Uskoako miestä vai lasta?
Mun tytär väittää että mun miesystävä, joka ei siis ole tytön isä, kuulemma huutaa tytölle ja komentaa häntä silloin kun mä en ole kotona (vuorotyö yleensä syynä). Kysyin mieheltä, että onko näin. No miehen mukaan tällaista ei ole ja epäilee tytön keksivän näitä juttuja, jotta jättäisin miehen. Tämä mies on kuitenkin kiva ja ainakin kun mä oon kotona, niin näiden välit näyttävät olevan aivan kunnossa. Mitä tässä nyt tekisi ja kumpaa uskoisi?
Kommentit (54)
Kännykkään saa näitä sovelluksia, jotka nauhoittaa esim yöllä silloin kun kuuluu ääntä (voi nauhoittaa omia unissaan puhumisia). Jätä känny kotiin, sovellus päälle ja käy vaikka lenkillä...
Mies lähtee kohta tiehensä. Onhan olemassa vapaita, lapsettomia naisia. Ei tarvitse tapella teinin kanssa, eikä kuunnella epäilyjä.
Ei mies sitä kauan jaksa.
Juuripa noin ,kun edellinen neuvoi.Kyllä sinun on nyt luotettava lapseesi.Pyydä häntä laittamaan kännykkä päälle,kun mies huutaa ja vielä useamman kerran niin saat todisteet. Jos ,hänellä ei niitä ole ,on asia selvä .
Jos taas kuulet miehen reuhomiset kännykästä on asia selvä.
Mies voi todella olla sinulle tässä vaiheessa lahkea ,kuin lammas,mutta annas kun aika hieman kuluu,niin ääni muuttuu kellossa.
Jos mies saa kuulla tästä äänityksestä hän varmasti on lopun ikäänsä vähintään piilov,,,,mainen lapselle ,kiusaa aina kun silmä vältää.
Tuo äänitys siis täytyy jäädä sinun ja lapsen väliseksi salaisuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies kannattaa pitää oli hän sitten millainen tahansa. Parempihan se on kuin ei mitään.
Väkivaltainen raiskaajakin? Sairas ideologia sulla.
Provo. Aika onneton äiti pitäisi olla tuodakseen kotiin uusi mies alle vuoden tuntemisella.
Kannattaa kysyä tytöltä vähän tarkemmin ja sitten jutella kaikki 3 yhdessä. 13v. osaa kyllä jo valehdella ja olla myös ilkeä suustaan, jos esimerkiksi hän ei pidä siitä, että mies asuu teillä. Mutta olihan tuo miehenkin kommentti lapsellinen, että tyttö vaan keksii juttuja, jotta hän muuttaisi pois :D
Ei sitä voi tietää, kumpi valehtelee. Ei ne lapsetkaan aina totta puhu, ja 13-vuotias on aika hankalassa iässäkin.
Netistä löytyy ilmaisia nauhoitusohjelmia, jotka tallentavat mitä kämpässä tapahtuu. Koiranomistajat käyttävät niitä tarkkaillakseen, mitä etenkin uusi koiranpentu puuhaa omistajan työpäivän aikana. Sekä kuva että ääni tallentuvat.
Käyttäisin surutta sellaista asian selvittämiseksi.
Äitini miesystävä esitteli kaluaan useaan kertaan kun äiti ei ollut kotona. Kerroin eikä äiti uskonut. Hyi helvetti että oli ahdistavaa asua sen kanssa. Uskokaa pliis lapsianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuuntelulaite...
Millainen? Mistä niitä voi ostaa?
onko sinulla puhelin siinä on nauhoitustoiminto
13 veen mielestä voi läksyjen tekoon käskeminenkin olla huutamista. Samoin kehotus laittaa asitat pesukoneeseen. Kai ootte kuulleet, miten teinien "mutsi raivoo" vaikka oikeesti vaan käskee laittamaan pipon päähän pakkasella.
Niin, mikä on huutamista kenenkin mielestä. Ja miksi huutaa jos huutaa?
Mitä kukakin pitää huutamisen. Yks tuttava valitteli mulle, että isänsä huutaa hänelle. Ajattelin, että räyhää ihn kunnolla. No sit olin samassa autossa heidän kanssa, juttelivat jostain ja isä oli eri mieltä tämän tuttavan kanssa silleen päättäväisesti, mutta ei korottanut ääntään. Isä meni käymään jossain, ni tämä tyyppi oli et "kauheeta ku toi isä huutaa". Tämä tosin oli liki 40v, ei teini. Mutta joku voi pitää huutamisen sitä, että toinen on eri mieltä.
No sun lapsellasi on joku ongelma joka tapauksessa. Joko mies tai sitten suhde sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Mies lähtee kohta tiehensä. Onhan olemassa vapaita, lapsettomia naisia. Ei tarvitse tapella teinin kanssa, eikä kuunnella epäilyjä.
Ei mies sitä kauan jaksa.
Ja mikä sen parempi! En ylipäätään ymmärrä mikä hinku on haalia mikä tahansa tyyppi kunhan sillä vaan on munat, perheeseen jos on jo lapsi valmiina. Olkoot minkä ikäinen tahansa, mies ei kestä sitä että naisella on läheinen kiintymyssuhde lapseensa. Niin kypsää miestä saat hakea kuin neulaa heinäsuovasta.
Ei tule lasta eikä p-skaa tuollaisista suhteista. Paras pistää piste heti ja jatka yksin lapsesi kanssa! Säästytte paljolta ja monilta probleemeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies sitä kauan jaksa.Ja mikä sen parempi! En ylipäätään ymmärrä mikä hinku on haalia mikä tahansa tyyppi kunhan sillä vaan on munat, perheeseen jos on jo lapsi valmiina. Olkoot minkä ikäinen tahansa, mies ei kestä sitä että naisella on läheinen kiintymyssuhde lapseensa. Niin kypsää miestä saat hakea kuin neulaa heinäsuovasta.
Ei tule lasta eikä p-skaa tuollaisista suhteista. Paras pistää piste heti ja jatka yksin lapsesi kanssa! Säästytte paljolta ja monilta probleemeilta.
Eiköhän ne ongelmat ole vielä edessäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen suusta kuulee totuuden.
Niinpä. Ollu samanlaisessa tilanteessa ja lapsi valehteli, kun ei hyväksyny mua että äidillä oli uusi mies. Äiti joutu pattitilanteeseen ja miettimään kumpaa uskoo. Tein helpoksi ja ilmoitin, että poistun elämästänne koska minä en kuuntele mustasukkasen pikku paskiaisen jollotuksia.
Aikuisen miehen nimittely ”pikku paskiainen” lapsesta, kertoo sinusta aika paljon.
Onhan se nihkeää jos lapsi valehtelee asioita mitä ei tapahdu ja sen takia jos ei hyväksy suhdetta. Ei sellanen lapsi minultakaan ylistyssanoja saa.
ERI
Lapsi tulee muistamaan koko elämänsä sen miten ap tässä tilanteessa toimi. Onko sinulla varaa ottaa sitä riskiä, että lapsesi menettää luottamuksensa sinuun?
Lapset on aina hauskoja.
Meilläki kävi 3 vuotiaan kanssa niin, että oltiin aamulla lähdössä kotoa ja avaimet jäi sisälle.
No soitin isännöitsijälle, joka kävi oven avaamassa.
Meni viikko ja yhtäkkiä lapsi totesi illalla "meillä kävi tänä aamuna joku mies!"
No mies ihan järkyttyi ja kysyi minulta, että kuka?
Minäkin säikähdin kun ajattelin, että onko joku käynyt täällä (ulko ovi kuitenkin aukiasennossa ja lapsen huone lähellä eteistä, meillä siis iso asunto).
Kyselin sitten lapselta, että mikä mies, milloin, mitä teki?
Muisteltiin lapsen kanssa, että mitä sinä aamuna tehtiin ja yhtäkkiä totesi "ei ku me oltiin pihalla ja se mies tuli autolla ja avasi oven".
Mies jo luuli, että erilainen mies vieras ollut kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
13 veen mielestä voi läksyjen tekoon käskeminenkin olla huutamista. Samoin kehotus laittaa asitat pesukoneeseen. Kai ootte kuulleet, miten teinien "mutsi raivoo" vaikka oikeesti vaan käskee laittamaan pipon päähän pakkasella.
Mulle äänen korottaminen on "huutamista" ja huutaminen "raivoamista".
Ja miehelläni on aika kuuluva ääni.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillä, jonka 13v on jotenkuten tuntenut vuoden, ja joka on tullut juuri asumaan 13v:n kotiin, ei ole mitään asiaa käskeä sitä 13v tekemään yhtään mitään. Miehen pitäisi opetella elämään teinin kanssa ja tulemaan toimeen, ja tuo on varma tapa pilata se. Kaiken kasvatuksen pitäisi tuossa tilanteessa tulla äidiltä.
No ei kyllä ole kovin järkevää alkaa käytännössä vieraan ihmisen alkaa huutaa ja komennella murrosikäistä. Eri asia jos mies olisi ollut lapsen elämässä joku 10v, mutta nämä ovat asuneet yhdessä vasta 4kk.