Onko kukaan käynyt selvännäkijällä?
Osasiko kertoa tulevaisuudesta mitään? Haluaisin käydä, mutten tiedä täältä pääkaupunkiseudulta ketään varteenotettavaa. Tuntuu, että kaikki hyvät ennustajat ovat kuolleet. Netistä bongasin nimen Naomi Mesin, kellään kokemusta hänestä?
Kommentit (53)
Olen, mutta ei osannut. Näkevät vain henkilön mielessä olevia asioita. Eli jos tulevaisuutesi on siellä, saattaa kertoa sen sinulle.
Minä olen käynyt, eikä muija tiennyt yhtään mitään.
Sentään oli selvän näköinen.
Samaa mietin. Ennen oli niitä jotka näki, mutta sukupuuttoon kuollut laji.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska selväNNäkijöitä ei ole.
Kyllä on osalla ihmisistä kykyä lukea sinunkin päässäsi olevat asiat. Eli nähdä ne, vaikket puhuisi mitään.
Kävin sillä yhdellä tädillä Pasilassa, nimeä en muista. Hän vuosia sitten kyllä näki mutta vanhemmiten ehkä ei sitten enää.
Raamattu kieltää ja varoittaa näistä.
Ihan syystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska selväNNäkijöitä ei ole.
Kyllä on osalla ihmisistä kykyä lukea sinunkin päässäsi olevat asiat. Eli nähdä ne, vaikket puhuisi mitään.
Enhän sitä ole kieltänytkään.
Aloittajia on moneksi, mutta yhden asian sanon hengellisiä aloituksia tekeville:
Jos samat henkilöt puhuvat täällä "yritän uskoa, mutta en pysty" ja harrastavat tällaisia, älkää ihmetelkö. Usko on jokaiselle, mutta samaan aikaan ei saa käyttää vastapuolen henkiä oppainaan.
Näkeekö sellainen vain selviä ihmisiä? Mitä jos sinne menee kännissä?
Hän näki kohdallani matkan lähitulevaisuudessa ja raha-asioihin oli tulossa positiivinen muutos ja jaahas, tässä nyt näyttäisi joku tummahiuksinen nainen aiheuttavan jotain jne. Mikään ei toteutunut :D
Varokkaa näitä ennustajia, kyseessä on eksytys! Lukekaa Raamattua ja miettikää
Älkää ottako yhteyttä pahoihin henkivaltoihin, ne pelkästään ovat taustalla näissä ennustusjutuissa
Näki varmaan menneisyyteen. Varmaan olit joku ruhtinas tai prinssi edellisessä elämässä tai muuta lennokasta. Ainahan nää edelliset elämät on noiden "näkijöiden"mielestä olleet jotain aatelisia sun muuta regina sarjaa. Uppoaa idiootteihin. Tavallinen satu on ollut edellisessä elämässä joku unkarin ruhtinas ja sitä on kiva mehustella kotonaan korsossa.
Mietin vaan, että oon kuullut Helsingissä asuneesta, jo kuolleesta näkijästä. Näki kuulemma tosi hyvin? Kyllä mä ainakin uskon, että joillain on sellainen lahja olemassa
-ap
Töölössä asui,oli pikkuinen nainen,en enää muista nimeään. Sanoi mulle että turhaan tänne tulit kun näet itsekin! No. Niin näen.
Vanha ketju mutta tulin jakamaan kokemustani kun kävin, edellisestä käynnistä 4v ja nyt aivan yhtä mahtava ja asioitani selkeyttävä kokemus kuin viimeksi.
Todella hyviä kokemuksia Naomista nyt siis kahden käynnin verran. En ymmärrä mitä tuo tarkoitti että näki vain mielessä olevia asioita, kyllä minulle ainakin nous ihan kaikkee muuta ja pitkälle tulevaisuuteen, eli eläkeiästäkin jotain ja olen nyt siis 27v.
Menneisyydestäkin mainitsi minua traumatisoineen asian mitä ei mitenkään olisi voinut muuten tietää jos ei olisi selvännäkijä.
Päällimmäisenä minulla oli huoli parisuhdeasioista. Tuosta käynnistäni nyt siis se 4 v ja kaikki on mennyt juuri miten nous ja voin vakuuttaa että mielessäni ei ollut noista silloin vielä tietoakaan! Niinkuin esimerkiksi tätä esikoistani jonka syntymän ajankohtaan ajoittuvan tapahtumankin selitti ja sellainen todella tapahtui.
Kaikki jotka minut näkevät ovat selvännäkijöitä. En ole ottanut tippaakaan viinaa vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö sellainen vain selviä ihmisiä? Mitä jos sinne menee kännissä?
Sit se ei näe sua. Oot näkymätön.
Up!