oli eri mieltä tämän tuttavan kanssa silleen päättäväisesti, mutta ei korottanut ääntään. Isä meni käymään jossain, ni tämä tyyppi oli et "kauheeta ku toi isä huutaa". Tämä tosin oli liki 40v, ei teini. Mutta joku voi pitää huutamisen sitä, että toinen on eri mieltä.

Mistä tiedät millaista se elämä oli heillä silloin, kun et ollut kuulemassa?

Mun oma isä esitti tosi mukavaa kavereiden läsnä ollessa, sit ku oltiin perheen kesken, räyhäs usein aivan järkyttävän kovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän